Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Ik ga een specifiek blad maken dat ik ook aan klanten ga meegeven, dat als ze toch schade aan de lak berokkenen ze gaan instaan voor de kost van een nieuwe detail !!!
    Gaat goed bij de BMW.......heb momenteel op tijd van een week drie mensen gehad die ook optische schade aan hun voertuig hadden dmv de opzicht vriendelijke service van BMW. Ben benieuwd of ze de details gaan vergoeden voor de mensen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
      Gaat goed bij de BMW.......heb momenteel op tijd van een week drie mensen gehad die ook optische schade aan hun voertuig hadden dmv de opzicht vriendelijke service van BMW. Ben benieuwd of ze de details gaan vergoeden voor de mensen !
      Volgens mij maak je enkel een kans op vergoeding als je het hen op voorhand duidelijk maakt ook met een papier ! Of als er een papier in de wagen ligt, en je het kan aantonen.

Ik weet toch al van enkelen die het vergoed hebben gekregen (ik mocht rechtstreeks aan de garage factureren)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Zo in karton, speciaal gemaakt om aan de binnenspiegel te hangen ofzo
        En een karton om achter de voorruit te leggen met de melding dat ze geen reclame achter de ruitenwisser mogen steken die, verdorie, alle verf verliest wanneer het regent.

Daarstraks stak er dus zo'n reclame achter mijn ruitenwisser en door de overvloedige regen liep de blauwe verf zo op mijn auto. Door het weg te nemen hingen mijn handen ook nog vol zodat het onmogelijk was om mijn bleke zetels aan te raken. Echt merde!

Comment

Even ter informatie: Ik ben geen voorstander van wash & wax toestanden, dat weten de meeste al, maar wat ik vorige week heb meegemaakt slaat toch alles.

Mijn wagen (bmw) was binnen voor onderhoud en montage van het sper (héhé) en heeft daar een weekje gestaan.
          Na dat weekje was hij goed vuil en de garage dacht mij een plezier te kunnen doen door hem te wassen.

Er stond nog een licht laagje wax op van vorig jaar, er was nog een deftige beading.

Nu is er 0 beading, staat de wagen onder zowel waskrassen als enkele diepere krassen en is hij helemaal plakkerig !

Dus alle wax is weg, maar ze hebben hem wel mat wash & wax gewassen met de hand ...

Op de raamrubbers zijn er allemaal vettige plekke, alle chroom en sierlijsten hangen onder de vettigheid !
          Mijn uitlaat ziet er niet uit want alle vuiligheid blijft eraan kleven.

Hij ziet er echt zielig uit.
          Ik was van plan hem op een goeie halve dag te detailen zodat hij weer perfect stond voor het nieuwe jaar, maar nu ziet het ernaar uit dat ik zeker 2 dagen bezig ga zijn hem terug in orde te zetten

Zij die op de demodag aanwezig waren kunnen dit bevestigen.
          Autoliefde gaat ver

Comment

• Twee van de drie hadden het expliciet gemeld dat ze de auto 'niet mochten wassen'.......gevalletje opdracht negeren

Ik hoop het voor die mensen dat een nieuwe beurt vergoed wordt. De proforma's zijn verstuurd !

Comment

• Lang leve de 'slechte' service bij Mercedes....auto wassen ...huh???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                En een karton om achter de voorruit te leggen met de melding dat ze geen reclame achter de ruitenwisser mogen steken die, verdorie, alle verf verliest wanneer het regent.

Daarstraks stak er dus zo'n reclame achter mijn ruitenwisser en door de overvloedige regen liep de blauwe verf zo op mijn auto. Door het weg te nemen hingen mijn handen ook nog vol zodat het onmogelijk was om mijn bleke zetels aan te raken. Echt merde!
                En dan mag le blij zijn als dat papier geen klein scheurtje in je ruitenwisserblad gemaakt heeft, zodat die lekker strepen trekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten

Foto's pakken en de uitgever van de flyer eens opbellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Foto's pakken en de uitgever van de flyer eens opbellen
                    Daar heb ik aan gedacht maar ik had het al in een franse colère bijeen gefrommeld en achter mijne zetel gesmeten. Na het bijeen frommelen hing er helemaal geen verf meer op (ze hing aan mijn handen), laat staan dat het nog leesbaar was.

Comment

• Laatst ging ik in Genk naar de cinema en toen ik terugkwam had ik een sticker van 20x10cm op mijn voorruit plakken. "Ik sta verkeerd" stond er op. Dacht nog bij mijn eigen, ik sta hier toch goed? Mooie grote plaatsen, lekker dichtbij.
                      Stond blijkbaar op een gehandicapten plaats...

Nog geen reden om een sticker op mijn ruit te plakken, fuckers...
                      Last edited by Jochen; 27/03/2009, 21:19.
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Als ze het nu nog juist zouden spellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Als ze het nu nog juist zouden spellen
                          Fak

Gehandicapten hè
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ah, dat was jouw fout?

Comment

• Vandaag voor het eerst eens te goei die APC kunnen testen:
                              de binnenkant van de deuren waren niet om aan te zien (zijn eerder nog nooit gepoetst, nu zijn ze terug in heel propere staat):

Hoe lang mag je de APC laten inwerken?
                              Daarna afspoelen met tuinslang?
                              Met hogedruk efkes geprobeerd maar de boel wordt dan nat

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Vandaag voor het eerst eens te goei die APC kunnen testen:
                                  de binnenkant van de deuren waren niet om aan te zien (zijn eerder nog nooit gepoetst, nu zijn ze terug in heel propere staat):

Hoe lang mag je de APC laten inwerken?
                                  Daarna afspoelen met tuinslang?
                                  Met hogedruk efkes geprobeerd maar de boel wordt dan nat
                                  Ziet er goed uit.

Ik bewerk de apc bijna onmiddellijk met een detail brush. Daarna spoel ik meteen af.

Ik zou hem geen uurtje laten staan
                                  Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je hem aangelengd hebt.

Comment

• aarrrggghhhh

ik zie net dat Uwe 303 Aerospace protectant "out of stock" is, wanneer heb je er opnieuw.

Hoe moet ik nu de glijbanen van mijn grote springkastelen superglad krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                      aarrrggghhhh

ik zie net dat Uwe 303 Aerospace protectant "out of stock" is, wanneer heb je er opnieuw.

Hoe moet ik nu de glijbanen van mijn grote springkastelen superglad krijgen
                                      Normaal gezien deze week nog.

Er is een pallet vertrokken uit de USA vorige vrijdag

Comment

Normaal gezien deze week nog.

Er is een pallet vertrokken uit de USA vorige vrijdag
                                        Met een pallet is men niks, hé.

Comment

• let me know then

want dan bestel ik meteen al ééntje als het binnen is om uit te proberen (de amerikaanse verhuurders zeggen me dat dat glijdt gelijk zot )

Indien goed bevonden daarna, zal ik wel met meer tegelijk kopen , ofwel heb ik nen hoop busjes om het dashboard van de camionnette op te blinken

of hoeveel kost zo'n dozeke (aantal stuks erin), berichtje op info(ad)dk-rents(punt)be, mercikes

Comment

Working...
                                          X