W3N: je hoeft zelfs niet te wachten op die "haze". Als je het meteen afveegt gaat het ook perfect maar stoft het bijna niet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenW3N: je hoeft zelfs niet te wachten op die "haze". Als je het meteen afveegt gaat het ook perfect maar stoft het bijna niet
Ik doe gewoon alle vensters rondom en tegen dat ik weer aan het eerste venster ben, is de witte waas al aanwezig.
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenGewoon wat SSR1 op de pad en polijsten maar ...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenBedankt voor de tip.
Ik doe gewoon alle vensters rondom en tegen dat ik weer aan het eerste venster ben, is de witte waas al aanwezig.
Duidelijk een teken dat je te traag bent hè ...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDuidelijk een teken dat je te traag bent hè ...
Nee, als ik iets doe dan doe ik het meteen goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenhoe oud is de oldtimer?
nog lak op oliebasis, thermoplastische lak of al de meer modernere lak met verdunner?
Auto is van 1979 : 't is dus moderne lak met verdunner.
Comment
-
Kunt ge klei ook ergens anders kopen dan op de site van wax-it?
Liefst ergens in een normale winkel in de buurt van Leuven.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Moet je eens zien op de site van meguiars ( http://nl.meguiars.be/ ) onder distributeurs Vlaams-Brabant, oa Autostop in Leuven staat ertussen!
Comment
-
-
juist even meguiars nxt wax 2.0 getest op motorkap en ook de quick detailer... omdat de auto al vuil was tege dak hem binne staan had, met da stuifmeel... maar het is wel goed product.
Maar nu is men vraag hoe ik best die pad waarmee ik de wax heb aangebracht kan proper maken? lukt niet zo goed met water en beetje zeep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ponrow Bekijk Berichtenjuist even meguiars nxt wax 2.0 getest op motorkap en ook de quick detailer... omdat de auto al vuil was tege dak hem binne staan had, met da stuifmeel... maar het is wel goed product.
Maar nu is men vraag hoe ik best die pad waarmee ik de wax heb aangebracht kan proper maken? lukt niet zo goed met water en beetje zeep
Heb je de wax op een vuile wagen aangebracht ???
Comment
-
Ofwel smijt je het gewoon in het wasmachien. Ofwel uitwassen met heet water en Dreft -> pad nat maken, wat dreft op doen en "inmasseren" en dan een paar keer uitspoelen.
NXT is wel vrij hardnekkig om uit te wassen. Je kan de pad ook gewoon mooi verpakken en enkel voor NXT gebruiken2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenNog is 2 vraagjes :- Is, op een donkere kleur, Poorboy's Black Hole Glaze opmerkelijk beter dan Poorboy's White Diamond Glaze?? Echt opmerkelijk zal het niet zijn nee
- Kan Poorboy's SSR1 manueel gebruikt worden? Jip
Wagen in kwestie is een zwarte metaallak met lichte swirls en 1 of 2 kleine diepere krasjes.
Als de lak last heeft van oxidatie is het wel nodig om er eerst eens met SSR1 over te gaan.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenAls de lak nog in goede staat is zou ik je de moeite besparen om de wagen helemaal te doen met SSR1. De fillers is de glzae zullen de swirls wat opvullen en minder zichbaar maken.
Als de lak last heeft van oxidatie is het wel nodig om er eerst eens met SSR1 over te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
ach, was ik nog maar 18
De polijstpads zijn er wel 2 keer duurder dan de CSS'en (vooral die van Meguiars, die van 3M vallen nog mee van prijs)
Comment
Comment