Oorspronkelijk geplaatst door JMH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOudenaarde is nu toch nie ZOOOO ver hé
Nee da's waar, maar ik moet iedere keer iemand hebben voor het brengen en afhalen en dat is een probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenRed mist heeft mij ook erg verrast
Ik ben blij dat je mijn mening deelt
Mijn vader is overtuigd en wil deze kit aanschaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenWeet je toevallig wanneer de "DAP500 Poorboys SSR Kit" terug in stock is?
Mijn vader is overtuigd en wil deze kit aanschaffen.
Comment
-
Ik zou graag mijn assortiment poetsproducten wat willen uitbreiden.
Mij wagen is een zwarte Ford Fiesta. en zou deze graag eens onderhanden nemen. Er staan wat swirls in en dergelijke. Nu wou ik vragen of er iemand mij een kit kon samenstellen wat ik allemaal kan gebruiken. Welke doeken, wax, sealant,... noem maar op. Omdat er zoveel keuze in is weet ik niet wat te kiezen. Dus moest er iemand zin hebben en kennis ervan die mag me altijd een kit samenstellen en dan zal deze ook gekocht worden.
MVG
Comment
-
Vanuit het oogpunt van de consument kan ik me voorstellen dat men soms door alle bomen het bos niet meer ziet. Meer keus is niet altijd een pluspunt.
Zonhoven? Dat is niet zo gek ver van hier. Waarom komt u niet even persoonlijk langs voor advies / tips / uitleg. De correcte producten heb ik tevens op voorraad mocht u nog niet voorzien zijn.
Comment
-
Voila, dat is service
Ik kan je iig wat Black Hole van Poorboys aanraden.
Wassen
Clayen
Black Hole
Wax
En hij gaat er tig keer beter uitzien2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenVoila, dat is service
Ik maak er dus graag tijd voor vrij om iemand goed te adviseren en te helpen, allerbelangrijkste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk heb net iets ideaals binnen
Is dit ook goed voor stoffen zetels te reinigen?
Comment
-
Bert (en anderen)
paar dagen geleden de Dodo Juice Red Mist getest...
Ik kan alleen maar zeggen...
Wat een prachtige detail spray...
Verwerkt zalig, buffed mooi uit, maakt geen vegen strepen of niets...
De auto op-buffen was eigenlijk helemaal niet nodig, wat met Last touch telkens wel het geval is...
Ge hebt echt eigenlijk enorm weining product nodig omdat het fantastisch goed verneveld
Ik had de volledige wagen gedaan in +/-10 min...
Met LT doe ik daar veel langer over , omdat dat dat product veel natter is, u microfiber direct nat wordt , en ge dus strepen begint te trekken.
Ook de glans en de waxversterking is van een hoog niveau...
Ik ben FAN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEZ detail brush is in kapot. Afgebroken aan het handvat.
Tijd voor een nieuwe dus, ik kan dat ding echt niet meer missen bij de wekelijkse wasbeurt!
Ik ben nu overgeschakeld naar de Daytona brush. (is ook door EZ gemaakt)
Deze heeft een veel stevigere steel en zou langer meegaan.
Nadeel is dan weer dat hij niet zo flexibel is. Maar die flexibiliteit heb ik toch niet echt van doen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenBert (en anderen)
paar dagen geleden de Dodo Juice Red Mist getest...
Ik kan alleen maar zeggen...
Wat een prachtige detail spray...
Verwerkt zalig, buffed mooi uit, maakt geen vegen strepen of niets...
De auto op-buffen was eigenlijk helemaal niet nodig, wat met Last touch telkens wel het geval is...
Ge hebt echt eigenlijk enorm weining product nodig omdat het fantastisch goed verneveld
Ik had de volledige wagen gedaan in +/-10 min...
Met LT doe ik daar veel langer over , omdat dat dat product veel natter is, u microfiber direct nat wordt , en ge dus strepen begint te trekken.
Ook de glans en de waxversterking is van een hoog niveau...
Ik ben FAN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNa 1 jaar intensief gebruik heeft de mijne het ook net begeven ...
Nadeel is dan weer dat hij niet zo flexibel is. Maar die flexibiliteit heb ik toch niet echt van doen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNa 1 jaar intensief gebruik heeft de mijne het ook net begeven ...
Oja, ik heb vorige week ergens mijn laatste bestelling opnieuw doorgegeven met de juiste producten (bij jou ter plekke hebben we de bestelling lichtjes aangepast, remember?). Verschil bedraagt nog geen 1€. Ik geef die dan wel de volgende keer dat ik kom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenMijn volgende bestelling is ook al klaar, enkel zijn 2 producten niet in stock (foam bandenapplicators, DJ blue roo).
Iemand heeft mijn resterende stock ervan vorige week allemaal in 1 keer opgekocht een stuk of 6
De banden applicators moet ik wel nog hebben ... ik bekijk het straks nog , en zet ze indien nodig online.
Comment
-
Misschien hier ook even melden dat wij volgende week vrijdag met vakantie gaan tot en met 21/07.
Als je dus nog iets wil zou ik willen vragen voor dinsdagavond te bestellen. Dan kunnen we op woensdag verpakken en donderdag opsturen met levering op vrijdag.
De bestellingen gaan ook afgesloten worden gedurende de vakantie periode.
Op 21/07 zullen bestellingen opnieuw mogelijk zijn
Comment
Comment