Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pfff, 8€... Bij een aankop van 25€ is dat een beetje veel hè...
    Die super snow foam laat ik maar vallen dan en de showroom glaze ga ik wel in Haaaaaaaselt halen dan... .
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Pfff, 8€... Bij een aankop van 25€ is dat een beetje veel hè...
      Die super snow foam laat ik maar vallen dan en de showroom glaze ga ik wel in Haaaaaaaselt halen dan... .
      Waar ga je in Haaaaaaaaasselt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
        Waar ga je in Haaaaaaaaasselt?
        Ben er nog maar 1x geweest hoor:

Group Cé Car Cleaning
        Sint Truidersteenweg 506 - 3500Hasselt
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ben er nog maar 1x geweest hoor:

Group Cé Car Cleaning
          Sint Truidersteenweg 506 - 3500Hasselt
          Toevallig kort aan de spoorwegbrug?
          En hebben zij voldoende keuze in produkten?

Comment

• Het ligt op de oude weg richting Alken als je van Hasselt komt.
            Geen idee eigenlijk of die veel keuze hebben. Ik ben er ooit eens op een zaterdag morgen om 9h tegen 200 per uur binnen en buiten gevlogen om een flesje quick detailer te gaan halen om mijn auto te clayen
            Ik herinner me wel dat het een sjieke klein winkeltje was. Ze verkopen ook autoglym... . Maar ze hebben wel veel Meguiar's dacht ik.
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Het ligt op de oude weg richting Alken als je van Hasselt komt.
              Geen idee eigenlijk of die veel keuze hebben. Ik ben er ooit eens op een zaterdag morgen om 9h tegen 200 per uur binnen en buiten gevlogen om een flesje quick detailer te gaan halen om mijn auto te clayen
              Ik herinner me wel dat het een sjieke klein winkeltje was. Ze verkopen ook autoglym... . Maar ze hebben wel veel Meguiar's dacht ik.
              Tof om weten. Thx!

Comment

Pfff, 8€... Bij een aankop van 25€ is dat een beetje veel hè...
                De Super Snow Foam kan je moeilijk ergens anders vinden denk ik

Wij kunnen er weinig aan doen dat het 8,- kost. Ik denk dat het nog erg redelijk is. De kosten voor ons om naar Belgie te sturen liggen rond de 17,- per zending! We dragen dus al een redelijk deel bij.

Maar het klopt, we kunnen alles naar Belgie verzenden voor die toeslag van 8,-.

Morgen of overmorgen moet Belgie ook als land aangegeven kunnen worden, we hadden een probleem met de landcode, dat moet dan dus opgelost zijn.

Groeten,

Tim

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                  1. Meguiars vind je overal in België.
                  2. Er zijn betere spullen te krijgen dan Meguiars voor minder geld.
                  Ik ben wel benieuwd wat er beter is dan Meguiar's voor minder geld (niet dat ik Meguiar's het best merk vind hoor).

Wij verkopen niet alleen Meguiar's, maar ook Mothers en Shining Monkey. En volgens mij hebben jullie geen Shining Monkey verdelers in Belgie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten

Wij kunnen er weinig aan doen dat het 8,- kost. Ik denk dat het nog erg redelijk is. De kosten voor ons om naar Belgie te sturen liggen rond de 17,- per zending! We dragen dus al een redelijk deel bij.

Morgen of overmorgen moet Belgie ook als land aangegeven kunnen worden, we hadden een probleem met de landcode, dat moet dan dus opgelost zijn.

Groeten,

Tim
                    Ik werk voor verzending naar NL met UPS. Het kost me ongeveer 13 - 14 euro.
                    Ik rekenen wel nog €1 voor verpakking.
                    Dus ik verzend naar nederland voor €15 euro.

Dat jij dat dus kan doen voor €8 is héél mooi vind ik !

Comment

• geheel off topic maar toch. Toen ik 16 was heb ik in Utrecht onderdelen besteld voor m'n brommers. Ik dacht dat ik er ongeveer 28 euro bij kwam voor de verzending naar België. Dus dat is wel even wat anders dan 8 euro. En als je het te veel vindt heb je een excuus om een roadtrip te maken. En nu gaan we meneer CarClean niet te veel andere verzendingskosten meer zeggen. We willen niet dat hij de prijs optrekt. Ik toch niet. hehe
                      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten

Groeten,

Tim
                        Nee idd, die super snow is hier niet te krijgen, daarom dat ik ze bij jou wilde bestellen maar dan kan ik beter wachten tot ik een grotere bestelling heb. Maar wax-it heeft (hoewel zijn aanbod een stuk kleiner is) meer producten die ik nodig heb... Dilemma!

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Ik werk voor verzending naar NL met UPS. Het kost me ongeveer 13 - 14 euro.
                        Ik rekenen wel nog €1 voor verpakking.
                        Dus ik verzend naar nederland voor €15 euro.

Dat jij dat dus kan doen voor €8 is héél mooi vind ik !
                        Idd, zeer mooi dat hij de helft van de kosten op zich neemt. Dat is het grootste nadeel van e-shopping hè, altijd die verzendingskosten...

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                        geheel off topic maar toch. Toen ik 16 was heb ik in Utrecht onderdelen besteld voor m'n brommers. Ik dacht dat ik er ongeveer 28 euro bij kwam voor de verzending naar België. Dus dat is wel even wat anders dan 8 euro. En als je het te veel vindt heb je een excuus om een roadtrip te maken. En nu gaan we meneer CarClean niet te veel andere verzendingskosten meer zeggen. We willen niet dat hij de prijs optrekt. Ik toch niet. hehe
                        Heeft te maken met de grootte van het pakket, het gewicht ervan en hoe je het wilt versturen. Ik heb laatst ook een pakket met 4 schokdempers en nog wat grut laten versturen vanuit Engeland, dat kostte me 30€. Toen er iets retour moest wegens fout geleverd kostte me dat 14€. Het was wel op 3 dagen heen en terug.

Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                        Poorboy's, Autoglym,...

Kan jij me anders eens uitleggen waarom Meguiars in de VS gewoon een warenhuismerk is en naast Turtlewax in de rekken staat en voor dezelfde prijs als Turtlewax wordt verkocht en waarom dat hier 5 keer duurder moet zijn en er zoveel tralala rond moet worden verkocht?
                        Ga je nu blijven kankeren over de prijs van Meguiar's? Koop het gewoon niet, dan heb je er geen last van. Ofwel: vlieg zelf naar de VS en koop het daar, dan kost het u 5 keer minder
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Heb een klein vraagje. Zo'n foam gun, is dat echt nuttig? Ik kan er mij niet veel bij voorstellen. Als ik het goed begrijp dan maakt het schuim het vuil los. Is het dan de bedoeling de auto daarna af te spoelen en gewoon te wassen zoals normaal, of wat is juist de bedoeling van een foam gun?

Comment

• Het is idd de bedoeling om het vuil los te weken. Voor je de auto gaat wassen spuit je hem in met schuim en laat je even inwerken (minuutje of 3à5) en dan spuit je hem af met de hogedrukreiniger. Nu is het grootste vuil weg en kan je wassen met minder kans op kraseen (mind the rhyme )
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ga je nu blijven kankeren over de prijs van Meguiar's? Koop het gewoon niet, dan heb je er geen last van. Ofwel: vlieg zelf naar de VS en koop het daar, dan kost het u 5 keer minder

Aha, dat wist ik niet. Als dat daar zo goedkoop is ga ik mijn nonkel in Amerika eens een mailtje sturen, die komt toch maandelijks eens naar België

Alleen spijtig dat ik te weinig tijd heb om de wagen te wassen, ik moet nog altijd een bestelling plaatsen bij wax-it maar eerst moet het meeste van mijn producten wat meer op zijn

Comment

Het is idd de bedoeling om het vuil los te weken. Voor je de auto gaat wassen spuit je hem in met schuim en laat je even inwerken (minuutje of 3à5) en dan spuit je hem af met de hogedrukreiniger. Nu is het grootste vuil weg en kan je wassen met minder kans op kraseen (mind the rhyme )
                                Ideaal, dan had ik het min of meer juist voor. Zeker in de winter een handig iets dan. Vorige week de auto gewassen. Omdat ie zo vuil was deftig afgespoten met hogedruk, maar het meeste vuil hing er volgens mij nog aan...

*zet foam gun op zijn lijstje*

Comment

• Ik heb ook zo'n foam gun en het is leuk maar niet super. Denk dat je ook wel de juiste shampoo moet gebruiken. Het verschil tussen afspuiten zonder foamgun en met is niet zo groot vind ik. Ik zeg het maar hè. Het blijft wel leuk speelgoed
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik heb ook zo'n foam gun en het is leuk maar niet super. Denk dat je ook wel de juiste shampoo moet gebruiken. Het verschil tussen afspuiten zonder foamgun en met is niet zo groot vind ik. Ik zeg het maar hè. Het blijft wel leuk speelgoed
                                    Hehe, zo zie ik het ook
                                    Het is niet iets dat ik binnenkort zou gaan kopen, maar later of als ik nog eens jarig ben en ze weten niet wat kopen, dan mogen ze me dat altijd geven, het is eens iets anders en schuim is leuk
                                    Plus je hebt het gevoel toch 'iets' extras te doen om je auto te verzorgen

edit: eerst moet ik me trouwens nog zo een schaapwollen handschoen aanschaffen. Hoe lang gaat zoiets mee? Want is toch best prijzig, maar ik koop liever die van op wax-it.be dan eentje die maar 1/3 van die prijs kost.
                                    Last edited by ; 29/12/2007, 13:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                                      Hehe, zo zie ik het ook
                                      Het is niet iets dat ik binnenkort zou gaan kopen, maar later of als ik nog eens jarig ben en ze weten niet wat kopen, dan mogen ze me dat altijd geven, het is eens iets anders en schuim is leuk
                                      Plus je hebt het gevoel toch 'iets' extras te doen om je auto te verzorgen

edit: eerst moet ik me trouwens nog zo een schaapwollen handschoen aanschaffen. Hoe lang gaat zoiets mee? Want is toch best prijzig, maar ik koop liever die van op wax-it.be dan eentje die maar 1/3 van die prijs kost.
                                      Je zou er een jaar moeten mee kunnen doorkomen
                                      Hangt ook af hoeveel je je wagen wast , en hoe je hem onderhoud.

Steek je hem in de wasautomaat dan gaat hij snel versleten zijn.

Comment

Nee idd, die super snow is hier niet te krijgen, daarom dat ik ze bij jou wilde bestellen maar dan kan ik beter wachten tot ik een grotere bestelling heb. Maar wax-it heeft (hoewel zijn aanbod een stuk kleiner is) meer producten die ik nodig heb... Dilemma!
                                        Ik kan je ook de Super Snow foam leveren, maar tis wel op bestelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Je zou er een jaar moeten mee kunnen doorkomen
                                          Hangt ook af hoeveel je je wagen wast , en hoe je hem onderhoud.

Steek je hem in de wasautomaat dan gaat hij snel versleten zijn.
                                          Dan blijft die bij mij ook wel een jaartje leven.

Voorlopig kom ik nog even toe met de producten die ik nu heb, zou enkel de washmitt dringend nodig hebben, maar kan beter even wachten, anders moet ik 2 keer verzendingdskosten betalen en met dit weer plus examens komt er toch weinig van auto's wassen in huis.

Misschien dat ik na de examens eens langskom als ik in de buurt ben. Kan ik dan ineens een goeie uitleg krijgen om de juiste producten te kiezen?

Comment

Working...
                                          X