Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het lijkt le idd wel degelijk en doordacht maar heb gewoon mijn twijfeks of het veilig is. Hou niet zo van die foam dingen. zeker niet als ze gaan beweren dat het vuil veilig tussen due noppen blijft zitten. Alsof je die niet indrukt tijdens het wassen...
Het lijkt le idd wel degelijk en doordacht maar heb gewoon mijn twijfeks of het veilig is. Hou niet zo van die foam dingen. zeker niet als ze gaan beweren dat het vuil veilig tussen due noppen blijft zitten. Alsof je die niet indrukt tijdens het wassen...
Achja...
Wel daarom test ik mijn producten ook uitvoerig voor ze in de webshop komen.
Als de shmitt in de webshop verschijnt mag je er dus zeker van zijn dat het goed werkt en zeker geen schade zal berokkenen.
Wax-it, ik zit nog altijd wat in de knoop met die JEFFS Werkstatt toestanden. Ik heb indertijd die JEFFS Werkstatt Acrylic Jett Trigger gekocht maar jij zei dat ik eigenlijk ook de JEFFS Werkstatt Prime Acrylic had moeten gebruiken.
Wat zijn die twee producten nu juist. Is de JEFFS Werkstatt Prime Acrylic een glaze met sealant en de trigger een pure sealant of...?
Wax-it, ik zit nog altijd wat in de knoop met die JEFFS Werkstatt toestanden. Ik heb indertijd die JEFFS Werkstatt Acrylic Jett Trigger gekocht maar jij zei dat ik eigenlijk ook de JEFFS Werkstatt Prime Acrylic had moeten gebruiken.
Wat zijn die twee producten nu juist. Is de JEFFS Werkstatt Prime Acrylic een glaze met sealant en de trigger een pure sealant of...?
Help me out here
De primer is de cleaner he, maakt de lak zacht en glad.
Trigger is de sealent, jep. Ik heb ze ook.
This formula is tailored for the enthusiast or professional seeking a true stand alone, one step cleaner-wax rather than a product that serves as a basecoat for further layers of wax or sealant protection.
Cleaner-wax dus... . Wat wordt er precies verstaan onder "cleaner"?
This formula is tailored for the enthusiast or professional seeking a true stand alone, one step cleaner-wax rather than a product that serves as a basecoat for further layers of wax or sealant protection.
Cleaner-wax dus... . Wat wordt er precies verstaan onder "cleaner"?
Na het clayen en wassen, primer aanbrengen en dat zorgt ervoor dat de lak ontzettend glad aanvoelt als je er met de bovenkant van je hand over wrijft
In de zeep zit er ook een korrel. Heb er al héél wat erg vuile uitlaten meer proper gekregen.
Als het vuil werkelijk ingebakken is over de jaren, dan moet je naar een fijne staalwol grijpen met een sterke metalpolish.
Dan mag je mijn chroom uitlaten eens proberen proper te krijgen...altijd vrij goed onderhouden en af en toe met metaalpolish...toch zijn op de uiteinden het chroom weggevreten en is er zelfs een defect (lees gat) in de chroom uitlaat !! Moeten straffe uitlaatgassen zijn....
Clay Bars & Clay Bar Lubes
Does Your Car's Paint Look Dull & Feel Rough? {brand} Detailing clay bars quickly and easily remove Insects, Tar, Stubborn Road Grime, Brake Dust, Exhaust Soot, Oxidation, Surface Rust, Paint Overspray, Factory Fallout and more. A {brand} detailing clay bar or d
Njah, bijna. Nog effe kijken waar ik spierballen kan huren, en een sixpack tempo-kaartjes (vooral de TIJD interesseert me dan, de belwaarde geen zak) ware ook welkom.
Welke doeken raden jullie me aan op ruiten mee te poetsen? De laatste tijd lukt het me niet om ruiten streepvrij te krijgen. En ik heb al zo'n beetje elke soort doek geprobeerd die ik heb.
Comment