Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welke doeken raden jullie me aan op ruiten mee te poetsen? De laatste tijd lukt het me niet om ruiten streepvrij te krijgen. En ik heb al zo'n beetje elke soort doek geprobeerd die ik heb.
Die heb ik nog niet gebruikt. Ik had er nog niet bij stilgestaand omdat i een doek van dezelfde samenstelling had gebruikt. Als ik nog een streep zie ga ik dat proberen.
Dat is een echte aanrader. En het ruikt heerlijk .
BTW er zijn producten in aanbieding in de Lidl vanaf 27/02.
Voor velgenreiniger of insectenverwijderaar een aanrader.
Dat is een echte aanrader. En het ruikt heerlijk .
BTW er zijn producten in aanbieding in de Lidl vanaf 27/02.
Voor velgenreiniger of insectenverwijderaar een aanrader.
Ik zou er toch niet mee op mijn velgen of lak gaan zitten mocht ik van jou zijn.
Hier moet ik wax-it in bijtreden,met een van men vorige auto's ging ik geregeld door de carwash met als resultaat dat ik doffe velgen en lak als resultaat terugkreeg.Nu doe ik het zelf met degelijke produkten en het resultaat mag er wezen.Mijn broer neemt het dan weer niet zo nauw ermee en die heeft na amper 1jaar al doffe aanslag op zijn velgen en die gebruikt ook gewone goedkopere produkten.Dus voor mij geen goedkope brol meer en zekers geen carwash spul meer op mijn wagen.
Comment