Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het net een schitterend product ! Ik gebruik niets anders meer in het interieur !
Natural Look: Vandaag voor de eerste keer gebruikt, op de deuren en ander pastic gaat het als een zonnetje, op het dashboard heb ik vlekken en strepen... sommige delen blijven mat, andere delen zien er vettig uit Wat doe ik verkeerd?
Ik wil dat het werkt, het ruikt ook zo lekker he...
@Odan.be: Met de excenter kun je eigenlijk gaan tot de M83 en niet grover dan een polishingpad (W8006). Sommige gaan tegen beter advies in toch aan de gang met een cuttingpad (W7006) op de excenter, maar dat raad ik af.
Voor de cuttingpad en M84 en hoger moet je echt met de rotary aan de slag.
Ik heb net een oefenstukje bij de carrosier gaan afhalen... motorkapje van een 206 Bordeaux Metallic... linkerkant is niet meer te redden, maar de rechterkant ga ik weer laten blinken
Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car CleaningBekijk Berichten
@Tim: Inderdaad, internationaal bezig he
@Odan.be: Met de excenter kun je eigenlijk gaan tot de M83 en niet grover dan een polishingpad (W8006). Sommige gaan tegen beter advies in toch aan de gang met een cuttingpad (W7006) op de excenter, maar dat raad ik af.
Voor de cuttingpad en M84 en hoger moet je echt met de rotary aan de slag.
Is de uitzending vanavond Bart?
Wat Bart zegt is correct. De 84 heeft meer temperatuur nodig om af te kunnen breken en een Dual Action of Excenter kan die hitte niet produceren.
WIj hebben verschillende tests gedaan met een cuttingpad (7006) op een Dual Action en in sommige gevallen kan je microkrasjes krijgen, die krijg je er met een polishing pad wel weer uit, maar dat is weer extra werk.
Het is heel erg afhankelijk van de lak (hardheid) op de meeste lakken geen probleem, maar let dus heel erg op het gebruik van een cuttingpad op een D/A!
Een vraagje voor wax-it,CustomCarCleaning of iemand anders die er al vertrouwd mee is of positieve of negatieve ervaringen heeft gehad met het produkt dat Z1 zou noemen.
@Tim: Normaal gesproken zou het vanavond uitgezonden worden, tenminste, dat konden ze me voor 99% zeker zeggen. Blijkbaar ben ik toch goed voor 1%......het was er niet bij. Zal er morgen eens achteraan gaan en vragen of ze het concreet weten.
Het is enkel rot om wéér tegen de mensen te zeggen dat het er niet bij was, ik durf dadelijk nog een datum meer te noemen
Sonax? is dat dan goed eigenlijk.. ik heb dat ooit is gekocht in den ATAF, in afwachting van een bestelling die ik had geplaatst en maar bleef uitlopen
Maar sinds ik de poorboys wax heb gebruik ik die niet meer:
het betreft: SONAX EXTREME WAX 1
De premium potteke van op de foto ziet er uit gelijk een accesoire voor in de zilverkast
nice
Sonax heeft een erg mooie productlijn, maar tot op heden nog niet voor de enthousiasteling, daar komt nu dus verandering in. De premium reeks zal ook een cleaner en een compound gaan bevatten.
Ook komt Sonax, eindelijk, met een detailerspray en klei.
hmm dan zal ik die pot sonax wax ook mar is gaan gebruiken
kostte toch ook 18 euro.. en der zit ook een redelijk hoog was aandeel is...
alleen het ruikt niet zo lekker als de poorboys
Comment