Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja, maar jij verkoopt alleen PB...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
      Ik was wat aan het surfen op UK sites en merkte dat vele producten daar soms betrekkelijk goedkoper zijn...
      Is er iemand die ervaring mee heeft met bestellen via UK?
      En is het nog steeds goedkoper met portkosten meegerekend ?

groeten ?
      Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Mijn prijzen zijn zo goed als gelijk aan die in de UK

Ik heb al dingen besteld in de UK en de verzendingskosten zijn "te doen". Je moet een winkel vinden die naar België verstuurd en dan mag je nog eens niet teveel bestellen of ze versturen het niet... Op hun sites kan je zien wat het je kost om op te sturen.

Bert zijn prijzen zijn idd identiek maar de keuze is te beperkt voor mij omdat ik graag wat dingen uitprobeer.
      Je kan ook iets bestelling bij Bert en vragen of hij het meeneemt naar een meeting

Merci voor de EZ brush en tape Bert!
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Allemaal landverraders, hé Wax-itje

Comment

• Als er mensen zijn met suggesties over wat ik in stock kan nemen stel gerust voor hé !

Ik heb al zitten denken aan pinnacle, Dodo Juce, Zaino ...

Comment

• Allemaal Chinees voor mij... maar ben wel erg geïnteresseerd om bij te leren...

Comment

• Idd Jochen zo zit het bij mij ook..
              Als ik nu enkel mijn wagen moest doen was PB voor mij enkel genoeg...
              Maar bv de kracht van Meguiart vind ik, de grotere volumes, wat de prijs per liter AARDIG naar beneden haalt...
              Dan zit je bv voor de M80 aan een goede 9 euro/l, terwijl je SSR1 toch dik 14 a 15 voor 500 ml betaalt...
              Alleen vind ik het verschil in prijs voor Meguiars producten hier en in de Uk BIJZONDER groot...
              In belgie betaal je bijna 20 % meer voor eenzelfde product...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                Idd Jochen zo zit het bij mij ook..
                Als ik nu enkel mijn wagen moest doen was PB voor mij enkel genoeg...
                Maar bv de kracht van Meguiart vind ik, de grotere volumes, wat de prijs per liter AARDIG naar beneden haalt...
                Dan zit je bv voor de M80 aan een goede 9 euro/l, terwijl je SSR1 toch dik 14 a 15 voor 500 ml betaalt...
                Alleen vind ik het verschil in prijs voor Meguiars producten hier en in de Uk BIJZONDER groot...
                In belgie betaal je bijna 20 % meer voor eenzelfde product...
                20%? Dat valt nog mee dan
                Ik heb laatst in de winkel 45€ voor een gallon LAst Touch betaald. Toen ik dat op Detailing World postte vroeg iemand of ik op de noordpool woon ofzo...
                Daar kost dat 18.95£, dat is 25€!

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Als er mensen zijn met suggesties over wat ik in stock kan nemen stel gerust voor hé !

Tis niet gemakkelijk hè Bert. Wat ik eigenlijk mis op jouw site is een keuze aan wax. Alleen de Natty's Blue, dat is wat beperkt vind ik. Je zou bvb kunnen gaan voor een aantal waxen voor specifieke doeleinden:
                Collinite voor de pure bescherming en duurzaamheid
                CG Pete's 53 of P21's voor de showcar-look
                Clearkote voor mensen die liever met een vloeibare wax werken
                ...
                Dodo Juice lijkt me idd ook wel leuk maar moet je dan niet veel op stock gaan hebben? Al die soorten... . En goedkoop zijn ze ook niet.
                I would love too try some Lime Prime tough

Ik heb laatst de Collinite 476s besteld. Je hoort er niets dan goede dingen over en voor 15£ vind ik dat dan het proberen waard. Door het leuke weer nog steeds niet kunnen testen

Verschillende mensen, verschillende smaken
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Als er mensen zijn met suggesties over wat ik in stock kan nemen stel gerust voor hé !

Nog iets, het zou misschien eens leuk zijn om een groups buy te houden van Meguiar's producten. Ik heb het dan over de bulk verpakkingen zoals wheem brightener, glass cleaner, APC, ...
                  Denk dat daar wel animatie voor is hier. Scheelt de helft in prijs!
                  Ik wilde het voor de meeting doen maar kan max 10bussen laten opsturen en ze waren dan oo knog eens "out of stock" dus...
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Nog iets, het zou misschien eens leuk zijn om een groups buy te houden van Meguiar's producten. Ik heb het dan over de bulk verpakkingen zoals wheem brightener, glass cleaner, APC, ...
                    Denk dat daar wel animatie voor is hier. Scheelt de helft in prijs!
                    Ik wilde het voor de meeting doen maar kan max 10bussen laten opsturen en ze waren dan oo knog eens "out of stock" dus...
                    Voor mij alvast APC.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                      Voor mij alvast APC.

Ik ga eens een paar winkels contacteren en eens vragen hoeveel en voor hoeveel ze dingen kunnen opsturen...
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik ga eens een paar winkels contacteren en eens vragen hoeveel en voor hoeveel ze dingen kunnen opsturen...
                        Ok, voor mij geen APC meer.

Edith: oooh, gij zijt ne vlugge edither.

Comment

Ik moet daar zoiezo bestellen. Dus als jullie hier een topic willen maken voor goupbuys doe gerust ik doen dan wel het nodige. Heb zoiezo wat extra korting hé

Comment

• @ Wax-it: Mijne A3 heeft last van lichte swirls. Ik heb nog enkel PaintCleaner van Meg's en Gold Class Wax van Meg.'s. Voor de swirls kom ik met Paintcleaner niet ver daarom had ik gedacht om mij nu ook nog SSR van PB te bestellen maar welke dan precies? Of heb je een beter voorstel?

Comment

Tis niet gemakkelijk hè Bert. Wat ik eigenlijk mis op jouw site is een keuze aan wax. Alleen de Natty's Blue, dat is wat beperkt vind ik. Je zou bvb kunnen gaan voor een aantal waxen voor specifieke doeleinden:
                              Collinite voor de pure bescherming en duurzaamheid
                              CG Pete's 53 of P21's voor de showcar-look
                              Clearkote voor mensen die liever met een vloeibare wax werken
                              ...
                              Dodo Juice lijkt me idd ook wel leuk maar moet je dan niet veel op stock gaan hebben? Al die soorten... . En goedkoop zijn ze ook niet.
                              I would love too try some Lime Prime tough

Ik heb laatst de Collinite 476s besteld. Je hoort er niets dan goede dingen over en voor 15£ vind ik dat dan het proberen waard. Door het leuke weer nog steeds niet kunnen testen

Verschillende mensen, verschillende smaken
                              Collinite Insulator Wax 845 kan ik al direct hebben.

Buiten Natty's heb je nog wet diamond en ex-p.
                              Ivory van blackfire is nu even uitverkocht.

Dan heb ik nog Jeffs Werkstatt Acrylic en Carnauba.

Dus eigenlijk heb ik wel een aantal waxen / sealant hoor

Ik ga eens informeren voor Dodo, want dat systeem met Lime Prime / High carnauba conent wax lijkt sterk op het Swissvax principe.

Dodo is echter wel voor de hardcore gebruikers want het is iets duurder dus ik zou maar een beperkte stock nemen om eens te zien hoe dat zit.

Ik gebruik alles ook graag zelf voor ik het verkoop dus je zal nog even geduld moeten hebben. Hopelijk gaat het opgezet zijn tegen dat het echt goeie weer begint.

Voor de rest, laat de voorstellen maar komen ! Enkel zo weet ik hoe ik jullie van dienst kan zijn

Comment

@ Wax-it: Mijne A3 heeft last van lichte swirls. Ik heb nog enkel PaintCleaner van Meg's en Gold Class Wax van Meg.'s. Voor de swirls kom ik met Paintcleaner niet ver daarom had ik gedacht om mij nu ook nog SSR van PB te bestellen maar welke dan precies? Of heb je een beter voorstel?
                                Voor jouw kleur kan je perfect afwerken met SSR2, daarmee kan je swirl wel telijf gaan.
                                Als er echter diepere krassen of harde swirls inzitten zal je moeten upgraden naar 3 en dan opnieuw afwerken met 2.

Comment

Voor jouw kleur kan je perfect afwerken met SSR2, daarmee kan je swirl wel telijf gaan.
                                  Als er echter diepere krassen of harde swirls inzitten zal je moeten upgraden naar 3 en dan opnieuw afwerken met 2.
                                  De swirls zijn, volgens mij, niet van die aard dat ik, vermoed ik, SSR3 zal nodig hebben. Ik zou eerder met SSR2 (of mss SSR2,5?) willen beginnen.

Maar bedoel je eerst SSR2 gebruiken en daarna afwerken met de meg's paintcleaner? Is dat perfect mogelijk of zal ik best ipv paintcleaner mij ook de SSR 1 aanschaffen om verder af te werken?

Daarna de Gold Class Wax erover.

Comment

De swirls zijn, volgens mij, niet van die aard dat ik, vermoed ik, SSR3 zal nodig hebben. Ik zou eerder met SSR2 (of mss SSR2,5?) willen beginnen.

Maar bedoel je eerst SSR2 gebruiken en daarna afwerken met de meg's paintcleaner? Is dat perfect mogelijk of zal ik best ipv paintcleaner mij ook de SSR 1 aanschaffen om verder af te werken?

Daarna de Gold Class Wax erover.
                                    Persoonlijk zou ik op jouw kleur geen SSR1 gebruiken. Het verschil zal héél miniem zijn. Ik zou dan eerder een glaze kopen (er komen er nieuwe uit speciaal voor zilver )

Je kan ook de paint cleaner gebruiken van meguiars, maar opnieuw, het verschil in resultaat zal miniem zijn.

Ik zou in jouw geval SSR2 gebruiken en zien hoever je ermee komt. De kans is groot dat je correctie voldoende is en je kan er ook perfect mee afwerken (op jouw kleur )
                                    Een glaze zal een groter verschil geven dan nog een fijnere polish te gebruiken.

Comment

Persoonlijk zou ik op jouw kleur geen SSR1 gebruiken. Het verschil zal héél miniem zijn. Ik zou dan eerder een glaze kopen (er komen er nieuwe uit speciaal voor zilver )

Je kan ook de paint cleaner gebruiken van meguiars, maar opnieuw, het verschil in resultaat zal miniem zijn.

Ik zou in jouw geval SSR2 gebruiken en zien hoever je ermee komt. De kans is groot dat je correctie voldoende is en je kan er ook perfect mee afwerken (op jouw kleur )
                                      Een glaze zal een groter verschil geven dan nog een fijnere polish te gebruiken.
                                      Thx!

Dus, enkel de SSR2 aanschaffen. Wanneer zal die glaze, speciaal voor zilver, er zijn?

Comment

Thx!

Dus, enkel de SSR2 aanschaffen. Wanneer zal die glaze, speciaal voor zilver, er zijn?
                                        Heb vorig weekend de mail gehad dat de nieuwe glazes beschikbaar zouden komen. Ik zou ze misschien al tegen volgende week kunnen hebben als ze nog voorradig zijn

BTW:
                                        Persoonlijk vond ik de afwerking op mijn A3 echt wel goed voor een silveren.

Comment

Heb vorig weekend de mail gehad dat de nieuwe glazes beschikbaar zouden komen. Ik zou ze misschien al tegen volgende week kunnen hebben als ze nog voorradig zijn

BTW:
                                          Persoonlijk vond ik de afwerking op mijn A3 echt wel goed voor een silveren.
                                          Jij zou beter eens je pm checken op het forum.
                                          Heb je een paar maand geleden gepm'ed om eens een prijs te maken voor mijn Golf onder handen te nemen. No response

Comment

Working...
                                          X