Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ponrow Bekijk Berichten
    zou ik auto voledig kunne doen met +-85 gram?

en ter bescherming dacht ik aan :

of ik heb ook nog van turtlewax -extreme nanotech wash & wax... 4de potteke op foto van saabi
    maar weet niet ofdat dit wel zo goed is
    Zo'n clay bar zou voldoende moeten zijn voor je wagen. In 't begin wel in twee of drie verdelen, zodat je niet alles in de vuilbak mag kieperen als je de clay laat vallen. Daarna telkens goed nathouden van de lak, de clay platduwen, stukje tussen duim en wijsvinger, en met de andere vingers op de lak wrijven/gommen/glijden. Wanneer de lak glad voelt is ie proper. Als je naar de clay kijkt en die verkleurt, wordt het tijd om te herkneden. Zodat je terug een proper vlak krijg om mee te clayen. NOOIT opde grond ofzo leggen. Sparen in een plastic potje en mss wat bevochtigen voor je hem weg steekt. Bij koud weer kan die clay vrij hard zijn om te kneden

Die quick wax is niet veel waard, kan je evengoed die turtlewax gebruiken. Als je bij Meg's wil blijven kijk je best naar de NXT.

Comment

• En bovenop de NXT tech wax 2.0 nog een laagje hardwax M16 van Meguiars voor een nog duurzamere eindlaag. Werp ook eens een blik naar de PoorBoys producten, zijn ook fantastische producten, m.i. vergelijkbaar met Meguiars.

Claybar in drie stukken verdelen, afhankelijk van de vervuiling van de wagen kun je zelfs soms toekomen met één derde van de claybar voor de ganse wagen.

Comment

• mmm mss dat ik dan beter wacht tot tege zomer aan... dan kannek auto voledige beurt geven
        en alle producten online bestellen want poorboys vindek alleen maar op wax-it.be

Comment

• En de nieuwste aanwinst en tevens de laatste voor 2008, voor onder de kerstboom:
          - Bone spons
          - zwarte pad
          - groene light polishing pad
          - groene heavy polishing pad
          - Brinkmann lamp
          - setje reservelampjes voor de Brinkmann lamp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
            En de nieuwste aanwinst en tevens de laatste voor 2008, voor onder de kerstboom:
            - Bone spons
            - zwarte pad
            - groene light polishing pad
            - groene heavy polishing pad
            - Brinkmann lamp
            - setje reservelampjes voor de Brinkmann lamp

leuk pakje voor onder kerstboom
            Khoop dak dees jaar ni weer zo'n shampoo van 2 euro krijg gelak vorig jaar, alleen de spons was wel bruikbaar

Comment

• Op tijd uw verlanglijst(je) indienen

En anders de goedkope bokkie wokkie shampoo reserveren voor de wielen. Vaak kunnen die wel iets meer bite gebruiken vanwege het agressieve remstof, en dan een deftige shampoo nemen voor het lakwerk.

Comment

• dit jaar zelf men pakje kope sewwes wash mitt met meguiars goldclass shampoo gaan halen. en ik zie juist dat de dap500 te verkrijgen is^^

Comment

• winkel gesloten door onvoorziene omstandigheden...

Comment

• Da's pech, dan toch maar die twee euro shampoo?

Comment

• haha, morge nogges probere,heb nog turtlewax wash and wax, ma die begint bijna op te graken(hoop ik)... dus voor 3de keer naar die winkel dan maar,(1ste keer niet genoeg cash bij en me de kaart kenden ze daar ni)

Comment

• Niet te geloven dat er nog winkels bestaan waar een mens in deze moderne tijd nog niet met een kaart kan betalen

Comment

• tis ni echt winkel, producten van meguiars kunt ge er kopen en sparco sturen.
                          ge kunt daar een custom lederen interieur voor u auto laten maken.

Comment

• Ah........op bezoek bij onze Koen geweest Doe hem mijn groeten

Comment

• jep bij hem dus heb 2 liter gold class shampoo dat wordt veel kuisplezier

Comment

• Ik verkoop ook wel een paar zaken, neem anders maar een kijkje:

Greetz

Comment

• Van mij mogen moderators ingrijpen nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten
                                    Van mij mogen moderators ingrijpen nu.

Ah ja, waarom? Mag ik geen link plaatsen misschien?

Comment

• Omdat het opzoeken van grenzen hier steeds sneller gaat, terwijl links inderdaad niet zijn toegestaan.

Natuurlijk is het voor de commerciele jongens, waaronder wij ook vallen, leuk. Maar de commerciele reacties volgen elkaar nu wel heel snel op. Er worden nu om de haverklap commerciele links geplaatst etc.

Dus niets persoonlijk naar u toe, maar alles bijelkaar is gewoon too much denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carclean.nl Bekijk Berichten
                                        Omdat het opzoeken van grenzen hier steeds sneller gaat, terwijl links inderdaad niet zijn toegestaan.

Natuurlijk is het voor de commerciele jongens, waaronder wij ook vallen, leuk. Maar de commerciele reacties volgen elkaar nu wel heel snel op. Er worden nu om de haverklap commerciele links geplaatst etc.

Dus niets persoonlijk naar u toe, maar alles bijelkaar is gewoon too much denk ik.

Ik ben hier pas nieuw dus als dit niet mag dat ze het maar wegdoen.

Greetz

Comment

• Vandaag mijn bestelling aangekregen

Denk dat ik qua shampoo en foam wel effe verder kan nu
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X