Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Je kan héél goed zien hoe vuil je emmers worden
    Wordt het te vuil dan kan je het water van je spoelemmer verversen.
    ah oké bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door meire Bekijk Berichten
    Ik denk om door te kijken
    groetjes
    om je spons te zoeken tussen al het schuim zeker?
    wimoptiek.be op

Comment

• Wow Bert, proficiat !
      Zijn eerste speeltje is zeker een mini-rotary

Geniet er lekker van !!

Comment

Ja hoor

11 Maart is ie geboren

Arthur is de naam
        Hij en mama stellen het uitstekend

Check CC
        Dat is pas een datum!! Ook mijn verjaardag

Comment

11 Maart is ie geboren

Arthur is de naam
          Proficiat!

Comment

Ja hoor

11 Maart is ie geboren

Arthur is de naam

Check CC
            11 maart is een mooie dag !! Proficiat !

Comment

• Op de Demo-Dag heeft Simon zo een spons met een microvezeldoek rond Gebruikt voor het interieur maar ik zie die nergens in de webshop van wax-it staan en ben vergeten te vragen of hij die had.

Comment

• Ook al gezocht maar niet gevonden.

Comment

• Hij komt erin ...

Hopelijk binnen de 14 dagen

Comment

• Ideaalheid!

Comment

• Spijtig dat je ze nog niet had. Ik vind het nu nogal dom om verzendingskosten te betalen voor zo een stom sponske.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
                        Op de Demo-Dag heeft Simon zo een spons met een microvezeldoek rond Gebruikt voor het interieur maar ik zie die nergens in de webshop van wax-it staan en ben vergeten te vragen of hij die had.
                        Niemand die weet waar ik da kan vinden?

Comment

• vandaag een grote bus NXT wash gekocht, hopelijk is die beter dan Turtle wax

Comment

• NXT wash of wax? Wash is nl. shampoo.

Comment

• wash, Turtle Wax is een merk dat ook shampoo heeft die shampoo was wel en wash & wax staat op de fles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                wash, Turtle Wax is een merk dat ook shampoo heeft die shampoo was wel en wash & wax staat op de fles
                                Rood: Aaiaiaiaiai

Comment

• Even ter informatie: Ik ben geen voorstander van wash & wax toestanden, dat weten de meeste al, maar wat ik vorige week heb meegemaakt slaat toch alles.

Mijn wagen (bmw) was binnen voor onderhoud en montage van het sper (héhé) en heeft daar een weekje gestaan.
                                  Na dat weekje was hij goed vuil en de garage dacht mij een plezier te kunnen doen door hem te wassen.

Er stond nog een licht laagje wax op van vorig jaar, er was nog een deftige beading.

Nu is er 0 beading, staat de wagen onder zowel waskrassen als enkele diepere krassen en is hij helemaal plakkerig !

Dus alle wax is weg, maar ze hebben hem wel mat wash & wax gewassen met de hand ...

Op de raamrubbers zijn er allemaal vettige plekke, alle chroom en sierlijsten hangen onder de vettigheid !
                                  Mijn uitlaat ziet er niet uit want alle vuiligheid blijft eraan kleven.

Hij ziet er echt zielig uit.
                                  Ik was van plan hem op een goeie halve dag te detailen zodat hij weer perfect stond voor het nieuwe jaar, maar nu ziet het ernaar uit dat ik zeker 2 dagen bezig ga zijn hem terug in orde te zetten

Zij die op de demodag aanwezig waren kunnen dit bevestigen.

Comment

• Hebt ge het nog ni geleerd?
                                    Een groot papier op uw stuur hangen
                                    "NIET WASSEN!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Hebt ge het nog ni geleerd?
                                      Een groot papier op uw stuur hangen
                                      "NIET WASSEN!"
                                      Nu ja, ik was gehaast en heb het gewoon gezegd aan de receptie, maar blijkbaar doen ze het daar standaard.

Ik ga een specifiek blad maken dat ik ook aan klanten ga meegeven, dat als ze toch schade aan de lak berokkenen ze gaan instaan voor de kost van een nieuwe detail !!!

Comment

Nu ja, ik was gehaast en heb het gewoon gezegd aan de receptie, maar blijkbaar doen ze het daar standaard.

Ik ga een specifiek blad maken dat ik ook aan klanten ga meegeven, dat als ze toch schade aan de lak berokkenen ze gaan instaan voor de kost van een nieuwe detail !!!
                                        Zo in karton, speciaal gemaakt om aan de binnenspiegel te hangen ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Zo in karton, speciaal gemaakt om aan de binnenspiegel te hangen ofzo
                                          Nice, echt een goed idee !!

Comment

Working...
                                          X