Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• W3N: je hoeft zelfs niet te wachten op die "haze". Als je het meteen afveegt gaat het ook perfect maar stoft het bijna niet
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Gewoon wat SSR1 op de pad en polijsten maar ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        W3N: je hoeft zelfs niet te wachten op die "haze". Als je het meteen afveegt gaat het ook perfect maar stoft het bijna niet
        Bedankt voor de tip.
        Ik doe gewoon alle vensters rondom en tegen dat ik weer aan het eerste venster ben, is de witte waas al aanwezig.

Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
        Gewoon wat SSR1 op de pad en polijsten maar ...
        Heb het al enkele keren met SSR2 gedaan maar dit laat eerder een vettige waas achter wat het dan bij zonlicht weer niet interessant maakt.

Comment

• Cleaner en sealant vergeten zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
            Cleaner en sealant vergeten zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              Bedankt voor de tip.
              Ik doe gewoon alle vensters rondom en tegen dat ik weer aan het eerste venster ben, is de witte waas al aanwezig.

Duidelijk een teken dat je te traag bent hè ...
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Duidelijk een teken dat je te traag bent hè ...

Nee, als ik iets doe dan doe ik het meteen goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  hoe oud is de oldtimer?
                  nog lak op oliebasis, thermoplastische lak of al de meer modernere lak met verdunner?

Auto is van 1979 : 't is dus moderne lak met verdunner.

Comment

• Kunt ge klei ook ergens anders kopen dan op de site van wax-it?

Liefst ergens in een normale winkel in de buurt van Leuven.
                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Moet je eens zien op de site van meguiars ( http://nl.meguiars.be/ ) onder distributeurs Vlaams-Brabant, oa Autostop in Leuven staat ertussen!

Comment

• Inderdaad autostop in Leuven heeft dit.

Comment

• juist even meguiars nxt wax 2.0 getest op motorkap en ook de quick detailer... omdat de auto al vuil was tege dak hem binne staan had, met da stuifmeel... maar het is wel goed product.

Maar nu is men vraag hoe ik best die pad waarmee ik de wax heb aangebracht kan proper maken? lukt niet zo goed met water en beetje zeep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ponrow Bekijk Berichten
                            juist even meguiars nxt wax 2.0 getest op motorkap en ook de quick detailer... omdat de auto al vuil was tege dak hem binne staan had, met da stuifmeel... maar het is wel goed product.

Maar nu is men vraag hoe ik best die pad waarmee ik de wax heb aangebracht kan proper maken? lukt niet zo goed met water en beetje zeep
                            Eerst even laten weken in warm water met dreft (ontvetter). Dan uitmasseren.

Heb je de wax op een vuile wagen aangebracht ???

Comment

• Ofwel smijt je het gewoon in het wasmachien. Ofwel uitwassen met heet water en Dreft -> pad nat maken, wat dreft op doen en "inmasseren" en dan een paar keer uitspoelen.

NXT is wel vrij hardnekkig om uit te wassen. Je kan de pad ook gewoon mooi verpakken en enkel voor NXT gebruiken
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• thx kzal het sewwes eens probere...

natuurlijk heb ik deze niet aangebracht op vuile wagen
                                heb het oppervlakte gewoon even proper gemaakt dat alle stofdeeltjes eraf waren omdat hij even buiten gestaan had

Comment

• Nog is 2 vraagjes :
                                  • Is, op een donkere kleur, Poorboy's Black Hole Glaze opmerkelijk beter dan Poorboy's White Diamond Glaze??
                                  • Kan Poorboy's SSR1 manueel gebruikt worden?

Wagen in kwestie is een zwarte metaallak met lichte swirls en 1 of 2 kleine diepere krasjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                    Nog is 2 vraagjes :
                                    • Is, op een donkere kleur, Poorboy's Black Hole Glaze opmerkelijk beter dan Poorboy's White Diamond Glaze?? Echt opmerkelijk zal het niet zijn nee
                                    • Kan Poorboy's SSR1 manueel gebruikt worden? Jip

Wagen in kwestie is een zwarte metaallak met lichte swirls en 1 of 2 kleine diepere krasjes.
                                    Als de lak nog in goede staat is zou ik je de moeite besparen om de wagen helemaal te doen met SSR1. De fillers is de glzae zullen de swirls wat opvullen en minder zichbaar maken.
                                    Als de lak last heeft van oxidatie is het wel nodig om er eerst eens met SSR1 over te gaan.
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Bert,

Zijn de doorzichtige emmers al binnen?

Comment

Als de lak nog in goede staat is zou ik je de moeite besparen om de wagen helemaal te doen met SSR1. De fillers is de glzae zullen de swirls wat opvullen en minder zichbaar maken.
                                        Als de lak last heeft van oxidatie is het wel nodig om er eerst eens met SSR1 over te gaan.
                                        Bedankt voor de nuttige info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                                          Inderdaad autostop in Leuven heeft dit.

http://www.autostop.be/
                                          Yummie shop
                                          ach, was ik nog maar 18
                                          De polijstpads zijn er wel 2 keer duurder dan de CSS'en (vooral die van Meguiars, die van 3M vallen nog mee van prijs)

Comment

Working...
                                          X