Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
juist even meguiars nxt wax 2.0 getest op motorkap en ook de quick detailer... omdat de auto al vuil was tege dak hem binne staan had, met da stuifmeel... maar het is wel goed product.
Maar nu is men vraag hoe ik best die pad waarmee ik de wax heb aangebracht kan proper maken? lukt niet zo goed met water en beetje zeep
juist even meguiars nxt wax 2.0 getest op motorkap en ook de quick detailer... omdat de auto al vuil was tege dak hem binne staan had, met da stuifmeel... maar het is wel goed product.
Maar nu is men vraag hoe ik best die pad waarmee ik de wax heb aangebracht kan proper maken? lukt niet zo goed met water en beetje zeep
Eerst even laten weken in warm water met dreft (ontvetter). Dan uitmasseren.
Ofwel smijt je het gewoon in het wasmachien. Ofwel uitwassen met heet water en Dreft -> pad nat maken, wat dreft op doen en "inmasseren" en dan een paar keer uitspoelen.
NXT is wel vrij hardnekkig om uit te wassen. Je kan de pad ook gewoon mooi verpakken en enkel voor NXT gebruiken
natuurlijk heb ik deze niet aangebracht op vuile wagen
heb het oppervlakte gewoon even proper gemaakt dat alle stofdeeltjes eraf waren omdat hij even buiten gestaan had
Is, op een donkere kleur, Poorboy's Black Hole Glaze opmerkelijk beter dan Poorboy's White Diamond Glaze?? Echt opmerkelijk zal het niet zijn nee
Kan Poorboy's SSR1 manueel gebruikt worden? Jip
Wagen in kwestie is een zwarte metaallak met lichte swirls en 1 of 2 kleine diepere krasjes.
Als de lak nog in goede staat is zou ik je de moeite besparen om de wagen helemaal te doen met SSR1. De fillers is de glzae zullen de swirls wat opvullen en minder zichbaar maken.
Als de lak last heeft van oxidatie is het wel nodig om er eerst eens met SSR1 over te gaan.
Als de lak nog in goede staat is zou ik je de moeite besparen om de wagen helemaal te doen met SSR1. De fillers is de glzae zullen de swirls wat opvullen en minder zichbaar maken.
Als de lak last heeft van oxidatie is het wel nodig om er eerst eens met SSR1 over te gaan.
Yummie shop
ach, was ik nog maar 18
De polijstpads zijn er wel 2 keer duurder dan de CSS'en (vooral die van Meguiars, die van 3M vallen nog mee van prijs)
Comment