Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEn die pad waarmee simoni de leather protectant aanbracht op de demo-day, is die al binnen?
Vorige week zei je dat hij eerstdaags in de shop ging staan, maar 'k heb hem nog niet gevonden.
Hij ligt hier al een tijdje, maar heb nog niet in de webshop kunnen steken.
Vanavond steek ik alle nieuwe stuff in de webshop , beloofd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenYup
Hij ligt hier al een tijdje, maar heb nog niet in de webshop kunnen steken.
Vanavond steek ik alle nieuwe stuff in de webshop , beloofd
Comment
-
met welke doeken gebruiken jullie de gliptone cleaner en conditioner? 'k heb zojuist die 2 flesjes ontvangen en ik kreeg er 2 (wegwerpbare precies) doekjes bij, ik heb al een keer een stukje geprobeerd en 't werkt goed, maar ik kan diezelfde vuile doekjes natuurlijk niet blijven gebruiken...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenmet welke doeken gebruiken jullie de gliptone cleaner en conditioner? 'k heb zojuist die 2 flesjes ontvangen en ik kreeg er 2 (wegwerpbare precies) doekjes bij, ik heb al een keer een stukje geprobeerd en 't werkt goed, maar ik kan diezelfde vuile doekjes natuurlijk niet blijven gebruiken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk BerichtenMoet je eens zien op de site van meguiars ( http://nl.meguiars.be/ ) onder distributeurs Vlaams-Brabant, oa Autostop in Leuven staat ertussen!Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk heb net iets ideaals binnen
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenen zijn die herbruikbaar?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenOm hier nog eens ff op terug te komen.
Ik zie dat de CCS pads in jouw webwinkel enkel met wafelstructuur zijn.
Zijn deze niet (meer) in de gewone versie te verkrijgen?
Ik moet ook nog de CCS 5,5 inch pads aan de webshop toevoegen, die zijn stukken goedkoper en passen ook op een DAP500 met 5 inch backing plate.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk ben aan het testen met menzerna pads, die zijn ies kleiner en hebben geen wafelstructuur.
Ik moet ook nog de CCS 5,5 inch pads aan de webshop toevoegen, die zijn stukken goedkoper en passen ook op een DAP500 met 5 inch backing plate.
Heb momenteel enkel de 2 polishing pads van Megs die ik destijds bij jou gekocht heb maar ik denk eraan om bij een volgende bestelling misschien toch ook een finishing pad aan te schaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk ben aan het testen met menzerna pads, die zijn ies kleiner en hebben geen wafelstructuur.
Had laatst die compounding pad met powergloss eens getest op de rotary, denk dat je daarmee door graniet geraakt ofzo2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDie Menzerna, dat zijn die 5.5", witte compounding en orange polishing pads? Die dingen zijn hard hè man
Had laatst die compounding pad met powergloss eens getest op de rotary, denk dat je daarmee door graniet geraakt ofzo
Het zijn die, ze zien en voelen er misschien niet zo uit als de andere pads, maar op rotary werken ze echt wel goed, en het feit dat ze wat kleiner zijn maken ze iets handiger op nauwere plaatsen en complexe delen
Comment
-
Ze zijn idd wel handig ja. Heb ook wat Meg pads liggen maar die zijn gewoon belachelijk groot (7"). Op de excenter zijn ze dan weer perfect
Ik vraag me af waarom ze die niet eens in 6" maken ofzo...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Bert en service.
23/03 een bestelling geplaatst en op 1/04 zou de verzonden zijn, ik kreeg echter maar niks aan.
Maandag een mail naar Bert gestuurd en vandaag heb ik mijn bestelling aangekregen, waar die andere is gebleven is mij een raadsel.
Ah ja er zaten ook nog wat verloren paaseieren in de doos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenBert en service.
23/03 een bestelling geplaatst en op 1/04 zou de verzonden zijn, ik kreeg echter maar niks aan.
Maandag een mail naar Bert gestuurd en vandaag heb ik mijn bestelling aangekregen, waar die andere is gebleven is mij een raadsel.
Ah ja er zaten ook nog wat verloren paaseieren in de doos.
Comment
-
Vandaag de wagen nog eens een beurt gegeven.
Gewassen, geclayed en dan dodo juice red mist als bescherming (had niet veel tijd). Maar amai mijn botten zo blinken dat ie doet.
Ook zeer makkelijk te gebruiken, heb de motorkap 2 keer gedaan omdat die er toch altijd het ergste uitziet. Ben wel benieuwd hoelang het resultaat gaat blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenVandaag de wagen nog eens een beurt gegeven.
Gewassen, geclayed en dan dodo juice red mist als bescherming (had niet veel tijd). Maar amai mijn botten zo blinken dat ie doet.
Ook zeer makkelijk te gebruiken, heb de motorkap 2 keer gedaan omdat die er toch altijd het ergste uitziet. Ben wel benieuwd hoelang het resultaat gaat blijven.
Ik ben blij dat je mijn mening deelt
Comment
Comment