Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
    Bert,

Zijn de doorzichtige emmers al binnen?
    nog niet ...

Comment

• En die pad waarmee simoni de leather protectant aanbracht op de demo-day, is die al binnen?
      Vorige week zei je dat hij eerstdaags in de shop ging staan, maar 'k heb hem nog niet gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        En die pad waarmee simoni de leather protectant aanbracht op de demo-day, is die al binnen?
        Vorige week zei je dat hij eerstdaags in de shop ging staan, maar 'k heb hem nog niet gevonden.
        Yup

Hij ligt hier al een tijdje, maar heb nog niet in de webshop kunnen steken.

Vanavond steek ik alle nieuwe stuff in de webshop , beloofd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Yup

Hij ligt hier al een tijdje, maar heb nog niet in de webshop kunnen steken.

Vanavond steek ik alle nieuwe stuff in de webshop , beloofd
          Ideaal! Verwacht je maar aan een bestelling!

Comment

• met welke doeken gebruiken jullie de gliptone cleaner en conditioner? 'k heb zojuist die 2 flesjes ontvangen en ik kreeg er 2 (wegwerpbare precies) doekjes bij, ik heb al een keer een stukje geprobeerd en 't werkt goed, maar ik kan diezelfde vuile doekjes natuurlijk niet blijven gebruiken...
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
              met welke doeken gebruiken jullie de gliptone cleaner en conditioner? 'k heb zojuist die 2 flesjes ontvangen en ik kreeg er 2 (wegwerpbare precies) doekjes bij, ik heb al een keer een stukje geprobeerd en 't werkt goed, maar ik kan diezelfde vuile doekjes natuurlijk niet blijven gebruiken...
              Ik heb net iets ideaals binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door megane_cc Bekijk Berichten
                Moet je eens zien op de site van meguiars ( http://nl.meguiars.be/ ) onder distributeurs Vlaams-Brabant, oa Autostop in Leuven staat ertussen!
                Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                Inderdaad autostop in Leuven heeft dit.

http://www.autostop.be/
                Merci!!
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Ik heb net iets ideaals binnen

en zijn die herbruikbaar?
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                    en zijn die herbruikbaar?
                    Ja hoor, gewoon in de wasmachine gooien

Comment

• @ Wax-it: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=1457

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                        Om hier nog eens ff op terug te komen.

Ik zie dat de CCS pads in jouw webwinkel enkel met wafelstructuur zijn.
                        Zijn deze niet (meer) in de gewone versie te verkrijgen?
                        Ik ben aan het testen met menzerna pads, die zijn ies kleiner en hebben geen wafelstructuur.

Ik moet ook nog de CCS 5,5 inch pads aan de webshop toevoegen, die zijn stukken goedkoper en passen ook op een DAP500 met 5 inch backing plate.

Comment

Ik ben aan het testen met menzerna pads, die zijn ies kleiner en hebben geen wafelstructuur.

Ik moet ook nog de CCS 5,5 inch pads aan de webshop toevoegen, die zijn stukken goedkoper en passen ook op een DAP500 met 5 inch backing plate.
                          Dus ook op mijn excentrisch machientje.

Heb momenteel enkel de 2 polishing pads van Megs die ik destijds bij jou gekocht heb maar ik denk eraan om bij een volgende bestelling misschien toch ook een finishing pad aan te schaffen.

Comment

Die Menzerna, dat zijn die 5.5", witte compounding en orange polishing pads? Die dingen zijn hard hè man

Had laatst die compounding pad met powergloss eens getest op de rotary, denk dat je daarmee door graniet geraakt ofzo
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Die Menzerna, dat zijn die 5.5", witte compounding en orange polishing pads? Die dingen zijn hard hè man

Had laatst die compounding pad met powergloss eens getest op de rotary, denk dat je daarmee door graniet geraakt ofzo
                              Yup,

Het zijn die, ze zien en voelen er misschien niet zo uit als de andere pads, maar op rotary werken ze echt wel goed, en het feit dat ze wat kleiner zijn maken ze iets handiger op nauwere plaatsen en complexe delen

Comment

• Ze zijn idd wel handig ja. Heb ook wat Meg pads liggen maar die zijn gewoon belachelijk groot (7"). Op de excenter zijn ze dan weer perfect

Ik vraag me af waarom ze die niet eens in 6" maken ofzo...
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Bert en service.

23/03 een bestelling geplaatst en op 1/04 zou de verzonden zijn, ik kreeg echter maar niks aan.

Maandag een mail naar Bert gestuurd en vandaag heb ik mijn bestelling aangekregen, waar die andere is gebleven is mij een raadsel.

Ah ja er zaten ook nog wat verloren paaseieren in de doos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                    Bert en service.

23/03 een bestelling geplaatst en op 1/04 zou de verzonden zijn, ik kreeg echter maar niks aan.

Maandag een mail naar Bert gestuurd en vandaag heb ik mijn bestelling aangekregen, waar die andere is gebleven is mij een raadsel.

Ah ja er zaten ook nog wat verloren paaseieren in de doos.
                                    Rood: zegt genoeg. De paashaas.

Comment

• Vandaag de wagen nog eens een beurt gegeven.

Gewassen, geclayed en dan dodo juice red mist als bescherming (had niet veel tijd). Maar amai mijn botten zo blinken dat ie doet.

Ook zeer makkelijk te gebruiken, heb de motorkap 2 keer gedaan omdat die er toch altijd het ergste uitziet. Ben wel benieuwd hoelang het resultaat gaat blijven.

Comment

• is hier iemand die mijn car kan detaillen in de regio Brugge / Oostende ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                          Vandaag de wagen nog eens een beurt gegeven.

Gewassen, geclayed en dan dodo juice red mist als bescherming (had niet veel tijd). Maar amai mijn botten zo blinken dat ie doet.

Ook zeer makkelijk te gebruiken, heb de motorkap 2 keer gedaan omdat die er toch altijd het ergste uitziet. Ben wel benieuwd hoelang het resultaat gaat blijven.
                                          Red mist heeft mij ook erg verrast

Ik ben blij dat je mijn mening deelt

Comment

Working...
                                          X