Hmmm, dan kijk ik morgen even. Dan is het geld normaal gezien ten laatste Dinsdag overgeschreven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenIk heb op internet een keer gelezen dat Pinnacle en Blackfire nogal wat producten zouden delen? Klopt dit?
't zou me eigenlijk niet verbazen daar er wel meer 'badge-engineering' is in de detailwereld.
Maar tussen ons gezegd en gezwegen ... ja
Let wel op, ze zijn voor 90% gelijk, maar beide fabrikanten geven er meestal nog een persoonlijke toets aan.
Blackfire is bvb sterk bezig met polycharger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOfficieel ... NEE
Let wel op, ze zijn voor 90% gelijk, maar beide fabrikanten geven er meestal nog een persoonlijke toets aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk BerichtenDonderdag beschikbaar op een of ander moment voor de afhaling van een pul ss&s ? (indien geen regen: porsche )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIndien je met de Porsche komt wel, maar geef een belletje voor je zou komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOfficieel ... NEE
't was te peizen. Lijkt me ook zo dat niet alle producten van merk A beschikbaar zijn bij merk B.
Zou dat niet handig zijn om op het forum eens een lijst van badge-engineering producten op te stellen?
Polycharger, wat mag dat dan weer zijn?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten't was te peizen. Lijkt me ook zo dat niet alle producten van merk A beschikbaar zijn bij merk B.
Zou dat niet handig zijn om op het forum eens een lijst van badge-engineering producten op te stellen?
Polycharger, wat mag dat dan weer zijn?
BF, Pinnacle, Monello, etc. is dan weer op basis van Menzerna dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenExtra bling, bling.
BF, Pinnacle, Monello, etc. is dan weer op basis van Menzerna dacht ik.
Comment
-
Bert, die Swissvax borstel voor de velgen, kan je die eigenlijk ook voor andere dingen gebruiken? Bvb voor de deuropeningen enzo? Ik weet dat ze twee soorten hebben maar wat is het verschil dan juist?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenBert, die Swissvax borstel voor de velgen, kan je die eigenlijk ook voor andere dingen gebruiken? Bvb voor de deuropeningen enzo? Ik weet dat ze twee soorten hebben maar wat is het verschil dan juist?
Comment
-
Comment