Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing products wat & waar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Waar kan ik mij een Porter Cable 7424 Polisher aanschaffen?

Ik heb al is rondgezocht op internet en dan kom ik telkens uit op een US of UK verkoopsite.

Allemaal goed en wel maar kan ik zo'n versie hier in België gebruiken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

Ik heb al is rondgezocht op internet en dan kom ik telkens uit op een US of UK verkoopsite.

In the US of the UK

Ja, maar je moet zo'n omvormer bijkopen

Comment

Als er genoeg interesse is wil ik ze gerust in de USA bestellen, en voor omvormers zorgen.

Als we 5 mensen hebben kan ik informeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Als er genoeg interesse is wil ik ze gerust in de USA bestellen, en voor omvormers zorgen.

Als we 5 mensen hebben kan ik informeren
          Ook mogelijk geïnteresseerd! Wat kost zo'n ding +/-?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
            Ook mogelijk geïnteresseerd! Wat kost zo'n ding +/-?
            Met de huidige wisselkoers en met mijn korting daar (standaard korting) komt de PC zelf op ongeveer € 100.
            Daar moet je dus nog transport bij rekenen en een transformator.
            Voor de transformator heb ikzelf ongeveer € 60 betaald.

Dan heb je nog een set pads nodig. Ik zou persoonlijk de SFX niet nemen maar voor een LC (lake county) gaan, of voor de Meguiars (deze zijn wel stuk duurder)

LC: € 7,5 per pad (ongeveer)
            Meguiars: € 15 per pad

Neem dus dat we spreken over een budget tussen de €200 en €250 ...
            Maar hievoor heb je dan wel HET toestel om te detailen

Over de PC zijn er hopen informatie te vinden over gebruik van verschilllende producten, snelheden, technieken , video's , enz. ...

Als we 5 geïnteresseerden hebben begin ik met het opzetten van de Groupbuy

Comment

Ik ga er ook eens over nadenken voor de wagens hier thuis. Het is veel geld, maar je krijgt 't wel terug als je ze weg doet met de lak in sublieme staat.

Comment

Hier enkele alternatieven gevonden, goed of niet?

- Makita BO6040 Excentrische poetsmachine (kan ook roteren)
                - Makita 9227 CB Roterende poetsmachine

- DeWalt DW849 Roterende poetsmachine
                - DeWalt DW443 Excentrische poetsmachine

Comment

Bert, denk je op de meet 18 maart eens te kunnen kijken naar die 2 vegen dat ik je heb laten zien op mijn auto? Rechts achter, iemand heeft ertegen gezeten.
                  Of is het beter dat ik daarvoor eens tot bij jou kom?
                  Maar je woont zo ver!

Comment

Waar kan je tegenwoordig detailing-producten kopen? Op de parking van de fitness, meneer. Komt zo kerel naar mij met 'n karreke.

hij: Excuseer meneer, mag ik u iets vragen? Het is geen geld, want dat kloppen ze hier al genoeg uit uw zakken.
                    ik: Jaja
                    hij: Wij doen vandaag 'n speciale actie voor producten voor het onderhoud van uw wagen.
                    ik: Sorry, maar hij is al gewaxt.
                    hij:

En toen droop ie teleurgesteld af.

Haha, loser. Mensen zo'n cheap-ass productje proberen aan te smeren waar uwe lak van naar de zak gaat.

Comment

Als we 5 geïnteresseerden hebben begin ik met het opzetten van de Groupbuy
                      Zet mij al maar op dat lijstje!

Comment

Alle producten die Bert in z'n shop heeft zijn goed.

Ikzelf heb er ook al een boel besteld.

Om auto's te detailen gebruik ik wat vanalles : Poorboys, Meguiars, Blackfire, Menzerna... Eigenlijk staat heel de garage hier vol.
                        Wat op de ene auto goed werkt, is misschien wat minder op de andere, vandaar dat ik de afgelopen jaren een hele collectie heb opgebouwd.

Mensen die in de buurt van Antwerpen wonen mogen gerust eens komen kijken en proeven van alles,
                        Als je het zelf niet goed ziet zitten wil ik je ook wel op weg helpen of je hele auto detailen...
                        www.perfectshine.be

Comment

De enige die Blackfire, Poorboys, Menzerna, Jeffs Werkstatt enz. verdeelt in België, Nederland, Frankrijk, ...

Voor zover ik weet toch (hetgeen mijn leveranciers mij toch vertellen)
                          Ik zag gisteren langs de industrieweg in Wondelgem ook iets in die aard, detailing en Meguiars. Een concurrent dus?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                            Alle producten die Bert in z'n shop heeft zijn goed.

Ikzelf heb er ook al een boel besteld.
                            Ik heb vandaag mijn A3 weer gewassen en ik bespaar heel wat tijd door de wafeldoek bij het afdrogen te gebruiken die ik bij Wax-it gekocht heb. Ik heb het hier op 't forum al enkele keren gezegd maar ik blijf het gewoon een schitterend ding vinden. De auto afdrogen is nu echt een plezier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                              Ik zag gisteren langs de industrieweg in Wondelgem ook iets in die aard, detailing en Meguiars. Een concurrent dus?

dat is de nieuwe locatie van protech gent. Ik ben daar deze morgen nog geweest op controle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                dat is de nieuwe locatie van protech gent. Ik ben daar deze morgen nog geweest op controle
                                En... werd je goedgekeurd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                  Zijn hoofd krijgt binnenkort 'n nieuwe waxbeurt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                    mijn hoofd kan er weer tegen en de RAV ook trouwens

Comment

maar serieus....daar hangt dus ook een vlag van Meguiars detailing.

Ik heb hier thuis enkele producten staan van protech
                                      interieurcleaner,velgenreiniger,shampoo .....

Comment

What about Autoglym producten, ik gebruik die nu sporadisch om te simoniseren ed en k'moet zeggen het resultaat mag er wel wezen! Nog mensen die hiermee ervaringen hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                          Bert, denk je op de meet 18 maart eens te kunnen kijken naar die 2 vegen dat ik je heb laten zien op mijn auto? Rechts achter, iemand heeft ertegen gezeten.
                                          Of is het beter dat ik daarvoor eens tot bij jou kom?
                                          Maar je woont zo ver!
                                          Als ik de nodige voorzieningen heb (electriciteit is toch wel onmisbaar :p ) kan ik het gerust dan doen

Maar ik vrees ervoor dat we dat niet gaan hebben

We shall see

Comment

Working...
                                          X