Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAnders bel je me even op, dan zouden we iets kunnen regelen hoor ...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenAch, la patience est une vertue
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenVertu (sans e)
Pfff, ge zijt ne moeilijke zulleu!Last edited by order66; 21/02/2007, 14:24.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenWelke zijn eigenlijk aan te raden producten om zwarte kunstof stukken aan de buitenkant van de wagen op te waarderen (reinigen)? Dus terug een diepere zwarte look bezorgen eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenPoorboys Trim Restorer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenPoorboys Trim Restorer2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIdd, en ruikt ook weer lekker
Al ruikt het naar paardenmest, het resultaat is wat telt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenDaar ben ik vet mee als ik het voornamelijk voor het kunstof aan de BUITENKANT van mijn wagen zou gebruiken
Al ruikt het naar paardenmest, het resultaat is wat telt!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
PeeKa - dat van die geur wil ik toch wel even tegen spreken.
Als je het sporadisch aanbrengt tot daar aan toe - maar wanneer je echt gaat detailen, ben je al gauw 8-16 uur bezig aan één wagen. Op zo'n momenten ben je toch wel blij dat producenten zoals Meguairs, AG, etc. ook de moeite doen om de geur van de producten zo aangenaam mogelijk te maken.
Dus het maakt inderdaad niet uit of het product nu goed ruikt of niet voor anderen maar als je er zelf mee aan de slag moet, is het wel leuk werken als de geur aangenaam is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door madsekci Bekijk BerichtenPeeKa - dat van die geur wil ik toch wel even tegen spreken.
Als je het sporadisch aanbrengt tot daar aan toe - maar wanneer je echt gaat detailen, ben je al gauw 8-16 uur bezig aan één wagen. Op zo'n momenten ben je toch wel blij dat producenten zoals Meguairs, AG, etc. ook de moeite doen om de geur van de producten zo aangenaam mogelijk te maken.
Dus het maakt inderdaad niet uit of het product nu goed ruikt of niet voor anderen maar als je er zelf mee aan de slag moet, is het wel leuk werken als de geur aangenaam is.
Een product dat aangenaam ruikt is altijd plezanter om mee te werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDat is nu juist het probleem met allemaal die spullen. Hij blijft droger dan een andere doek... ja hallo, de oppervlakte is veel groter.
Als ik een paar badhanddoeken aan elkaar naai zodat die de hele opppervlakte van de wagen bedekken, kan ik garanderen dat die kurkdroog blijven.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWat is het probleem precies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
Maar de structuur is dan wel totaal anders!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIk denk dat jouw opmerking geen steek houd....
Ik probeer ook verschillende producten uit, maar als iets niet goed is, heb ik er geen probleem mee dat te zeggen.
Zo vind ik het klei-pakket van Meguiars fantastisch, maar ik heb me ook laten vangen aan die Wheel Spoke Brush en, eerlijk gezegd, dat is brol.
Ik gebruik al jaren microvezeldoeken voor mijn wagen, maar ik speel het spelletje "een speciale doek om te drogen, een speciale doek voor het interieur, een speciale doek voor het waxen, enz" niet mee.
Elk degelijk merk heeft goede producten, maar elk van die merken heeft ook producten in zijn gamma die eigenlijk totaal overbodig en nutteloos zijn (maw. dingen die veel geld kosten en waarvoor je iets anders kan gebruiken dat even goed, of zelfs nog beter, werkt).
Ik zou niet graag zien dat het hier dezelfde weg opgaat als op het Meguiars-forum. Zolang je daar de producten ophemelt is alles goed, maar durf geen kritiek op een product te geven, want dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIk denk dat jouw opmerking geen steek houdt....
Comment
Comment