Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Detailing products wat & waar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenNa 2 weekjes italië ziet de wagen er enorm smerig uit. Ik heb hem ginder gewassen met de hogedruk, maar er zitten enorm veel harsplekjes op. Iemand een goed middeltje hiertegen?
Alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn een huis en tuin middeltje om de ramen kristalhelder te krijgen zou ook handig zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenInstanet en een MF
Ik kan het u wel verzekeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk BerichtenNIET IN DE ZON GEBRUIKEN EN ZEKER NIET LATEN INWERKEN !
Ik kan het u wel verzekeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLaat instanet niet een vettige laag achter waardoor het juist lijkt dat het zuiver is, maar zodra je de ruitenwissers moet gebruiken heb je een vettige smurrie...?
Denk dat we normaal geen instanet in huis hebben, maar een ander product, heb er eigenlijk niet op gelet wat ik in mijn handen had .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichteninderdaad . Dan lijkt het precies of je ruiten zijn ineens dof geworden zijn. Niet grappig als je dat de eerste keer voorhebtPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenDat is toevallig, laatste keer dat ik de auto gewassen heb, heb ik instanet gebruikt. En inderdaad, beetje regen en de druppels werden niet goed verwijderd. Bleven allemaal minispatjes achter alsof de ruit vettig was en het zicht werd er een pak slechter door. Ik dacht eerst dat mijn ruitenwissers versleten waren, maar dat kan normaal nog niet het geval zijn.
Denk dat we normaal geen instanet in huis hebben, maar een ander product, heb er eigenlijk niet op gelet wat ik in mijn handen had .
Comment
-
Ik gebruik ook geen Instanet. Ik zit hier gewoon valse tips te geven
Nee nee, ik gebruikte het vroeger wel maar sinds een tijdje gebruik ik een ontvetter in schuimvorm van het merk Fantastico. Werkt goed (heel goed eigenlijk) maar ik ben niet zo gek op spuitbussen met schuim in de auto.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Ze hebben beide hetzelfde nadeel vind ik. Je raakt altijd dingen ermee die je niet moest raken .
Maar met dat schuim valt het idd goed mee. Je hebt ook maar heel weinig nodig.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk gebruik ook geen Instanet. Ik zit hier gewoon valse tips te geven
Nee nee, ik gebruikte het vroeger wel maar sinds een tijdje gebruik ik een ontvetter in schuimvorm van het merk Fantastico. Werkt goed (heel goed eigenlijk) maar ik ben niet zo gek op spuitbussen met schuim in de auto.
Comment
-
Begin deze week heb ik van Meguiars gekocht: Hair and lint remover, side lock detail brush en quick wax.
De haarborstel is echt goed gerief. Alleen liggen de borstels niet zo goed in de hand. De voorkant is mooi afgerond maar de achterkant zou wat afgeronder mogen.
De side lock heb ik nog niet getest, maar dat ding is pokkegroot. Als het even goed werkt als het groot is, dan is dat een zeer goede investering.
De Quick wax is handig voor de grille van m'n Pt Cruiser. Als je die grille met een vaste wax wil behandelen, ben je er veel te lang aan bezig om een deftig resultaat te krijgen. Niettemin heeft vaste wax m'n voorkeur. Het werkt leuker vindt ik. En het druipt niet af op zwarte kunstof of op rubbers.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenHeeft er iemand ooit al van B52 gehoord?
Comment
Comment