Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Youtube detailing
Collapse
X
-
Met dezelfde handschoen van boven tot helemaal onder de wagen vind ik nu geen goede manier.
Ook het spoelen in de 2 emmers doe ik anders, je gaat er nogal vlot door.
Elk heeft zo zijn eigen werkwijze hè.
Waarom in het Engels?
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Oorspronkelijk geplaatst door brent544 Bekijk Berichten... over detailing waar ik mijn grote passie aan verloren ben.
Schoon Clioke.
Comment
-
Ben ik een gemene ziel als ik quote wat ik nog in mijn cache heb kunnen vinden van dit topic?
Beste forumleden
Ik weet niet of dit op het forum geplaatst mag worden, maar nu ben ik een kanaal gestart over detailing waar ik mijn grote passie aan verloren ben.
Ik probeer zoveel mogelijk producten uit te proberen om zo mijn kennis uit te breiden en zoveel mogelijk ervaring op te doen.
Ik ben een paar jaar geleden gestart met het goed onderhouden van mijn eerste wagen, maar vanaf ik mijn nieuwe wagen gekocht heb vond ik dat het toch wat meer mocht zijn en toen is het allemaal gestart van het een kwam het andere.
Nu mijn vraag is op dit forum of jullie eens een kijkje zouden kunnen nemen en mij misschien wat tips kunnen bezorgen om het allemaal nog wat beter te maken.
Ik hoop via het forum ook ideeën over nieuwe video's te krijgen en jullie kijk op producten.
kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCEu...ssfpcbDtVVCwTg
Alvast bedankt
Groeten
- Likes 1
Comment
-
Rap op zijn tenen getrapt.den borre
Int3x0r
Comment
-
Brent zijn avonturen zijn te volgen op het CC forum : https://forum.carclean.com/threads/d...youtube.20009/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenRap op zijn tenen getrapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenBrent zijn avonturen zijn te volgen op het CC forum : https://forum.carclean.com/threads/d...youtube.20009/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Dacht eventjes dat hij hier nog wel eens ging passeren, maar blijkbaar hebben ze daar op den 21 inderdaad een kort lontje.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk BerichtenBen ik een gemene ziel als ik quote wat ik nog in mijn cache heb kunnen vinden van dit topic?
Comment
-
Ik snap ni waar mensen de tijd halen om die film'kes te bekijken, ik ga ook vaak is zoeken op youtube, maar video's volledig bekijken? Nooit! De meeste lullen ook veel te veel, zeker Amerikanen kunnen er wa van... zou het nooit voor elkaar krijgen, een film'ke van 10 min in elkaar lullen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk snap ni waar mensen de tijd halen om die film'kes te bekijken, ik ga ook vaak is zoeken op youtube, maar video's volledig bekijken? Nooit! De meeste lullen ook veel te veel, zeker Amerikanen kunnen er wa van... zou het nooit voor elkaar krijgen, een film'ke van 10 min in elkaar lullen.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk snap ni waar mensen de tijd halen om die film'kes te bekijken, ik ga ook vaak is zoeken op youtube, maar video's volledig bekijken? Nooit! De meeste lullen ook veel te veel, zeker Amerikanen kunnen er wa van... zou het nooit voor elkaar krijgen, een film'ke van 10 min in elkaar lullen.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Car cleaning guru al eens geprobeerd ?
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Hoeveel uren heb je al filmpjes bekeken van uwen mx-5?
Was onlangs aant zoeken welke iPhone ik mij is zou kopen, nen XR of XS, man er wordt wa afgeluld op Youtube... Past op, hier en daar wordt ik er wel een beetje wijzer door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Dacht eventjes dat hij hier nog wel eens ging passeren, maar blijkbaar hebben ze daar op den 21 inderdaad een kort lontje.
Comment
Comment