Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afleveren nieuwe wagen : opkuisen in garage of bij autodetailler?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

In samenspraak met de dealer, detailer, jij, kan het misschien ook wel bij de dealer gebeuren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Doe ik Ralph. Thx.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
        Garage zal die 250euro niet laten vallen. Auto klaar zetten omvat iets meer dan enkel afwassen. Veel functies moeten nog ingeschakeld worden, uit transportmodus zetten, vloeistoffen opvullen, ...

en van wax-it, wist dit niet. Hoor alleen maar positieve verhalen en als je ziet wat voor bakken er passeren ...
        ​​​​​​
        Is ook maar recent dat ze dit toepassen. Zat vroeger blijkbaar in de totaalprijs? Heb dit niet apart betaald bij de A5.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Is ook maar recent dat ze dit toepassen. Zat vroeger blijkbaar in de totaalprijs? Heb dit niet apart betaald bij de A5.
          ne "slimme" in Brussel heeft dit idd tijdje geleden beslist. Vroeger was het de dealer die hier voor opdraaide. In NL is dit al veel langer gekend. Maar daar is het nog extremer. Voor vb een A6 is dit rond de 1.000euro

Comment

Garage zal die 250euro niet laten vallen. Auto klaar zetten omvat iets meer dan enkel afwassen. Veel functies moeten nog ingeschakeld worden, uit transportmodus zetten, vloeistoffen opvullen, ...

en van wax-it, wist dit niet. Hoor alleen maar positieve verhalen en als je ziet wat voor bakken er passeren ...
            ​​​​​​
            Laat die klaarzetten in de garage. Bovenstaande klopt, en zorgt ook voor een wederzijds goed gevoel, kan handig zijn voor de toekomst.

Waxit is goed, maar door de jaren is het bedrijf zich meer en meer gaan toespitsen op luxewagens en de centen die dit meebrengt. De prijzen zijn ivm vroeger verdubbeld op zijn minst. Dat komt oa door een ander publiek, en ook door het feit dat veel van die wagens van zelfstandigen of bedrijfseigenaars zijn, die die kosten sowieso inbrengen. Dan speelt de prijs al wat minder rol. Als de service maar top is. Zo zou ik toch ook redeneren. Maar als particulier zie ik die prijzen alvast niet meer zitten.
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Er zijn veel betere vakmensen te vinden dan WAX-IT ... fel overroepen.

Comment

Klopt, er zijn genoeg spelers op de markt die prijselijker zijn en even goed zijn.

Het is gewoon minder fancy.. But who gives a fuck.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Klopt, er zijn genoeg spelers op de markt die prijselijker zijn en even goed zijn.

Het is gewoon minder fancy.. But who gives a fuck.

Agree 100pct

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Eisen van jouw dealer dat ze de stickers er niet af doen en zo naar de detailer gaan. Je gaat wel veel bekijks hebben dan :-)
                    waarom niet bij wax-it? Die gasten zitten toch kanten Oudenaarde en zijn bij de beste detailers van het land.
                    Wat als je dan een stikker verwijderd en er zit een beschadiging onder?
                    Terug naar de garage voor herstel zal niet lukken.
                    Z4 M40i

Comment

Stickers zou ik er nu wel laten afdoen, transportblokken en -mode er van onderuit, en dan direct naar een detailer.
                      Ik kan Michaël van DForce in Wevelgem ten zeerste aanraden.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Laat die klaarzetten in de garage. Bovenstaande klopt, en zorgt ook voor een wederzijds goed gevoel, kan handig zijn voor de toekomst.

Waxit is goed, maar door de jaren is het bedrijf zich meer en meer gaan toespitsen op luxewagens en de centen die dit meebrengt. De prijzen zijn ivm vroeger verdubbeld op zijn minst. Dat komt oa door een ander publiek, en ook door het feit dat veel van die wagens van zelfstandigen of bedrijfseigenaars zijn, die die kosten sowieso inbrengen. Dan speelt de prijs al wat minder rol. Als de service maar top is. Zo zou ik toch ook redeneren. Maar als particulier zie ik die prijzen alvast niet meer zitten.
                        denk niet omdat het zelfstandige zijn dat de prijs een mindere rol speelt. Het is omdat veelal de wagens stukken duurder zijn dat een behandeling een fractie is van de nieuwprijs van de wagen dat je sneller de hoge prijs gaat accepteren. En in kosten steken, tja, je krijgt ook maar 30% terug in de vorm van belastingvermindering. Dus het is nog steeds een groot deel zelf te betalen.

zelf zou ik het er ook niet aan kunnen geven. Grote autoliefhebber maar 900euro is teveel van het goede. Voor 900euro laat ik hem wel chippen. Heb je iedere dag plezier van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Wat als je dan een stikker verwijderd en er zit een beschadiging onder?
                          Terug naar de garage voor herstel zal niet lukken.
                          heb je wel een punt. En anders filmen wanneer je de sticker eraf trekt. Bij een bewijs van een filmpje kan de dealer er dan ook niet onderuit.

Comment

Reken garages echt 250 euro om een auto klaar te zetten?

Dat zit toch allemaal in de prijs? Dat is precies moeten betalen omdat je hen werk bezorgt omdat je een wagen koopt.

Dat onderhandel je er toch uit?

Comment

Heb mijn Vw ook gaan afhalen en 300 km gereden met de stickers erop. Toen ik die eraf heb gehaald zat de wagen al vol swirls. Verschiet daar dus niet van

Denk dat ze die eerst nog een wasbeurt geven vooraleer die stickers erop te kleven. Zou de Up ophalen met stickers erop.

Comment

denk niet omdat het zelfstandige zijn dat de prijs een mindere rol speelt. Het is omdat veelal de wagens stukken duurder zijn dat een behandeling een fractie is van de nieuwprijs van de wagen dat je sneller de hoge prijs gaat accepteren. En in kosten steken, tja, je krijgt ook maar 30% terug in de vorm van belastingvermindering. Dus het is nog steeds een groot deel zelf te betalen.

zelf zou ik het er ook niet aan kunnen geven. Grote autoliefhebber maar 900euro is teveel van het goede. Voor 900euro laat ik hem wel chippen. Heb je iedere dag plezier van
                                Dan nog. Voor 900 euro denk ik er niet eens aan. 600 euro... toch al een pak beter en je kan het volledige plaatje nog steeds door het bedrijf laten betalen. Dit heeft niks met afgunst te maken, ik zou het wss ook doen maar het is een feit, dat als het van uw netto preke moet afgaan als gewone werknemer, dat dit een behoorlijke hap is. Waxit heeft gewoon een upperscale publiek gekregen de laatste jaren. Is hun goed recht, je moet het geld halen waar het zit. Dat belet mij niet om Bert nog steeds een toffe peer te vinden en er mijn producten te halen als ik wil ik ga er al van sinds hij uit zijn eigen garage werkte

Comment

Back on topic. Ik ga deze week langs in de garage om te vragen dat ze de wagen niet opkuisen als hij aankomt.

Comment

Ik heb niets tegen Wax It of Bert. Alleen voel ik me serieus in het zak gezet nadat ik 900€ heb betaald voor iets wat niet OK was. Het feit dat Simoni daar niet meer werkt, moet toch een aanzet geweest zijn voor Bert, vermoed ik?
                                    Ik ben blijkbaar niet de enige die daar hetzelfde heeft meegemaakt. Er zijn er hier nog...

Comment

Persoonlijk vind ik wax it overroepen.
                                      Er zijn andere goedkopere alternatieven die zeker niet slechter zijn.

Maar ik ga er wel steeds mijn producten halen. :-)

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke
                                        Persoonlijk vind ik wax it overroepen.
                                        Er zijn andere goedkopere alternatieven die zeker niet slechter zijn.

Maar ik ga er wel steeds mijn producten halen. :-)

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk
                                        Carclean is mijn dealer :p

Comment

Ik heb mijn vorige nieuwe auto laten behandelen, product zou elke 3 jaar opnieuw aangebracht moeten worden. Heb dit niet gedaan , wel gemerkt dat ik de eerste 3 jaar maar 1 steenslagschade heb gehad en de volgende jaren veel meer ( misschien toeval ) Mijn huidige auto bij dezelfde persoon laten behandelen . ( met een soort van keramische laag die de lak beschermd gedurende 3 jaar) . Wagen heeft 2 dagen binnen moeten blijven staan en heb hem 1 week niet mogen kuisen.

Comment

Working...
                                          X