Ik zou voor mijn E30 die te koop staat nog een paar spot repairs doen. Maar ik zou spuitbussen op kleur willen laten trekken. Waar mijn kleur gemeten wordt (want na 27j vast niet meer zelfde als kleurcode origineel). Weet iemand waar dit kan regio Balen/Mol
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spuitbussen op kleur
Collapse
X
-
Spuitbussen op kleur maken ze effectief. Waar ik vroeger in Brugge woonde was een carroseriebedrijf die dit deed. En ik heb een ook 5 spotrepairs. Dusja loopt al snel op voor een auto die ik wil verkopen. Dan zit ik snel aan 500€ alles samen. En spotrepairs met bussen kan ik zelf + blanke lak er op in spuitbus. Heb dit vroeger nog in de haven van Zeebrugge gedaan als job op de wagens die daar buiten staan.
Comment
-
-
Bedankt maar dit is dus net niet wat ik zoek. Die leveren kleur op basis van je kleurcode. Maar na 27j kun je niet verwachten dat je kleur nog hetzelfde is als toen. Daarom dat ik vermeld dat ze het kleur moeten uitlezen. Ze plaatsen dan een camera op je wagen en meten effectief je kleur op verschillende plaatsen en kunnen die dan samenstellen.
Comment
-
npc verschaeren doet dat. is ook de hoofdleverancier van meguiars. zowel op kleurcode als de verf scannen en hierop de kleur namaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenEen spot repair kost ca 130€, en die zetten er ook de blanke lak over.
Waarom zou je dat niet laten doen?
Een bus op kleur heb ik nog niet gezien, wel kunnen ze verf op kleur maken, maar dan heb je zelf een spuitpistool nodig.
ik zou zeggen ga er eens met u auto langs. is maar een uurtje rijden.
Comment
-
Hier gewoon in de plaatselijke autoshop lukt dat ook, langs gegaan met auto en kleurcode gegeven, opgezocht en vergeleken met de kleur op de auto en nog een paar tinten aangepast. Even later spuitbus op kleur klaar.1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
- Likes 1
Comment
Comment