Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailling-store

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Detailling-store

Iemand vertrouwd met deze webstore? http://detailing-store.be/index.php?...mation/contact
    Een paar weken terug daar een bestelling geplaatst en ook betaald. Ik hoor daar niks meer van, zelfs geen bevestigen van mijn bestelling. Al de ganse dag geprobeerd, zowel telefonisch op de twee nummers, als per mail contact te nemen maar zonder resultaat. Telefoons worden niet opgenomen en mails worden niet beantwoord. Ik vrees dat dit niet de ideale shop is gezien, volgens mij, alles behalve klantvriendelijk. Ik vrees ook dat ik mijn centen kwijt ben...
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Ik zou eens naar de afhaal plaats rijden.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

1 van de 2 zaakvoerders heeft heel wat gemeenschappelijke vrienden bij mij op facebook. Allemaal TWA leden, als je wilt wil ik wel eens via hun polsen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        1 van de 2 zaakvoerders heeft heel wat gemeenschappelijke vrienden bij mij op facebook. Allemaal TWA leden, als je wilt wil ik wel eens via hun polsen.

Wel dit zou mij wel plezieren. Hoe kan ik u bereiken om de gegevens van mijn bestelling te laten kennen?
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          Ik zou eens naar de afhaal plaats rijden.
          Zou ik kunnen doen, maar ik had bij mijn bestelling aangestipt om bij mij thuis te leveren.
          BMW M2 Coupé
          Audi S5
          Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten

Zou ik kunnen doen, maar ik had bij mijn bestelling aangestipt om bij mij thuis te leveren.
            Dat begrijp ik maar als je niks krijgt en niemand te pakken krijgt lijkt mij dat de snelste oplossing.
            Zeker als je zelf denkt je geld kwijt te zijn.

Maar mijne maat gaat dat hier eens snel gaan oplossen.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

PM gekregen?

Comment

Dit is het zelfde adres als www.carproducts.be ?
                Mazda 6 Sportbreak 2.0 CDVI Active Sunlight Silver + afneembare trekhaak van 2010 tot 1015
                Mazda 6 Sportbrak 2.2 Skyactive D 150pk Active Meteor Gray Mica + Comfort Pack en afneembare trekhaak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mister lee Bekijk Berichten
                  Dit is het zelfde adres als www.carproducts.be ?
                  Klopt, zijn sponser van "Naft", nu al de meest gehypte Vlaamse automeeting van 2018. Dat zijn allemaal ex TWA leden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Klopt, zijn sponser van "Naft", nu al de meest gehypte Vlaamse automeeting van 2018. Dat zijn allemaal ex TWA leden.

Dus betrouwbare shop eigenlijk ? Op street view zie je daar niet direct een fysieke winkel. Werken misschien altijd via internetverkopen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten

Dus betrouwbare shop eigenlijk ? Op street view zie je daar niet direct een fysieke winkel. Werken misschien altijd via internetverkopen ?
                      Nog nooit mee samengewerkt maar hoor daar niks slechts over.

Comment

Ondertussen een mail ontvangen van een zaakvoerder van het bedrijf met het bericht dat maar een gedeelte van mijn bestelling binnen is en dat het moeilijk is om nog aan dat merk te geraken. Weet nu ondertussen toch iets. Excuses, een dagje verlof, wat ik goed kan begrijpen. Carcleaning is een harde stiel...
                        Dank zij Namaz door tussenkomst, waarvoor uiteraard een dikke merci.
                        BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

Ondertussen een mail ontvangen van een zaakvoerder van het bedrijf met het bericht dat maar een gedeelte van mijn bestelling binnen is en dat het moeilijk is om nog aan dat merk te geraken. Weet nu ondertussen toch iets. Excuses, een dagje verlof, wat ik goed kan begrijpen. Carcleaning is een harde stiel...
                          Dank zij Namaz door tussenkomst, waarvoor uiteraard een dikke merci.
                          Met veel plezier gedaan. Eind goed, al goed.

Comment

Working...
                          X