Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bacterie vreet auto proper, contactloze reiniging.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bacterie vreet auto proper, contactloze reiniging.

Wat denken we hiervan?

Bacterie vreet letterlijk je auto proper

MARK VERTONGEN ONTDEKT EFFICIËNTE MANIER OM WAGEN TE WASSEN
      • ROBBY DIERICKX
    • 01 juni 2018
    • 02u29

Deel via Facebook 4828 Tweet

Lukas De auto van Marc blinkt als nieuw na een behandeling met de bacterie.

Zemst De 53-jarige Zemstenaar Mark Vertongen heeft een uiterst efficiënte en snelle manier gevonden om wagens te wassen. Zonder spons of zeemvel, maar met een vuilvretende bacterie. In tien minuten tijd is je wagen kraaknet. Sinds kort is het product te koop.

https://www.hln.be/regio/zemst/bacte...oper~a2ffcdcb/

edit: is blijkbaar al een topic van in het volgende gedeelte
    Last edited by nickotje; 03/06/2018, 02:05.

Vandaag gelezen:
    Bacterie vreet letterlijk je auto proper

Werkt dit echt?
    Schadelijk voor de wagen?

Verstuurd vanaf mijn PIC-LX9 met Tapatalk

Comment

Link?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Link?
        De 53-jarige Zemstenaar Mark Vertongen heeft een uiterst efficiënte en snelle manier gevonden om wagens te wassen. Zonder spons of zeemvel, maar met een vuilvretende bacterie. In tien minuten tijd is je wagen kraaknet. Sinds kort is het product te koop.

Sounds like bullshit imo.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ja dat is het bericht

Verstuurd vanaf mijn PIC-LX9 met Tapatalk

Comment

I smell bullshit.

Voor de verontreiniging die de man beschrijft, zou ik een trafficfilm-remover aanraden, genre Autofinesse Citrus Power.
            Er bestaan ook industriële varianten van. Gebruiken ze voor vrachtwagens.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

kapt wat waspoeder over uw auto, daar zitten ook enzymen in die het vuil afbreken

Comment

Enzymen zijn niet hetzelfde als bacteriën he, bacteriën kunnen wel enzymen produceren.

Ik zie niet in waarom dit bullshit zou zijn, zelfs in ziekenhuizen worden bacteriën gebruikt om materiaal te reinigen.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Kan natuurlijk wel helpen hé, maar denk niet dat de autofreaks erop gaan vliegen

Vraag me af of die bacteriën na de poetsbeurt de riolen ook gaan zuiver eten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    I smell bullshit.

Voor de verontreiniging die de man beschrijft, zou ik een trafficfilm-remover aanraden, genre Autofinesse Citrus Power.
                    Er bestaan ook industriële varianten van. Gebruiken ze voor vrachtwagens.
                    Een industriële variant koop ik via een kontakt met een reinigingsfirma.
                    Het werkt enorm goed.
                    Aangekoekte vliegen ed. komen snel los vd lak.

Maar mag niet gebruikt worden in de zon en je mag het ook niet laten opdrogen.
                    Na inweken en reinigen onmiddellijk overvloedig afspoelen met water.

Weet niet welke bestanddelen hierin zijn verwerkt maar ruikt alleszins sterk zuur of basisch.

Eerst laten weken met een natte doek voor het wassen, helpt ook al goed.

Comment

Dat industrieel spul komt in elk geval niet op mijn lak.
                      Veel te straf.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Correct.

Maar net dit spul wordt gebruikt als shampoo voor de carwash van deze reinigingsfirma.
                        Weliswaar in een afgemeten dosering.

Het moet goed zijn en het moet snel gaan.
                        (bijna) Iedereen tevree.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Enzymen zijn niet hetzelfde als bacteriën he, bacteriën kunnen wel enzymen produceren.

Ik zie niet in waarom dit bullshit zou zijn, zelfs in ziekenhuizen worden bacteriën gebruikt om materiaal te reinigen.
                          Is inderdaad niet nieuw, en werkt wel degelijk goed. Er is ook een variant van deze "bio" cleaner in de handel voor gebruik op tuinmeubelen, gevels, blauwe hardsteen, enz...

Comment

Ik zou de lak na 3 jaar wel es willen zien als je elke week dit spul over je wagen kapt...
                            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Wel, bacteriën om schoon te maken werken echt. De nieuwste generatie schoonmaakproducten bestaan uit probiotica. Het zijn dus wel degelijk bacteriën, maar 'goede', specifiek uitgekozen om de 'slechte' bacteriën te lijf te gaan. Nu, het is niet dat je dan aanbrengt en verder helemaal geen moeite moet doen hoor. Je moet het wel degelijk inwrijven en dergelijke. Daarentegen werkt het door. Een ander schoonmaakmiddel stopt met werken nadat je het hebt gebruikt, dit werkt door, en dat is echt geen onzin. De goede bacteriën blijven, en blijven de slechte bacteriën actief bestrijden. En inderdaad, nieuw is het niet, het wordt inderdaad toegepast in ziekenhuizen en dergelijke. Het bijkomend voordeel is dat schoonmaakproducten met probiotica ook onaangename geurtjes neutraliseren. Geurtjes worden meestal geproduceerd door 'slechte' bacteriën. Wanneer je die dus aanvalt met goede, verdwijnen ook de geurtjes. Ik gebruik dit al meer dan een jaar ook in huis, in de wc, de badkamer, de keuken, de plek waar de dieren eten en dergelijke. Het werkt echt interessant !! Ook bv de vuilnisbak schoonmaken en de geuren verwijderen.
                              De allesreiniger met probiotica Probisana Universal Cleaner bindt een ecologische strijd aan tegen vuil en geurtjes in huis. Bestel online.

Comment

Working...
                              X