Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mag ik mezelf voorstellen als detailer?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mag ik mezelf voorstellen als detailer?

Beste autoliefhebbers,
    Misschien een vreemde vraag maar ik zou mezelf graag voorstellen als car detailer.
    Ik weet echter niet of dit hier zomaar is toegelaten, ik vind er niet meteen iets over in de regels.
    Dus mods, ik hoor het wel als dit ongepast is.

Zo, vader ws een rallypiloot en later hadden wij een familiebedrijf, een zogenaamd Bosch Service Center (de derde oudste van heel België).
    Dus wellicht ben ik geconcipieerd ergens hetzij tussen, hetzij in een wagen.
    Last edited by ; 12/08/2018, 15:45.

Het lukt me niet om het hele artikel in 1 keer te plaatsen, dus hier deel 2 ...

Na 20 jaar in de IT consultancy actief te zijn, komt de oude liefde voor wagens weer op zoals de jaarlijkse verkoudheid.
    De beslissing is dan ook genomen om -voorlopig parallel met de IT werkzaamheden- een car detailing business op te zetten.
    Ondertussen zijn we enkele maanden verder, is het meeste materiaal aangeschaft (behalve het belangrijkste, een garage/loods) maar daar zijn we ook naar op zoek. (Iemand interesse om daar de kosten van de te delen voor gemeenschappelijk gebruik ?)
    Website is opgericht, zij het work in progress (reflecto-detail.be) en de nodige experimenten zijn gebeurd op wagens links en rechts.
    Plcae to be: Gent of Oostende. Misschien vreemde keuze, maar ik woon in de week in Gent en in het weekend in Oostende.

Ik kijk er erg naar uit !
    Groeten,
    Sam
    Reflecto Detail

Comment

Mooi om te zien dat er meer mensen zich op deze markt begeven. Doen jullie ook wrap?
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
      X