Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto perfectioneren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ben er met zen paar kameraden aan bezig geweest, moest ik alleen eraan hebben gewerkt, dan denk ik dat ik nog bezig was. Kruipt ontzachelijk veel werk in.

Comment

Niet te veel moeilijke woorden gebruiken als je niet weet hoe ze te schrijven ;-)
      En, met een paar kameraden zich onervaren laten gaan lijkt me misschien wel dikke fun, maar in dit geval niet echt een goed idee :-)
      255 € voor hetgeen je beschrijft, ik vind dat zeer weinig, en ik denk niet dat je daar kwaliteit kan voor verlangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
        Niet te veel moeilijke woorden gebruiken als je niet weet hoe ze te schrijven ;-)
        En, met een paar kameraden zich onervaren laten gaan lijkt me misschien wel dikke fun, maar in dit geval niet echt een goed idee :-)
        255 € voor hetgeen je beschrijft, ik vind dat zeer weinig, en ik denk niet dat je daar kwaliteit kan voor verlangen.
        Was via een bedrijf dat als eerste verscheen op Google, had ze eens gemaild om een ongeveer bedrag in gedachte te krijgen.

Comment

als je "maar" 250 euro gaat betalen zal je het nadien wel gaan beklagen... helaas is het aantal "one-machine/one-pad polishers" in ons landje veel te hoog en worden "echte" detailers als zeer duur ervaren. mijn ervaring leert dat het "pay peanut-buy monkeys" in dit segment echt wel klopt. zo'n straathoekdetailer kan je wagen echt gaan verkrachten. beter investeer je ietwat meer dan het dubbele en krijg je uw wagen 85 gecorrigeerd terug (wat al mooi is) maar dan heb je ook wel echt resultaat.
          wat betreft je remklauwen, voor een kleine €100 kun je ze laten ontroesten en lakken in de kleur die je wil afgwerkt met 2K blanke lak zodoende er nooit iets meer aankomt

Comment

Working...
          X