Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand die een wagen kan (plasti) dippen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand die een wagen kan (plasti) dippen?

Hé!

ik heb een vraagje voor de lezers, ik zoek iemand die een Audi a3 8p 3 deurs kan plasti dippen, ik heb het materiaal niet, noch de ruimte.

voor het materiaal, ruimte + werkuren ga ik uiteraard betalen, iemand die hier ervaring in heeft en tijd heeft om dit te doen voor mij?

alvast bedankt!

INen helen auto plastdippen?? Dat gaat geld kosten. Als er dan een steentje in vliegt pelt het af en moet ge groot stuk opnieuw doen. Voor onderdelen is het kinderspel een hele auto zou ik wrappen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
      INen helen auto plastdippen?? Dat gaat geld kosten. Als er dan een steentje in vliegt pelt het af en moet ge groot stuk opnieuw doen. Voor onderdelen is het kinderspel een hele auto zou ik wrappen

Hey bedankt voor uw reactie.

opzich heb ik hele goeie ervaring met plasti dip, ik had mijn BMW X5 helemaal zwart mat laten spuiten in Nederland en het bleef heel lang mooi, zeker 1 jaar. Na jaar gaat er hier en daar kleine stukjes van af maar voor de rest bleef het wel netjes.

Helaas ben ik de contactgegevens van deze persoon in Nederland verloren en zoek ik graag iemand anders die deze kan doen.

wrappen kost nog altijd 2-3 keren duurder dan plasti dip spuiten.

Comment

Een jaar is wel kort he wat betaalde je dan voor een volledige auto?

Comment

Een auto zou ik toch ook liever wrappen dan plastidip

Comment

Een jaar is wel kort he wat betaalde je dan voor een volledige auto?

Voor een BMW X5 om hem volledig zwart mat te spuiten betaalde ik destijds 600 euro, en als het na een jaar over moest gedaan worden slecht materiaal kosten 200 euro.

dus voor een audi a3 zou dat max 400-450 euro moeten zijn volgens mijn berekening.

natuurlijk heb je met wrapping meer garantie maar het is ook veel duurder, ik informeerde destijds voor de x5 om de wagen te wrappen, verschillende bedrijven wouden dit doen voor een goeie 2000 euro.. tja dan is de keuze rap gemaakt.

Comment

Amai das wel helemaal gratis maar ik kan me niet voorstellen dat je dat huidig nog aan die prijzen kan laten doen. Kost gewoon meer aan spuitbussen alleen

Comment

Ik kan me toch niet voorstellen dat ze zo'n hele auto met spuitbussen gaan spuiten !

Comment

Kunt hier eens kijken ...

Comment

Euh spuitbussen
                    Ge kunt plasti dip ook in verfpotten kopen he.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ja maar dan nog. Je moet toch alles afplakken. Zelfs met een pistool voor 400 euro complete auto spuiten en afplakken. Ja dan ben ik ook geinteresseerd maar ik kan me dat niet voorstellen voor die prijs!

Comment

Idd, is belachelijke lage prijs. Zelfs al
                        laag voor int zwart te laten doen

Comment

Tegenwoordig is er nu ook een afwerkingslaag om hoogglans te bekomen en een iets betere bescherming, maar dan spreken we over +5 lagen in totaal en dan denk ik dat de prijs toch ook wel een stuk hoger zal liggen daar het ook niet meer voor amateurs bedoeld is. Is misschien toch de moeite als je kijkt naar een resultaat als dit: https://www.youtube.com/watch?v=pt3DfgQBUsc

Comment

Op marktplaats kunnen jullie de prijzen vinden hoor, daar spuiten ze een audi a3, bmw 1 reeks etc.. voor 400-450, een x6 ligt dit tussen de 600-800 euro, helaas zijn dit allemaal te ver van Gent.

destijds liet ik hem spuiten in terneuzen was 20 min rijden.

Comment

Ja maar dan nog. Je moet toch alles afplakken. Zelfs met een pistool voor 400 euro complete auto spuiten en afplakken. Ja dan ben ik ook geinteresseerd maar ik kan me dat niet voorstellen voor die prijs!

Ongeveer 150 euro materiaal kosten, en dan doel ik op verf, plakband etc.. heb je mooi 250 euro verdiend in het zwart, genoeg die dat doen voor die prijs hoor, alleen allemaal toevallig in holland en weinig in België lijkt het.

Comment

Working...
                              X