Heb vorige week met mijn achterbumper tegen een betonblok gezeten, met alle gevolgen van dien. De schade is redelijk diep. Ik zie het wit onder de lak en voel de groef als ik de kras aanraak. (Zie foto). Na een aanvraag bij Carglass kreeg ik een offerte van meer dan €900. Is er geen andere manier om de schade wat te verbergen, zodat het toch iets minder opvalt?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lakschade
Collapse
X
-
Lakschade
Post with 10 votes and 196 views. Shared by timvdabeele365. Bumper damageLabels: Geen
-
900€ voor een bumperke, kan zeker voor de helft van de prijs bij een normale carrossier., misschien nog minder dan de helft.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
€900 is voor de leasing niet voor particulieren. Dus ga maar rap ergens anders prijs vragen of rij daar gewoon zo mee door het roest niet.
Comment
-
Ik polier krassen en vul die in met een lakstiftje. Kost zelden meer dan 75 EUR en is soms amper te onderscheiden van herspuiten...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk BerichtenIk polier krassen en vul die in met een lakstiftje. Kost zelden meer dan 75 EUR en is soms amper te onderscheiden van herspuiten...
Comment
-
Ik heb dat ook al met een lakstiftje gedaan, en als de kras niet diep is een beetje polieren met staalfix of zelfs tandpasta kan helpen.
Maar laat ons duidelijk zijn. Perfect is dat nooit, de vraag is alleen of je het nog met het blote oog ziet vanop 1m afstand of je een vergrootglas nodig hebt.
Als ik lees dat je diepe krassen hebt met het wit er door, dan denk ik eerder aan een spotrepair. Dat kan voor 100-200€ als de beschadigde oppervlakte niet te groot is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmieboy1998 Bekijk Berichten
Zijn diepe krassen geen probleem?
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk heb dat ook al met een lakstiftje gedaan, en als de kras niet diep is een beetje polieren met staalfix of zelfs tandpasta kan helpen.
Maar laat ons duidelijk zijn. Perfect is dat nooit, de vraag is alleen of je het nog met het blote oog ziet vanop 1m afstand of je een vergrootglas nodig hebt.
Als ik lees dat je diepe krassen hebt met het wit er door, dan denk ik eerder aan een spotrepair. Dat kan voor 100-200€ als de beschadigde oppervlakte niet te groot is.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment