Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lakschade herstellen... mogelijkheden
Collapse
X
-
Gewoon proberen uitpoetsen en een klein beetje bijtippen waar hij door de lak zit.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
links valt te redden
rechts zit het erdoor... maar dat kan bijgewerkt worden
bijtippen met lakstiftje kan, maar da's veel te zachte lak. Dat zou eigenlijk moeten gebeuren met professionele lak voor een blijvend resultaat.
Comment
-
Spotrepair?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenSpotrepair?
Hoor ik hier en daar nog wel, ben er niet mee bekend. Wat zijn de gangbare prijzen om zo'n schade te herstellen?
Feit is dat ik een omnium verzekering heb, met een vrijstelling van 250€....
Dus ofwel valt dit heel goedkoop op te lossen en betaal ik het zelf, eens het richting 250€ gaat maakt het mij niet meer uit, zo lang het resultaat er mag zijn....
Goede adresjes in Limburg zijn nog steeds welkom.
Wellicht ga ik pas na de winter aan de slag, ik zit nog met een ander probleempje dat ik dan tegelijk wil aanpakken....
De zijspiegels zijn gemonteerd op de deuren, en vanonder de bevestiging heb ik een donkere schijn naar onder over het lakwerk.... ondanks dat ik mijn auto wekelijks poets. Het valt niet op maar ik zie het... .
Dus daar moet ook wat mee....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.S.Moto Bekijk Berichten
Hoor ik hier en daar nog wel, ben er niet mee bekend. Wat zijn de gangbare prijzen om zo'n schade te herstellen?
Feit is dat ik een omnium verzekering heb, met een vrijstelling van 250€....
Dus ofwel valt dit heel goedkoop op te lossen en betaal ik het zelf, eens het richting 250€ gaat maakt het mij niet meer uit, zo lang het resultaat er mag zijn....
Goede adresjes in Limburg zijn nog steeds welkom.
Wellicht ga ik pas na de winter aan de slag, ik zit nog met een ander probleempje dat ik dan tegelijk wil aanpakken....
De zijspiegels zijn gemonteerd op de deuren, en vanonder de bevestiging heb ik een donkere schijn naar onder over het lakwerk.... ondanks dat ik mijn auto wekelijks poets. Het valt niet op maar ik zie het... .
Dus daar moet ook wat mee....
Bv. Poorboys Professional Polish.
Bevat haast geen schuurkorrel.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Een vuil spoor ofzo? .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
links wel, maar daar rechts dat zwart plekje is duidelijk door de lakOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment