Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hars verwijderen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hars verwijderen?

Simpel: ik heb op mijn dak enkele harsplekken door onder bomen te parkeren. Hoe verwijder ik dit het makkelijkst en zonder beschadigen v/d lak uiteraard?

Clayen.

Comment

Bug & Tar Remover kan ook werken, afhankelijk van hoe lang de hars er al op ligt en anders zoals xit2050 al zei, clayen. Niet vergeten te waxen achteraf want clayen neemt de huidige waxlaag weg.

Comment

Een in benzine gedrenkt doekje gebruiken.. ff over de hars heen gaan, en 't zou vanzelf moeten meekomen.
        Voor de zekerheid nadien misschien wel ff afspoelen. Als je dat niet doet, en 't regent daarna, dan krijg je vettige strepen op je portier.

Ff simoniz er opsmeren en uitwrijven+opblinken werkt ook wel.
        Maar da's wat meer werk.

't Laatste dat je mag doen, is met je vingernagel de hars er afkrabben.
        Da's slecht voor je nagels, en voor je lak.
        Life's too short. Not to. Live it.
        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Lol, heb ik net zijn pakket verstuurd ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Lol, heb ik net zijn pakket verstuurd ...
            No prob, er zal nog wel 'ns een bestelling volgen. Vandaag m'n pakket verstuurd? Dat zal dan voor maandag zijn wss, hoogst uitzonderlijk zou het morgen al kunnen lukken.

Bedankt voor het advies al ondertussen, ik heb al enkele zaken gezien die te proberen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
              No prob, er zal nog wel 'ns een bestelling volgen. Vandaag m'n pakket verstuurd? Dat zal dan voor maandag zijn wss, hoogst uitzonderlijk zou het morgen al kunnen lukken.

Bedankt voor het advies al ondertussen, ik heb al enkele zaken gezien die te proberen zijn.
              heb al voor gehad dat het de dag erna als geleverd werd hoor

Comment

Ik heb door m'n lettertjes er af te halen vanachter nog zo'n klein beetje lijmresten. Kan ik dat er ook afkrijgen m.b.v. een doekje met wat benzine?

Of zijn er andere opties? Met de wax lukt het niet...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  Ik heb door m'n lettertjes er af te halen vanachter nog zo'n klein beetje lijmresten. Kan ik dat er ook afkrijgen m.b.v. een doekje met wat benzine?
                  Wasbenzine, dat komt er zo af. Daarna wel even in de wax zetten.

Comment

hars verwijderen

Ik heb mij laten zeggen dat je eerst moet nakijken of het wel harsvlekken zijn op de auto, en geen honingdauw bvb vooraleer je producten gebruikt:

Heb jij dit ook al meegemaakt? Je parkeert je wagen onder een boom en als je terugkomt, zit je auto vol harsvlekjes? “Even wegschrobben” denk je? Verg...

Hoe kan je dat met zekerheid vaststellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door citroen2 Bekijk Berichten
                      Ik heb mij laten zeggen dat je eerst moet nakijken of het wel harsvlekken zijn op de auto, en geen honingdauw bvb vooraleer je producten gebruikt:

Heb jij dit ook al meegemaakt? Je parkeert je wagen onder een boom en als je terugkomt, zit je auto vol harsvlekjes? “Even wegschrobben” denk je? Verg...

Hoe kan je dat met zekerheid vaststellen?
                      hier word nagellakremover geopteerd ??
                      als je dat gebruikt kan je die plaats laten herspuiten vrees ik. heb het zelf meegemaakt . is wel 30jaar geleden maar toch. zeker niet doen.
                      greetz
                      ferre

Comment

Working...
                      X