Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Glasscoating" waar laten uitvoeren?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "Glasscoating" waar laten uitvoeren?

Hallo,

Op het forum niet direct concreet antwoord gevonden.

Ik heb nieuwe wagen gekocht. Levering maart-april. Voor de liefhebbers/nieuwsgierigen ;-) een benzine Insignia GSI Sport Tourer.
    Deze keer wil ik deze laten beschermen en "blinken gelijk ne spiegel" als hij afgewassen is.
    Ik denk hierbij aan zo'n "glascoating" op termijn de beste keuze denk ik.
    Dus ik ben op zoek naar een zaak-mensen die ik 100% kan vertrouwen dat het goed gedaan is. (wie niet hé!)
    Ik ben van de regio Kapelle-op-den Bos, Londerzeel. Een verre verplaatsing mag ook.

Ik denk dat er nog mensen zijn die er zelf niet willen en kunnen (kennis/handelingen) aan begingen, zekers met nieuwe wagen.

Ik kijk uit naar jullie deskundige info. (hier zitten mensen met een hoop ondervinding/kennis op het forum, peins ik)

Alvast bedankt voor de hulp.
    Greetz
    Guy

Detailen, polieren, coaten, detailing en reinigen van jouw geliefde auto. Zowel exterieur als interieur. Met passie, kennis en eerlijkheid doen wij dit voor jou, of staan we je bij in raad en daad als je de producten wil aankopen. Chemical Guys, Carpro en zoveel meer detailingproducten, rechtstreeks leverbaar vanuit onze webshop.
    Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
    Audi S3 '02 sold => topic
    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Namaz

Hoe noemt deze in uw buurt nu weer?
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Namaz

Hoe noemt deze in uw buurt nu weer?
        Tim van Car detailing corner in Zele -> volgende maand gaat hem wel verhuizen naar Aalter.
        Heeft daar een detail studio gebouwd om U tegen te zeggen

Comment

Ik heb dat bij mijn Megane in de garage zelf laten doen, voor het afleveren van de auto.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
          X