Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groupbuy: Flex XC3401 VRG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
    @ Wax-it: Als ik zo'n UDM bij jou wil kopen, moet ik dan op voorhand al bestellen of heb je er genoeg op vooraad?
    Wel vanaf het moment dat de eerste in België aankomen worden er 10 doorgestuurd naar mij.

Ik heb nu al 5 mensen die gevraagd hebben er een op kant te houden. Als je zeker wil zijn kan je er beter een reserveren.

Stuur me maar een mailtje

Comment

• Flexy is toegekomen met kourierdienst

vrijdag in DE verzonden, maandag al in BE

Alw wax-it hopelijk vandaag de zooi heeft gestuurd ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
        Ik heb zonet een flex aangekocht blame t vingerke
        Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
        Naais

E-baai?
        Linkje?

Comment

• Linkje is al down, hij had er 2 beschikbaar.

gewoon flex xc ingeven, dan naar den duits gaan en je hebt 1200 en nog keuzes :p

daar onder Hemlut en nog iets met een 800+ tal feedbacks of er stond ook een andere, nog met de volledige set staan er ook maar wel iets duurder ofcourse.

Comment

• flex poliermachine

als je meer info wil over flex verdelers in de benelux laat je het maar eten,ik ben de invoerder
            mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door delmore Bekijk Berichten
              als je meer info wil over flex verdelers in de benelux laat je het maar eten,ik ben de invoerder
              mvg

Voordelen tov de G220?
              Prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregggie Bekijk Berichten
                Voordelen tov de G220?
                Prijs?
                Is professioneler. Zit tussen G220 en een 'echte' rotary. detailingworld.com is heel positief over de flex. Hij lijkt me echter niet geschikt voor een beginner. Tenzij je volop kan gaan oefenen op een oude motorkap... Hij is schijnbaar wel duurder. Ik sta vanzelfsprekend open voor de meningen van de professionele detailers hier op het forum...
                2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                  Is professioneler. Zit tussen G220 en een 'echte' rotary. detailingworld.com is heel positief over de flex. Hij lijkt me echter niet geschikt voor een beginner. Tenzij je volop kan gaan oefenen op een oude motorkap...
                  Blijft héél veilig hoor, je gaat nooit echt veel warmte ontwikkeling hebben of hoge toeren halen.

Je hebt wel pakken meer correctiemogelijkheid van met een gewone excenter

PS: Ik heb een festool ro150 te koop voor iemand die interesse heeft in zo een toestel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                    Is professioneler. Zit tussen G220 en een 'echte' rotary. detailingworld.com is heel positief over de flex. Hij lijkt me echter niet geschikt voor een beginner. Tenzij je volop kan gaan oefenen op een oude motorkap... Hij is schijnbaar wel duurder. Ik sta vanzelfsprekend open voor de meningen van de professionele detailers hier op het forum...

Schijnbaar duurder wat wil dat juist zeggen in euro's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregggie Bekijk Berichten
                      Schijnbaar duurder wat wil dat juist zeggen in euro's

Kun je gewoon lezen in deze thread, hoor... Minimaal 315,- euro, maar da's al erg goedkoop. Normaal rond 350,-. Zet dat tegenover de G220 = 249,- euro. Ik heb alleen nog maar goeie dingen gelezen van de G220, van de flex ook, maar ik vind 'm toch te duur voor persoonlijk gebruik.
                      2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• De flex L 3403 VRG rotary is verkrijgbaar op ebay voor 248€. Dat wordt mijn volgende aankoop waarschijnlijk.

Ofwel de zwaardere L602 VR (285€)
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          De flex L 3403 VRG rotary is verkrijgbaar op ebay voor 248€. Dat wordt mijn volgende aankoop waarschijnlijk.

Ofwel de zwaardere L602 VR (285€)
                          Waar precies? Moet ook dringend eens het nodige grief hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                            Waar precies? Moet ook dringend eens het nodige grief hebben!
                            Gewoon op ebay zoeken naar flex L 3403 VRG, dan kom je er wel op uit normaal.
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Eens zien, bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                Eens zien, bedankt
                                Neem wel geen rotary hé

Comment

• Ik neem wat jij zegt

Comment

• Ik ben net dit topic aan het doornemen omdat ik ook op zoek ben naar een.
                                    Zie ik hier prijzen van 284 euro nieuw :s kijk ik nu op ebay vind ik niks onder de 340 euro :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                      Zie ik hier prijzen van 284 euro nieuw :s kijk ik nu op ebay vind ik niks onder de 340 euro :s
                                      Reken er ff 5 jaar bij en alles wordt............duurder

Comment

• Kwam gister nog een mooie flex tegen op 2dehands.be mooie staat 250 euro.

Maar natuurlijk niet nieuw .

Comment

• kun je me de link eens sturen?

ben aan het onderhandelen met iemand, en deze zou hem wegdoen voor 200 euro,
                                          natuurlijk heeft hij veel gebruiksschade maar de man weet me te vertellen dat hij perfect werkt,
                                          en dat het enkel een kapje is die beschadigd is door op een betonnen vloer te leggen. deze zou voor 15 euro vervangen kunnen worden.
                                          toch blijf ik twijfelen :s

Comment

Working...
                                          X