Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groupbuy: Flex XC3401 VRG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

6" pad op kleinere velcro backing plate

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Das een rotary

Perfectshine heeft die

Persoonlijk vind ik de beginsnelheid veel te hoog ...
      Als je voor een rotary gaat, neem ene Makita of Metabo

Comment

6" pad op kleinere velcro backing plate

Hij heeft idd een kleine backing plate

Comment

Geef me dan die handleiding 'es, zagevent.

Massa's foto's op internet, foto's van Flex Tools zélf, die zelfs op hun dozen staan, tonen een demonteerbare backing plate. Flex Tools verkoopt trouwens zélf velcro backing plates, en hun eigen pads e.d.

Met de overname van Flex Tools door Black&Deckker is blijkbaar de site offline, jammer.
          Ik had 't op de 3401, hé. Blijkbaar is die handleiding ook al offline gehaald aangezien ze niet meer via google te vinden is.

Comment

Ja, ik vertrouw dat precies gelijk niet meer zo goed. Gans de site offline. Direct link naar de PDF's met accessoires werkt ook niet meer.

Black&Decker kocht Flex Tools ... zal dat merk blijven bestaan? Ondersteuning?

Comment

Het is 'n nieuw product dat 'n vrij groot marktaandeel zou kunnen veroveren (prijs is wel iets te hoog om echt te kunnen concurreren met bv de porter cable), dus ik zie niet in waarom ze 't plots zouden gaan discontinuen. En garantie moeten ze sowieso wettelijk gezien leveren, hé.

Comment

Ja, ik vertrouw dat precies gelijk niet meer zo goed. Gans de site offline. Direct link naar de PDF's met accessoires werkt ook niet meer.

Black&Decker kocht Flex Tools ... zal dat merk blijven bestaan? Ondersteuning?
                Flex is toch een belangrijke speler op de power tools markt, ik kan mij niet voorstellen dat die zonder support ofzo gaan vallen ...

Comment

Dit gaat wel om een L-3403VRG terwijl wij het over de nieuwe XC3401VRG hebben, dus verwar die 2 niet hé!

Voorbeeld:
                  KLIKKIE

Comment

Yep, had Bert ook al vermeld. Heb trouwens m'n post hoger, net boven Frankies "haha", al aangepast.

Dan is 315 EUR inderdaad 'n goeie prijs. 'k Wil wel eerst 'es morgen zien wat 't inhoudt, dat detaillen. Als 't me meevalt, dan ga ik m'n kar 'es proberen, en als dat meevalt dan koop ik 'm.

Comment

Yep, had Bert ook al vermeld. Heb trouwens m'n post hoger, net boven Frankies "haha", al aangepast.

Dan is 315 EUR inderdaad 'n goeie prijs. 'k Wil wel eerst 'es morgen zien wat 't inhoudt, dat detaillen. Als 't me meevalt, dan ga ik m'n kar 'es proberen, en als dat meevalt dan koop ik 'm.
                      Heb net een mail gehad van een andere leverancier. Hij ging prijsje maken

Edit: Op het AW forum moet je blijkbaar leverancier schrijven ipv supplier
                      Last edited by ; 04/05/2007, 13:11.

Comment

een supplier, is dat gewoon een leverancier?

Comment

edited

Kwas daarnet in het engels aan het mail, daarom stond er supplier

Comment

goedkoopste XC3401VRG op ebay.de = 320 euro + shipping

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                            Dit gaat wel om een L-3403VRG terwijl wij het over de nieuwe XC3401VRG hebben, dus verwar die 2 niet hé!

Voorbeeld:
                            KLIKKIE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                              goedkoopste XC3401VRG op ebay.de = 320 euro + shipping
                              Ja, 'k zocht op "flex vrg", maar 't is die 'xc' die nou net op de dual action slaat.

Als dat detailen me aanstaat, wat ik morgen wel ga zien, dan doe ik mee met de bende hier.

Comment

weet niet of ik me morgen op m'n gemak ga voelen met zo'n bende kuiszieke detailingfreaks )

voor mij idem als ik zeg waaaw dan doe ik waarschijnlijk ook mee met de groupbuy.

Ja, 'k zocht op "flex vrg", maar 't is die 'xc' die nou net op de dual action slaat.

Als dat detailen me aanstaat, wat ik morgen wel ga zien, dan doe ik mee met de bende hier.

Comment

Net prijs binnengekregen van de 2de leverancier.

€ 308 + €20 verzendkosten (voor allemaal samen dan).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                    Net prijs binnengekregen van de 2de leverancier.

€ 308 + €20 verzendkosten (voor allemaal samen dan).
                                    Enkele €€ goedkoper, maar 't zal iets rond die prijs worden zeker. Levertermijn?

De kuisbacterie is me ook in dit topic op het lijf gekropen.

Comment

Ik neem aan dat die flex een exentrische machine is?

En wat is dan het verschil tussen die 3401 die jullie hier hebben, en die 3403 die blijkbaar met set bij komt?

Ben ook wel geïnsteresseerd om er 1 aan te schaffen, maar dan zoek ik nog wel te weten hoe die geveleverd wordt, liefst niet via de post , of anders een tripke naar den duits doen is mij gelijk.

Comment

Ik doe vooralsnog niet mee. Meer dan 300 EUR is me vooralsnog iets teveel. Alhoewel de Flex 8 mm slagkracht heeft (de Porter Cable 7 mm), en een "gewone" goeie excentrische schuurmachine maar 5 mm, denk ik toch eerder voor 'n Bosch ofzo te gaan, die kosten een goeie 100 EUR en doen het werk ook perfect.

Comment

Ik doe vooralsnog niet mee. Meer dan 300 EUR is me vooralsnog iets teveel. Alhoewel de Flex 8 mm slagkracht heeft (de Porter Cable 7 mm), en een "gewone" goeie excentrische schuurmachine maar 5 mm, denk ik toch eerder voor 'n Bosch ofzo te gaan, die kosten een goeie 100 EUR en doen het werk ook perfect.

De AEG heeft 7mm maar ik vrees een beetje dat deze recent uit het gamma is genomen want het toestel staat plots niet meer in de lijst op de website.

Comment

Working...
                                          X