6" pad op kleinere velcro backing plate
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Groupbuy: Flex XC3401 VRG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Perfectshine heeft die
Persoonlijk vind ik de beginsnelheid veel te hoog ...
Als je voor een rotary gaat, neem ene Makita of Metabo
Comment
-
6" pad op kleinere velcro backing plate
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGeef me dan die handleiding 'es, zagevent.
Massa's foto's op internet, foto's van Flex Tools zélf, die zelfs op hun dozen staan, tonen een demonteerbare backing plate. Flex Tools verkoopt trouwens zélf velcro backing plates, en hun eigen pads e.d.
Met de overname van Flex Tools door Black&Deckker is blijkbaar de site offline, jammer.
Comment
-
Het is 'n nieuw product dat 'n vrij groot marktaandeel zou kunnen veroveren (prijs is wel iets te hoog om echt te kunnen concurreren met bv de porter cable), dus ik zie niet in waarom ze 't plots zouden gaan discontinuen. En garantie moeten ze sowieso wettelijk gezien leveren, hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, ik vertrouw dat precies gelijk niet meer zo goed. Gans de site offline. Direct link naar de PDF's met accessoires werkt ook niet meer.
Black&Decker kocht Flex Tools ... zal dat merk blijven bestaan? Ondersteuning?
Comment
-
Voorbeeld:
KLIKKIE
Comment
-
Yep, had Bert ook al vermeld. Heb trouwens m'n post hoger, net boven Frankies "haha", al aangepast.
Dan is 315 EUR inderdaad 'n goeie prijs. 'k Wil wel eerst 'es morgen zien wat 't inhoudt, dat detaillen. Als 't me meevalt, dan ga ik m'n kar 'es proberen, en als dat meevalt dan koop ik 'm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep, had Bert ook al vermeld. Heb trouwens m'n post hoger, net boven Frankies "haha", al aangepast.
Dan is 315 EUR inderdaad 'n goeie prijs. 'k Wil wel eerst 'es morgen zien wat 't inhoudt, dat detaillen. Als 't me meevalt, dan ga ik m'n kar 'es proberen, en als dat meevalt dan koop ik 'm.
Edit: Op het AW forum moet je blijkbaar leverancier schrijven ipv supplier
Comment
-
goedkoopste XC3401VRG op ebay.de = 320 euro + shipping
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenDit gaat wel om een L-3403VRG terwijl wij het over de nieuwe XC3401VRG hebben, dus verwar die 2 niet hé!
Voorbeeld:
KLIKKIE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichtengoedkoopste XC3401VRG op ebay.de = 320 euro + shipping
Als dat detailen me aanstaat, wat ik morgen wel ga zien, dan doe ik mee met de bende hier.
Comment
-
weet niet of ik me morgen op m'n gemak ga voelen met zo'n bende kuiszieke detailingfreaks )
voor mij idem als ik zeg waaaw dan doe ik waarschijnlijk ook mee met de groupbuy.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, 'k zocht op "flex vrg", maar 't is die 'xc' die nou net op de dual action slaat.
Als dat detailen me aanstaat, wat ik morgen wel ga zien, dan doe ik mee met de bende hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNet prijs binnengekregen van de 2de leverancier.
€ 308 + €20 verzendkosten (voor allemaal samen dan).
De kuisbacterie is me ook in dit topic op het lijf gekropen.
Comment
-
Ik neem aan dat die flex een exentrische machine is?
En wat is dan het verschil tussen die 3401 die jullie hier hebben, en die 3403 die blijkbaar met set bij komt?
Ben ook wel geïnsteresseerd om er 1 aan te schaffen, maar dan zoek ik nog wel te weten hoe die geveleverd wordt, liefst niet via de post , of anders een tripke naar den duits doen is mij gelijk.
Comment
-
Ik doe vooralsnog niet mee. Meer dan 300 EUR is me vooralsnog iets teveel. Alhoewel de Flex 8 mm slagkracht heeft (de Porter Cable 7 mm), en een "gewone" goeie excentrische schuurmachine maar 5 mm, denk ik toch eerder voor 'n Bosch ofzo te gaan, die kosten een goeie 100 EUR en doen het werk ook perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk doe vooralsnog niet mee. Meer dan 300 EUR is me vooralsnog iets teveel. Alhoewel de Flex 8 mm slagkracht heeft (de Porter Cable 7 mm), en een "gewone" goeie excentrische schuurmachine maar 5 mm, denk ik toch eerder voor 'n Bosch ofzo te gaan, die kosten een goeie 100 EUR en doen het werk ook perfect.
Comment
Comment