Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groupbuy: Flex XC3401 VRG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ok, de bewijzen !
    En ik moet dus zoals verwacht toegeven dat de slag van de PC geen 24mm is

Hieronder zijn de 2 beste foto's die ik heb kunnen nemen. De uitlijning links komt hier het beste overeen in beide foto's. Bij de eerste hebben we links in het midden van het bevestigingspunt dus 3,45 cm, en in de 2de foto 4,34 cm.
    Dit geeft ons dus een uitslag van 9cm (mits enige afwijking in mijn meetwerk kan ik dus wel een 8mm die officieel vermeldt staat aanvaarden )

I stand corrected (will you ever forgive me GTA ? )

Last edited by ; 07/05/2007, 22:05.

Comment

Die Bosch PEX 400 AE lijkt me anders ook wel wat. En ie is lekker goedkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
        Die Bosch PEX 400 AE lijkt me anders ook wel wat. En ie is lekker goedkoop.
        zou volgens de bosch-site maar 2,5mm uitslag hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Imhotep Bekijk Berichten
          zou volgens de bosch-site maar 2,5mm uitslag hebben.
          et alors? is dat zo'n gigantische ramp?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            et alors? is dat zo'n gigantische ramp?
            is toch wel een serieus verschil met 7-8 mm uitslag.

Comment

is toch wel een serieus verschil met 7-8 mm uitslag.
              ja. zo ongeveer 4,5 tot 5,5 mm.
              wat is het probleem met een kleinere uitslag?

Comment

ja. zo ongeveer 4,5 tot 5,5 mm.
                wat is het probleem met een kleinere uitslag?
                minder efficient...

Comment

minder efficient...
                  heb je daar enig visueel bewijsmateriaal voor? ik ben bereid het te geloven, maar enkel als je 't mooi kan bewijzen. anders vind ik het lulkoek om zo'n duur ding aan te schaffen om nadien tot de vaststelling te komen dat een Bosch-prul hetzelfde had gekund.

ow ja, ik heb een paar deftige machines liggen. ik vraag me gewoon af wat die dingen meer kunnen dan zo'n huis-tuin-en-keuken-Bosch. voor mij telde destijds de slijtvastheid van m'n gereedschap. niets zo ergerlijk als een machine die je regelmatig gebruikt die kapot gaat.

Comment

heb je daar enig visueel bewijsmateriaal voor? ik ben bereid het te geloven, maar enkel als je 't mooi kan bewijzen. anders vind ik het lulkoek om zo'n duur ding aan te schaffen om nadien tot de vaststelling te komen dat een Bosch-prul hetzelfde had gekund.

ow ja, ik heb een paar deftige machines liggen. ik vraag me gewoon af wat die dingen meer kunnen dan zo'n huis-tuin-en-keuken-Bosch. voor mij telde destijds de slijtvastheid van m'n gereedschap. niets zo ergerlijk als een machine die je regelmatig gebruikt die kapot gaat.
                    echt hé. Koop nu eens eindelijk een deftig boormachien/slijpschijf...die rommel van jouw moet steeds in garantie binnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                      echt hé. Koop nu eens eindelijk een deftig boormachien/slijpschijf...die rommel van jouw moet steeds in garantie binnen
                      'k moet gewoon maken dat jij er niet meer aankomt, dan is alles goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Ok, de bewijzen !
                        En ik moet dus zoals verwacht toegeven dat de slag van de PC geen 24mm is

Hieronder zijn de 2 beste foto's die ik heb kunnen nemen. De uitlijning links komt hier het beste overeen in beide foto's. Bij de eerste hebben we links in het midden van het bevestigingspunt dus 3,45 cm, en in de 2de foto 4,34 cm.
                        Dit geeft ons dus een uitslag van 9cm (mits enige afwijking in mijn meetwerk kan ik dus wel een 8mm die officieel vermeldt staat aanvaarden )

I stand corrected (will you ever forgive me GTA ? )

Natuurlijk ... maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik geen reet snap van die foto's ! Had ik 't moeten aflezen op die foto's, 'k zou 't nooit gekund hebben.

Edith zegt : TOET ! 'k Snap het. Mjah, lijkt me ook 'n kleine cm.

Comment

Ik wil een goede en gebruiksvriendelijke excentrische rotary waarbij ik waarborg en naservice krijg. 300 € is de max dat ik eraan zou willen geven... Dus die flex lijkt me ideaal.

Ik ga toch 1 keer per maand dat toestel gebruiken... Niet steeds op dezelfde wagens dusja... Dan ben ik met die flex zeer goed af denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                            Ik wil een goede en gebruiksvriendelijke excentrische rotary waarbij ik waarborg en naservice krijg. 300 € is de max dat ik eraan zou willen geven... Dus die flex lijkt me ideaal.

Ik ga toch 1 keer per maand dat toestel gebruiken... Niet steeds op dezelfde wagens dusja... Dan ben ik met die flex zeer goed af denk ik.
                            Ik zou toch eerst eens kijken wat die UDM geeft mocht ik van jou zijn
                            Het is nog heel even wachten ...

Comment

Ja ik zou ook even wachten. De eerste levering voor Europa wordt in juni verwacht. Wel maar 500 stuks en eerst voor UK. Dus er snel bij zijn zal de boodschap zijn.
                              De UDM is een bijna identieke kloon van de PC. Zelfde behuizing en volledig zwart. De motor verschilt en nog enkele tere onderdelen. Ook wordt er standaard een buigzame backing plate bijgeleverd (zeer belangrijk ook voor de Flex).

Comment

Hmm, toch effe wachten dan, ja.

Comment

Je kan je niet inbeelden hoe de meeste (zelf top garages) je wagen aanpaken ! Dan staat hij al vol swirls en krassen bij levering

Zwijg mij ervan. Een tijd geleden had ik aan paar krassen van een kat op de motorkop. Op dat ogenblik was ik nog een echte leek op gebied van detailen, en toen leek het mij het beste om mijn auto bij de dealer binnen te doen om die krassen eruit te halen.
                                  De krassen zijn er inderdaad uit, maar wanneer de zon er erg hard op schijnt, zit ik met hologrammen. En Bert is er getuige van. Ze hebben het slecht gedaan daar bij Audi.

Comment

Mijn krel gaat al 'n half jaar gereden hebben als ik 'm krijg, dus ik ga meteen aan 't detailen slaan dan. De dealer tegenhouden 'm te prepareren zal niet lukken vrees ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Mijn krel gaat al 'n half jaar gereden hebben als ik 'm krijg, dus ik ga meteen aan 't detailen slaan dan. De dealer tegenhouden 'm te prepareren zal niet lukken vrees ik.
                                      Bij mij liggen er in de wagen steeds een aantal afdrukte pagina's met de waarschuwing dat ze niets aan de lak van de wagen mogen doen ! Niet wassen niet polieren !
                                      Je zou er nog van verstel staan hoeveel krassen ze maken als je wagen op onderhoud is door erlangs te lopen, of er tegen te leunen als ze ergens aan aan het werken zijn
                                      Dan gaan ze er even met hun poliermachine over en hup. Klaar is kees.
                                      Dan vraagt een mens zich af van waar die buffer trails toch komen

Comment

Ik zal braaf zijn.
                                        Ik wacht

Comment

• Heb net mij ook zo'n AEG EXE 460 set besteld bij den brico, koste wel 169 euro. Op meguiar's be en nl forum zijn er toch veel tevreden gebruikers...

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                          Ik heb mijn AEG nog niet kunnen uittesten maar als ik verderga op de commentaren bij het Megforum, en verdergaand op de raad die ik van Sven had gekregen, dan vermoed ik dat ik het met deze AEG ook wel zal kunnen doen want zoals ik reeds eerder aanhaalde is het bij mij niet om professionele doeleinden te doen.

Comment

Working...
                                          X