Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groupbuy: Flex XC3401 VRG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
    Heb net mij ook zo'n AEG EXE 460 set besteld bij den brico, koste wel 169 euro. Op meguiar's be en nl forum zijn er toch veel tevreden gebruikers...
    Ik ga toch nog een maandje wachten, als er dan geen nieuws is over die UDT dan ga ik me ook zoeentje kopen...
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• als je ze dan nog kan vinden want de EXE 460 is uit productie:

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Ik ga toch nog een maandje wachten, als er dan geen nieuws is over die UDT dan ga ik me ook zoeentje kopen...

Comment

• Voor mij gaat het of de Flex worden of de UDM, vraag is enkel wanneer.

Comment

• ja maar gij zijt ne freak en gij kunt u een duurder toestel aanschaffen dankzij het geld dat ge uitspaard door uwen LPG

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
          Voor mij gaat het of de Flex worden of de UDM, vraag is enkel wanneer.

Comment

als je ze dan nog kan vinden want de EXE 460 is uit productie:

http://meguiars.nl/forum/viewtopic.p...stellingen+aeg
            Dus mijn vermoeden is waarheid geworden.

Comment

Heb net mij ook zo'n AEG EXE 460 set besteld bij den brico, koste wel 169 euro. Op meguiar's be en nl forum zijn er toch veel tevreden gebruikers...
              Ik heb 151 euro betaald voor de set maar dat zal jou, na het nieuws dat deze uit het gamma verdwijnt of reeds is verdwenen, nu wss worst wezen.

Comment

• in duitsland kosten ze maar 130 euro maar verzending naar belgië kost dan weer 35 euro dan heb ik liever een winkel dichtbij voor eventuele garantie...

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                Ik heb 151 euro betaald voor de set maar dat zal jou, na het nieuws dat deze uit het gamma verdwijnt of reeds is verdwenen, nu wss worst wezen.

Comment

dan heb ik liever een winkel dichtbij voor eventuele garantie...
                  Wanneer gaan mensen eens leren dat garantie sowieso voor heel Europa geldig is voor producten die in Europa gekocht werden.

Comment

• ja dat weet ik wel maar een winkel ziet u niet graag komen met iets wat niet bij hen gekocht is hoewel ze dat verplicht zijn

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                    Wanneer gaan mensen eens leren dat garantie sowieso voor heel Europa geldig is voor producten die in Europa gekocht werden.

Comment

ja dat weet ik wel maar een winkel ziet u niet graag komen met iets wat niet bij hen gekocht is hoewel ze dat verplicht zijn
                      Dat stoort mij niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                        niet noodzakelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                          35 euro verzending betalen of een rit naar Duitland maken, is dat beter? En tenslotte nog evenveel of meer betaald hebben dan dat je het hier zou kopen.

Ik spreek enkel in dit geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                            niet noodzakelijk
                            Daar gaat 'ie weer.
                            Leg eens uit.

http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cg...model=guichett

Ook goed om weten: http://www.eccbelgium.be/NL/infocent...p?h=10&nID=356
                            Last edited by ; 10/05/2007, 15:20.

Comment

• Is dit misschien iets?

Als we groupsbuy doen gaat er misschien nog van de prijs af.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
                                das een gewoon roterende en geen exentrische.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Imhotep Bekijk Berichten
                                  das een gewoon roterende en geen exentrische.
                                  oops

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
                                    oops
                                    al doende leert me he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      heb je daar enig visueel bewijsmateriaal voor? ik ben bereid het te geloven, maar enkel als je 't mooi kan bewijzen. anders vind ik het lulkoek om zo'n duur ding aan te schaffen om nadien tot de vaststelling te komen dat een Bosch-prul hetzelfde had gekund.
                                      hallo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                        hallo.
                                        OW, precies iets gemist, bij deze:

Bewijzen zoals foto's heb ik niet maar ik heb het wel gehoord op de detailing day van Sven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Imhotep Bekijk Berichten
                                          OW, precies iets gemist, bij deze:

Bewijzen zoals foto's heb ik niet maar ik heb het wel gehoord op de detailing day van Sven.
                                          en ik heb met m'n eigen ogen gezien van iemand die het van horen zeggen heeft dat het lulkoek zou zijn. wat nu?

Comment

Working...
                                          X