Oorspronkelijk geplaatst door jelle
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Groupbuy: Flex XC3401 VRG
Collapse
X
-
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
-
als je ze dan nog kan vinden want de EXE 460 is uit productie:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk ga toch nog een maandje wachten, als er dan geen nieuws is over die UDT dan ga ik me ook zoeentje kopen...
Comment
-
ja maar gij zijt ne freaken gij kunt u een duurder toestel aanschaffen dankzij het geld dat ge uitspaard door uwen LPG
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenVoor mij gaat het of de Flex worden of de UDM, vraag is enkel wanneer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichtenals je ze dan nog kan vinden want de EXE 460 is uit productie:
http://meguiars.nl/forum/viewtopic.p...stellingen+aeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk BerichtenHeb net mij ook zo'n AEG EXE 460 set besteld bij den brico, koste wel 169 euro. Op meguiar's be en nl forum zijn er toch veel tevreden gebruikers...
Comment
-
in duitsland kosten ze maar 130 euro maar verzending naar belgië kost dan weer 35 euro dan heb ik liever een winkel dichtbij voor eventuele garantie...
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk heb 151 euro betaald voor de set maar dat zal jou, na het nieuws dat deze uit het gamma verdwijnt of reeds is verdwenen, nu wss worst wezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichtendan heb ik liever een winkel dichtbij voor eventuele garantie...
Comment
-
ja dat weet ik wel maar een winkel ziet u niet graag komen met iets wat niet bij hen gekocht is hoewel ze dat verplicht zijn
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWanneer gaan mensen eens leren dat garantie sowieso voor heel Europa geldig is voor producten die in Europa gekocht werden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichtenja dat weet ik wel maar een winkel ziet u niet graag komen met iets wat niet bij hen gekocht is hoewel ze dat verplicht zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWanneer gaan mensen eens leren dat garantie sowieso voor heel Europa geldig is voor producten die in Europa gekocht werden.
Comment
-
Ik spreek enkel in dit geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenniet noodzakelijk
Leg eens uit.
http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cg...model=guichett
Ook goed om weten: http://www.eccbelgium.be/NL/infocent...p?h=10&nID=356
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Imhotep Bekijk Berichtendas een gewoon roterende en geen exentrische.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichtenoops
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenheb je daar enig visueel bewijsmateriaal voor? ik ben bereid het te geloven, maar enkel als je 't mooi kan bewijzen. anders vind ik het lulkoek om zo'n duur ding aan te schaffen om nadien tot de vaststelling te komen dat een Bosch-prul hetzelfde had gekund.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhallo.
Bewijzen zoals foto's heb ik niet maar ik heb het wel gehoord op de detailing day van Sven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Imhotep Bekijk BerichtenOW, precies iets gemist, bij deze:
Bewijzen zoals foto's heb ik niet maar ik heb het wel gehoord op de detailing day van Sven.
Comment
Comment