Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groupbuy: Flex XC3401 VRG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    en ik heb met m'n eigen ogen gezien van iemand die het van horen zeggen heeft dat het lulkoek zou zijn. wat nu?
    PHU, NOFI, maar ik heb meer vertrouwen in Sven dan in jouw

tis trouwens je goed recht om te geloven wat je wilt, maar ik neem het risico niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Imhotep Bekijk Berichten
      PHU, NOFI, maar ik heb meer vertrouwen in Sven dan in jouw

tis trouwens je goed recht om te geloven wat je wilt, maar ik neem het risico niet.
      en ik heb dan weer totaal geen vertrouwen in Sven. ik ken die kerel niet, en mensen die ik niet ken vertrouw ik nu eenmaal niet zomaar. ik verwacht iets meer uitleg dan "Sven heeft het gezegd". beeldmateriaal lijkt me noodzakelijk om 't duidelijk te maken.

Comment

en ik heb dan weer totaal geen vertrouwen in Sven. ik ken die kerel niet, en mensen die ik niet ken vertrouw ik nu eenmaal niet zomaar. ik verwacht iets meer uitleg dan "Sven heeft het gezegd". beeldmateriaal lijkt me noodzakelijk om 't duidelijk te maken.
        idd, ik heb wel gezien dat die kerel wist waarom hij sprak...

Maar dit is hier aan het uitdraaien op een eindeloze zinloze discussie, dus I rest my case.

Comment

Maar dit is hier aan het uitdraaien op een eindeloze zinloze discussie, dus I rest my case.
          ik ken Sven niet. en ik heb niet de gewoonte zomaar klakkeloos andermans woorden voor waar aan te nemen. sorry. ik wil iets meer bewijs dan dat. deze discussie is zeker niet zinloos, omdat zo'n Bosch-prul maar een fractie kost van wat die andere toestellen kosten. als jij geld schijt wil ik gerust je beerput komen leegmaken.

Comment

• Ik begrijp die discussie niet echt goed. Neem gewoon de machine die je de meeste voldoening geeft. Is het nu Bosch, Porter-Cable of Flex. Er bestaan er nog veel meer die ook degelijk werk leveren (de ene iets beter dan de andere). Ikzelf heb een Makita BO6040. Die is vrij duur. Werkt die beter dan de PC? Waarschijlijk wel omdat je keuze hebt tussen random en geforceerd rotary. Is dit de meerprijs waard? Wie weet.
            Zo bestaan er ook eindeloze discussies ivm met de verschillende soorten wax. De ene is tevreden met Turtle-Wax aan enkele euros de pot, de andere is bereid om honderden zelf tot meer dan duizend euro te betalen voor een potje (Zymol, Swissvax). Zijn die laatsten dan honderden malen beter? Niet als je de duurzaamheid in rekening brengt. De dure waxen gaan soms slechts maar een maand mee. Zijn ze het dan wel hun hoge prijs waard. Ja als je bereid bent om veel geld te betalen om die laatste procenten verbetering in uitzicht zoekt. Ikzelf zal waarschijnlijk de volgende keer een iets duurdere wax kopen (Victoria of Swissvax BoS). Ik ben er voor aan het sparen.
            Een amateur wielrenner die een Merckx-fiets koopt zal ook niet veel sneller rijden van de ene dag op de andere, maar hij is misschien wel gelukkiger.
            De visser die duizenden euros betaalt voor zijn visgerief zal ook niet veel meer of grotere vis vangen dan die met een simpel hengeltje.
            Als het een hobby is moet je niet altijd rekenen maar op je gevoel afgaan.
            Dus samengevat : laat elk zijn voorkeur nemen en er gelukkig mee zijn. Uiteindelijk is elke keuze subjectief.

Comment

maar ik heb meer vertrouwen in Sven dan in jouw
              Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
              en ik heb dan weer totaal geen vertrouwen in Sven.
              Oorspronkelijk geplaatst door Imhotep Bekijk Berichten
              Wat Sven goed kan is praten voor zijn winkel.
              Als het moment daar is om duidelijke antwoorden te geven, is er niemand meer thuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chutney Bekijk Berichten
                Ik begrijp die discussie niet echt goed. Neem gewoon de machine die je de meeste voldoening geeft. Is het nu Bosch, Porter-Cable of Flex. Er bestaan er nog veel meer die ook degelijk werk leveren (de ene iets beter dan de andere). Ikzelf heb een Makita BO6040. Die is vrij duur. Werkt die beter dan de PC? Waarschijlijk wel omdat je keuze hebt tussen random en geforceerd rotary. Is dit de meerprijs waard? Wie weet.
                Zo bestaan er ook eindeloze discussies ivm met de verschillende soorten wax. De ene is tevreden met Turtle-Wax aan enkele euros de pot, de andere is bereid om honderden zelf tot meer dan duizend euro te betalen voor een potje (Zymol, Swissvax). Zijn die laatsten dan honderden malen beter? Niet als je de duurzaamheid in rekening brengt. De dure waxen gaan soms slechts maar een maand mee. Zijn ze het dan wel hun hoge prijs waard. Ja als je bereid bent om veel geld te betalen om die laatste procenten verbetering in uitzicht zoekt. Ikzelf zal waarschijnlijk de volgende keer een iets duurdere wax kopen (Victoria of Swissvax BoS). Ik ben er voor aan het sparen.
                Een amateur wielrenner die een Merckx-fiets koopt zal ook niet veel sneller rijden van de ene dag op de andere, maar hij is misschien wel gelukkiger.
                De visser die duizenden euros betaalt voor zijn visgerief zal ook niet veel meer of grotere vis vangen dan die met een simpel hengeltje.
                Als het een hobby is moet je niet altijd rekenen maar op je gevoel afgaan.
                Dus samengevat : laat elk zijn voorkeur nemen en er gelukkig mee zijn. Uiteindelijk is elke keuze subjectief.
                Volledig mee eens.

Comment

't Verschil tussen de "professionele detail-machines" en een gewone excentrische vlakschuurmachine zit 'm voornamelijk in de slagkracht, en 't vermogen van de motor. Evenzeer belangrijk (maar dan veel meer bij de roterende machines) : het regelbare toerental.

Je kan sneller/beter werken met een toestel dat meer slagkracht heeft, de Flex b.v. heeft 8 mm slagkracht, de Bosch maar 5 mm. Toestellen met een krachtiger motor kunnen ook iets meer druk op de machine verdragen (zonder dat 't toerental te laag wordt), waardoor je plaatsen met veel fouten in de lak sneller terug proper krijgt.

Voor de hobbyist is 't eigenlijk niet nodig, zo'n dure machine. Als je diepe krassen hebt dan doe je maar 2 of indien nodig 3 keer de behandeling over op de plaats met de krasjes, en dan krijg je ze er ook wel uit. Bijkomend voordeel voor de "amateur" : je loopt dan zeker niet 't risico van de eerste keer teveel van je laklaag weg te schuren.

Zo'n duurdere machine is dus zowiezo geen must voor de hobbyist die 2 keer per jaar z'n wagen een beurt geeft.

Comment

• Ik heb zojuist een e-mail gekregen van de electrowinkel waar ik mijn AEG heb gekocht en de AEG EXE-460 zou bij hem nog perfect te bestellen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                      Ik heb zojuist een e-mail gekregen van de electrowinkel waar ik mijn AEG heb gekocht en de AEG EXE-460 zou bij hem nog perfect te bestellen zijn.

Perfect, dan wacht ik af wat de UDM teweeg zal brengen in het milieu, en afhankelijk van dat koop ik dan de UDM of de AEG of Flex!

Thx Wendy

Comment

Ik heb zojuist een e-mail gekregen van de electrowinkel waar ik mijn AEG heb gekocht en de AEG EXE-460 zou bij hem nog perfect te bestellen zijn.
                        Blijft toch ook zeer interessant die AEG EXE-460.

Als ik zeker zou weten dat die UDT volgende maand ofzo daadwerkelijk te koop (voor 150€) is dan wacht ik daar op.maarja...

Ik neig ookal naar de AEG...
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          Blijft toch ook zeer interessant die AEG EXE-460.

Als ik zeker zou weten dat die UDT volgende maand ofzo daadwerkelijk te koop (voor 150€) is dan wacht ik daar op.maarja...

Ik neig ookal naar de AEG...
                          Dat steekt mij ook wat tegen. Ik heb geen clue wanneer die UDM effectief te vinden gaat zijn op onze markt of eventueel Duitse markt e.a.

Ik heb zin om te detailen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Perfect, dan wacht ik af wat de UDM teweeg zal brengen in het milieu, en afhankelijk van dat koop ik dan de UDM of de AEG of Flex!

Thx Wendy
                            Ik weet natuurlijk niet hoe lang het te verkrijgen is dus aan jullie om te weten wat en wanneer je beslist.

Comment

• Ik denk dat ik voor de AEG ga gaan. Mss ga ik spijt krijgen maar ik ken dat. Tegen dat die UDT hier is is het oktober ofzo...

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• En ik geloof nooit dat 'ie tegen 150 EUR verkocht wordt.

Ik bestel bij Wendy een AEG, knoop doorgehakt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  En ik geloof nooit dat 'ie tegen 150 EUR verkocht wordt.

Ik bestel bij Wendy een AEG, knoop doorgehakt !
                                  Ik ook! Groupbuy?
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                    Ik ook! Groupbuy?
                                    How, groupbuy. Allemaal makkelijk gezegd maar daarom nog niet gedaan.

Ik wil gerust bestellen maar dan wil ik het ten laatste maandagavond weten zodat ik al alles tesamen dinsdagvoormiddag kan bestellen.
                                    En, je staat zelf voor de afhaling in en betaling via overschrijving.

Comment

How, groupbuy. Allemaal makkelijk gezegd maar daarom nog niet gedaan.

Ik wil gerust bestellen maar dan wil ik het ten laatste maandagavond weten zodat ik al alles tesamen dinsdagvoormiddag kan bestellen.
                                      En, je staat zelf voor de afhaling in en betaling via overschrijving.
                                      Jaja, tuurlijk. Ik (en gTa ook niet denk ik) bedoelde dat jij alles moet gaan regelen hoor

Je mag me ook gewoon het adres of gegevens pm'en, dat zoek ik het zelf wel uit
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• dit is wel niet de set met opbergkoffer en 2de schuurscijf van 150mm ...dacht dat je om te detailen vooral de 125mm schijf nodig hebt maar een opbergkoffer is wel handig.

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat ik voor de AEG ga gaan. Mss ga ik spijt krijgen maar ik ken dat. Tegen dat die UDT hier is is het oktober ofzo...

http://shop.conrad.be/Gereedschap,04...es/825425.html

Comment

• Persoonlijk vind ik zo'n opbergkoffer een must. Heb ik voor al m'n DHZ-spullen, anders wordt dat één rommeltje.

Comment

Working...
                                          X