Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groupbuy: Flex XC3401 VRG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bon, ik weet niet meer waar te beginnen Heb dit topic es diagonaal gelezen, en 'k heb verdekke geen flauw idee meer van wát te kopen

'k Heb 't ding binnen dit en week nodig, budget gaat tot 250 euri. Als er ergens all-in setjes verkrijgbaar zijn mag je't ook altijd laten weten.

Helleeeeeeeep !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
      Bon, ik weet niet meer waar te beginnen Heb dit topic es diagonaal gelezen, en 'k heb verdekke geen flauw idee meer van wát te kopen

'k Heb 't ding binnen dit en week nodig, budget gaat tot 250 euri. Als er ergens all-in setjes verkrijgbaar zijn mag je't ook altijd laten weten.

Helleeeeeeeep !
      UDM komt er pas binnen een week of 3 normaalgezien.

Wanneer de UDM er is komt mijn PC set te koop aan een goed prijsje
      Ik moet namelijk demo's kunnen geven met de UDM :p

Stuur me even een pm dan geef ik u wat info.
      Ik vertrek volgende week toch op vakantie en ik denk niet dat ik in het zuiden nog veel ga detailen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        UDM komt er pas binnen een week of 3 normaalgezien.

Ik moet namelijk demo's kunnen geven met de UDM :p

Stuur me even een pm dan geef ik u wat info.
        Ik vertrek volgende week toch op vakantie en ik denk niet dat ik in het zuiden nog veel ga detailen
        PM !

Comment

• Dude, uwe PMbox zit vol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
            Dude, uwe PMbox zit vol
            As allways

Ben soms meer bezig met die leeg te maken dan met de posten

@ admins: is het niet mogelijk een grotere mailbox te krijgen ?

Comment

Sold !

Comment

• Ik kan niet beslissen he, zou ik het nu wel doen.

Welke pads zou ik dan moeten pakken met die Flex?

Comment

• Spijtig nieuws !

De UDM zal nog even op zich laten wachten !
                  Het EU certificaat is nog niet bekomen en is nodig om het toestel in Europa te mogen verkopen

Ik hou jullie op de hoogte !

Comment

• EN hoe zit dat met die Flex'en?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                      EN hoe zit dat met die Flex'en?
                      Heb onlangs de flex mogen ervaren en ik moet wel zeggen dat het een erg goed toestel is !

Enige nadeel is de prijs !

Comment

• Bwah...

Prijs is relatief. Als het een echt goed toestel is en stevig... Dan geef ik graag wat meer uit. Dus laat die Flex maar komen.

Comment

• Ik sta op punt om zo'n flex te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                            Ik sta op punt om zo'n flex te kopen

Ik heb zonet een flex aangekocht blame t vingerke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                              Ik heb zonet een flex aangekocht blame t vingerke
                              Naais

E-baai?

Comment

• yup van den duits

Comment

Heb onlangs de flex mogen ervaren en ik moet wel zeggen dat het een erg goed toestel is !

Enige nadeel is de prijs !
                                  kunnen we nu al via jouw shop een of ander polishing machine bestellen ? Heb er dringend eentje nodig om mijn zomer detail te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stinne Bekijk Berichten
                                    kunnen we nu al via jouw shop een of ander polishing machine bestellen ? Heb er dringend eentje nodig om mijn zomer detail te doen

Er staat: leverbaar vanaf 3 september.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                      http://www.wax-it.be/catalog/product...81a5a8d7608626

Er staat: leverbaar vanaf 3 september.
                                      heb ik ook gezien . maar is dus te laat zoals ik wilde duidelijk maken. Min vraag is of er een alternatief is naast dit

Comment

• @ Wax-it: Als ik zo'n UDM bij jou wil kopen, moet ik dan op voorhand al bestellen of heb je er genoeg op vooraad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stinne Bekijk Berichten
                                          heb ik ook gezien . maar is dus te laat zoals ik wilde duidelijk maken. Min vraag is of er een alternatief is naast dit
                                          Hét alternatief voor de UDM is de PC7424 maar da's importeren uit de states, een transfo kopen en nog langs de kassa passeren bij de douane.

Daarnaast heb je nog de Flex Xc3401VRG, topkwaliteit van een bekend fabrikant, zelfde techniek als de UDM/PC (excentrisch) maar 3 tot 4x zo duur.

En dan zijn er nog enkele rotary's (makita, metabo bv) ook niet goedkoop en de leercurve is wat moeilijker vergeleken met een excentrische machine.

Aankoop van een machine is sowieso een investering, de nodige kwaliteitsproducten kosten ook een aardige cent, maar je moet er iets voor over hebben natuurlijk

Comment

Working...
                                          X