Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Beading Topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dit is misschien wel een oud topic maar ach ik wou deze foto's toch graag delen, zijn wel maar gemaakt met een simpele digitale camera. Echter vind ik het resultaat toch best mooi.Beading op mijn focus na een goede polijstbeurt en een laagje Swissvax Saphir/Mirage afgelopen weekend:

Een close-up, let op de metallic deeltjes die je goed ziet zitten in de druppels.

Ergens op de lak.

Beading op het achterscherm.
    Last edited by ; 19/01/2011, 19:11.

Comment

Netjes Jan!

Ik heb dit weekend de Collinite 845 opgebracht voor de eerste x op de DAP900 met zwarte pad.. Een makkie in aanbrengen en uitbuffen..

Beading & Sheeting is ook
      Nu nog benieuwd nr de standtijd..

Comment

mooie beading.

@NHke : die collinite845 (ook de 915) is topspul....met erg lange standtijd.

Van die dap900 ga je nog veel plezier hebben....is prachtmachine

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
              mooie beading.

@NHke : die collinite845 (ook de 915) is topspul....met erg lange standtijd.

Van die dap900 ga je nog veel plezier hebben....is prachtmachine
              De 915 heb ik ook, maar de 845 verwerkt zo gemakkelijk
              Ik heb in totaal 15 panelpots van Dodo Juice, 3 grote ( Blue Velvet, Purple Haze, white diamond), CG Pete's 53 , collinite 915 en 845..

Panelpots zijn meer voor de verzameling

Comment

Resultaat na men aller eerste keer wassen met Meguiars Gold Class , clayen en AutoGlym HD wax.
                Ondertussen wordt er ook gefoamed en smart detail gebruikt bij het afdrogen
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 29/04/2011, 23:12.

Comment

nieuw versus oud

Fotootje op een zondagmorgen van mijn buur z'n dak en het mijne:

Groeten Danny

Comment

Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0

Comment

Door het beaden ziet mijn wagen (zwart van kleur) er na de eerste regenval direct zeer vuil uit
                      Als er een beetje zand/stof op je wagen ligt, dan blijven er na het opdrogen van de beads een hele hoop afgetekende vlekjes achter op motorkap, dak en kofferdeksel.

Mijn vorige wagen (ook een zwarte) behandelde ik niet met sealant/wax, en die had het niet (of zeker niet zo erg want ik kan het mij niet herinneren ) ... die was wel iets boller van vorm waardoor het water er misschien wat beter afliep.
                      Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Inderdaad dat is ook mijn indruk.

Je hebt dit effect als er wat stof op de wagen ligt en het gaat regenen wanneer de wagen stilstaat.

Als je aan het rijden bent benut je pas echt het effect van de wax in die zin dat je merkt dat het water (vuil) toch beter afloopt dan niet gewaxt.

Comment

Enkele gsm-foto's van beading op het cabriodak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                            Enkele gsm-foto's van beading op het cabriodak.

Very nice !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Very nice !
                              Ik vind het gewoon geweldig als ik de kap begin af te spuiten. De druppels parelen gewoon in overvloed over de kap. Op de zijkanten van de kap lijkt het zelfs net of deze poederdroog blijven. Ook wanneer je met de wasmitt over de kap gaat lijkt de kap zo goed als volledig droog te blijven. Echt super!

Ik heb tot nu toe 3 verschillende impregneermiddelen (RaggTopp, Meguiars en dit) gebruikt en dit vind ik de beste van de 3.

Last edited by ; 30/09/2011, 23:11.

Comment

Wat kan je verwachten qua levensduur van bovenstaand product?

Heb het al aangebracht op cabrio's maar persoonlijk geen idee hoe lang het blijft zitten...

Comment

En waar haal je het? Heb ook al verschillende gebruikt. Alleen slechte ervaringen met die van Turtle wax, dat doet echt totaal niks...

Comment

Bij wax-it o.a.

Comment

De eerste 2 personen die dit product nu bestellen krijgen zelfs een mooi extraatje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        De eerste 2 personen die dit product nu bestellen krijgen zelfs een mooi extraatje...
                                        Ja lap, ik zal wel reclame maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

ben morgen in oudenaarde....

'k zal eens binnenspringen achter dit, met de winter in het vooruitzicht
                                          saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                                          saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                                          saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                                          saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                                          saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                                          renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                                          Porsche 993 (1994)

Comment

Working...
                                          X