Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Beading Topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze morgen. Welk bolleke kiezen?
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Laagje CG extreme top coat sealant, dan laagje CG blacklight endan laagje Smartwax concours

Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

• Ik heb een vreemde adoratie voor zulke bolletjes. Mooi

Comment

• jij niet alleen

bij het wegrijden half je dak droog en alles loopt via de achterste ruit, eenmaal remmen
          en andere helft is droog maar loopt via je voorruit :p
          Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

• Zoiets

Comment

• hagelputten of niet, de nanolex blijft voor een mooi beading-effect zorgen

Bijgevoegde Bestanden
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Very nice !

Comment

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Comment

• Mooi, die parels op een vers gedetailde auto... Alleen jammer dat er altijd stof blijft plakken.

Comment

• Iemand hier die Marly Super Wax Shampoo Nanotec gebruikt? Ik vroeg mij af of je daar ook dat parelend effect mee kunt verkrijgen. Zo niet, welke zijn dan wel goeie shampoo/wax combinaties? Hoe werkt dit eigenlijk in de Car Wash? Die hebben daarna doorgaans ook dat effect...

Comment

• In de carwash wordt er een waxlaagje gelegd door behandeld water te gebruiken. Dit is echter zeer tijdelijk. Shampoo die dit effect heeft bestaat bij mijn weten niet. Waarom zou je dit wensen? Ik zie er het nut niet van in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vwpolo02 Bekijk Berichten
                            welke zijn dan wel goeie shampoo/wax combinaties? Hoe werkt dit eigenlijk in de Car Wash? Die hebben daarna doorgaans ook dat effect...
                            In de CW is het niet echt een beschermlaag ,eerder een "vettig" product dat na enkele dagen verdwenen is......
                            Neem dus altijd het goedkoopste programma in de CW.

Er zijn enkele merken die een toegevoegde wax oid hebben , echter met een detailspray of spraywax kan je ook altijd een parelend effect verkrijgen voor enkele dagen tot een paar weken.

Vroeger werd er wel eens een scheut simoniz of andere wax in het waswater gegoten en wastte men zo de auto.....tegelijk met het wassen kwam er uiteraard een laagje wax op al dan niet.....

vb van shampoo met een "toevoeging" :

Tegenwoordig weten we wel beter en kan je een pH-neutrale shampoo gebruiken die je zorgvuldig aangebrachte waxlaag niet meteen stript. Boosten kan altijd met bvb een spraywax of andere detailspray ( poorboys : QD+ )
                            Je kan er echter niet onderuit dat na verloop van tijd je hele waxlaag verdwenen is , tijd om een nieuwe aan te brengen zou ik zeggen .... en als je een extra uur uittrekt dan kan je beter je hele wagen kleien en dan pas een nieuwe wax/sealant aanbrengen.

Ik heb zelf +- 2 weken geleden mijn auto volledig gekleid + paintcleaner en een waxlaagje aangebracht : zelfs na 2 weken en een heel aantal flinke regenbuien zou ik zweren dat mijn auto pas 2 dagen geleden gepoetst is.
                            Last edited by ; 13/07/2014, 01:46.

Comment

• poorboys super slick and wax

smart car wash

de laatste vind ik de beste van de twee omdat ik het verschil echt wel kan zien
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Mijn vervangwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vwpolo02 Bekijk Berichten
                                  Iemand hier die Marly Super Wax Shampoo Nanotec gebruikt? Ik vroeg mij af of je daar ook dat parelend effect mee kunt verkrijgen. Zo niet, welke zijn dan wel goeie shampoo/wax combinaties? Hoe werkt dit eigenlijk in de Car Wash? Die hebben daarna doorgaans ook dat effect...

Nanolex Reactivating Shampoo of Gyeon Bathe Plus bieden ook bescherming na het wassen. Er zijn er andere die ook alleen het drogen vereenvoudigen.

Een shampoo waarbij de 'wax' en 'nano' in de titel voorkomt zou ik nooit echt vertrouwen.

Comment

• Het Beading Topic

De MINI, vóór ik een vers laagje Poorboys Natty's Blue Paste legde

Comment

• Het Beading Topic

Beading op Autofinesse Revive, maand of twee geleden aangebracht
                                      Last edited by A160; 23/07/2014, 23:52.

Comment

• Zodra het heeft geregend ga ik een foto nemen van mijn buurvrouw haar autootje..........'k heb het dak 50% gepolijst en voorzien van een waxlaagje......wordt lachen !

Waarom 50% ? ........Wij mogen onze wasmachine niet gebruiken tot er iemand is langsgeweest voor nazicht en ze zag het wel zitten om eens een 50/50 te "krijgen" op haar wagen . Zolang mogen we bij haar een wasje doen.....

De andere 50% zal voor later zijn.

Comment

• In Antwerpen wil het blijkbaar niet meer regenen ( elders kunnen ze kanovaren in de straten.....) .......heb al wel een fotootje van deze morgend van buurvrouw haar dak :
                                          Het "vleugeltje" heb ik ook maar gelijk behandeld.

Comment

Working...
                                          X