Deze wagen is een omgebouwde gewone AR 156 SW naar de Q4 versie.
De wagen is voor een prijsje volledig herspoten geweest in Polen, voor een prijsje. Helaas had dit prijsje zijn prijs...
De parelmoer lak zat vol lakfouten, blaasjes en sinasappelhuid van plaatselijk bijspuiten..
Deze lak was ook maar 3 weken oud, dus met de grootste zorg behandeld.
Ik ben eerst begonnen met de hele lak te kleïen, op de blaasjes weg te krijgen.
daarna gepolijst met een medium pad (cartec) en de A2 (ook van Cartec, speciaal voor nieuwe en pas gespoten lakken)
Wetsanden durfde ik niet goed voor omdat de lak zo nieuw was.
Fotos zeggen meer dan woorden:
Heel de wagen stond vol met zulke "tepels" de ene al wat erger dan de andere
op een 20 tal plaatsen sinaasappelhuid van het, volgens mij, bijspuiten, van de lak
Afwerking van de lak, een sealant, waxguard (synthetisch) dit als afsluiter deed de parelmoer kleur tot zen recht komen.
Hopelijk ni te veel foto's, maar gewoon enkele om het toch een beetje "duidelijk" te maken.
De wagen is voor een prijsje volledig herspoten geweest in Polen, voor een prijsje. Helaas had dit prijsje zijn prijs...
De parelmoer lak zat vol lakfouten, blaasjes en sinasappelhuid van plaatselijk bijspuiten..
Deze lak was ook maar 3 weken oud, dus met de grootste zorg behandeld.
Ik ben eerst begonnen met de hele lak te kleïen, op de blaasjes weg te krijgen.
daarna gepolijst met een medium pad (cartec) en de A2 (ook van Cartec, speciaal voor nieuwe en pas gespoten lakken)
Wetsanden durfde ik niet goed voor omdat de lak zo nieuw was.
Fotos zeggen meer dan woorden:
Heel de wagen stond vol met zulke "tepels" de ene al wat erger dan de andere
op een 20 tal plaatsen sinaasappelhuid van het, volgens mij, bijspuiten, van de lak
Afwerking van de lak, een sealant, waxguard (synthetisch) dit als afsluiter deed de parelmoer kleur tot zen recht komen.
Hopelijk ni te veel foto's, maar gewoon enkele om het toch een beetje "duidelijk" te maken.
Comment