Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterior Detail] - Custom Car Cleaning - MY'07 VW Golf V GTI DSG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Knap resultaat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk Berichten
      Dat is één van de meest overroepen waxen die er bestaan. Het is gewoon pure marketing en is zijn geld zeker niet waard. Maar bon snobisme vind je overal en als je daarmee je klanten kan tevreden stellen en doen betalen, goed voor jou. Als je eerlijk bent met jezelf zal je moeten toegeven dat je bij een blinde test je het verschil niet zult weten.
      Het resultaat hangt immers voor 95% af van de voorbereiding (polijsten). Je behaalt dan evengoed resultaat met een wax van 30 EUR.
      Dan heb je duidelijk nog die concourso niet geprobeerd !

Alles hangt idd van de voorbereiding af, maar die concourso zet gewoon de kers op de taart

Comment

Ik zal zeker niet ontkennen dat de Concourso flink geprijsd is, maar wanneer is iets 'overpriced'..

Als je het resultaat vergelijkt met andere waxen, het verschil is er echt wel hoor, maar idd wel volledig afhankelijk van de voorbewerking. Dan zet ik het pré wax / cleanser verhaal voorop en niet het polijsten, dan is hij voor mij het geld meer dan waard.

De optie ligt altijd bij de klant, voor een handvol mensen speelt de prijs een minder grote rol dan de glans en het resultaat.

PS: PB back Bert

Comment

Mooi werk geleverd!

Hoeveel is die GTI trouwens verlaagd, ziet er niet meer standaard uit...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Mooi werk geleverd!

Hoeveel is die GTI trouwens verlaagd, ziet er niet meer standaard uit...
            Ik heb geen idee om eerlijk te zijn......just detailed the car
            Wel kan ik je vertellen dat dit 19 "wielen zijn. Een tijdje geleden heb ik een andere Golf V GTI gedaan op 20" wielen. Dit zag er zo uit, misshien dat je daar voor jezelf iets kunt afleiden:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Dan heb je duidelijk nog die concourso niet geprobeerd !

Alles hangt idd van de voorbereiding af, maar die concourso zet gewoon de kers op de taart
              Durf je een blinde test aan?
              Ik ben het eens met exile. Als onpartijdige verkoper kan je natuurlijk niet zeggen dat een goedkope wax dezelfde bescherming en looks geeft als een dure. 95 % van je potje concourso is marketing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwit wart Bekijk Berichten
                Durf je een blinde test aan?
                Ik ben het eens met exile. Als onpartijdige verkoper kan je natuurlijk niet zeggen dat een goedkope wax dezelfde bescherming en looks geeft als een dure. 95 % van je potje concourso is marketing.
                Swissvax Shield bvb is gewoon geschift goed in bescherming ! De prijs ligt weer héél hoog, maar het is gewoon beter.
                Of het evenredig beter is met de prijs laat ik in het midden, maar het is gewoon beter.

Comment

Swissvax Shield bvb is gewoon geschift goed in bescherming ! De prijs ligt weer héél hoog, maar het is gewoon beter.
                  Of het evenredig beter is met de prijs laat ik in het midden, maar het is gewoon beter.
                  Hoe meet je dat dan ? Bestaat er een objectieve regel om de beschermingsgraad te meten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                    Ja, maar...
                    Ja !

Maar het probleem hiermee is dat zoiets moeilijk te testen valt !
                    Er zijn zoveel factoren die een resultaat kunnen beïnvloeden.

Ik heb als test al verschillende malen een wagen half in de ene en half in de andere wax sealant gezet.

En op het eerste zicht valt het niet ZO hard op.

Tot wanneer hij ergens staat, in de zon met de ene zijde naar je toe, dan klopt het plaatje volledig.

Op een ander moment staat hij met de andere kant naar je toe ook met de zon erop (niet helemaal hetzelfde) en je denkt, hmm, met DIE wax was het resultaat toch een stuk beter geweest ...

Rechtstreeks vergelijken is zoooo moeilijk !

Comment

Ja !

Maar het probleem hiermee is dat zoiets moeilijk te testen valt !
                      Er zijn zoveel factoren die een resultaat kunnen beïnvloeden.

Ik heb als test al verschillende malen een wagen half in de ene en half in de andere wax sealant gezet.

En op het eerste zicht valt het niet ZO hard op.

Tot wanneer hij ergens staat, in de zon met de ene zijde naar je toe, dan klopt het plaatje volledig.

Op een ander moment staat hij met de andere kant naar je toe ook met de zon erop (niet helemaal hetzelfde) en je denkt, hmm, met DIE wax was het resultaat toch een stuk beter geweest ...

Rechtstreeks vergelijken is zoooo moeilijk !
                      Dus zijn geld niet waard.

Comment

Hoe meet je dat dan ? Bestaat er een objectieve regel om de beschermingsgraad te meten?
                        Nee, maar als ik zie hoe de A5 van mijn vader nu bijna 8 maanden verder nog aan het beaden is als het regent ... die lijkt net gedetailed en gewaxt !
                        Dat het ik nog met geen enkele andere wax gehad !

Dan weet ik genoeg.

Zelfde verhaal onlangs met een wagen die hier op onderhouds details komt. De 350Z van Ir_Fuel hier.
                        Die is voor de winter gedetaild, en ik wou hem mooi beschermen tijdens de winter.
                        In november dus een detail. Een paar weken terug komt hij hier. Ik was hem en dat spel is gewoon aan het beaden alsof ik hem de week ervoor gedaan heb
                        Last edited by ; 13/05/2008, 16:29.

Comment

Nee, maar als ik zie hoe de A5 van mijn vader nu bijna 8 jaar verder nog aan het beaden is als het regent ... die lijkt net gedetailed en gewaxt !
                          Dat het ik nog met geen enkele andere wax gehad !

Dan weet ik genoeg.

Zelfde verhaal onlangs met een wagen die hier op onderhouds details komt. De 350Z van Ir_Fuel hier.
                          Die is voor de winter gedetaild, en ik wou hem mooi beschermen tijdens de winter.
                          In november dus een detail. Een paar weken terug komt hij hier. Ik was hem en dat spel is gewoon aan het beaden alsof ik hem de week ervoor gedaan heb
                          Bestaat de A5 8 jaar?
                          BTW een pas gepolijst wagen bead ook en daar is geen enkele bescherming op.

Comment

Dus zijn geld niet waard.
                            Jawel, want als het plaatje klopt is die wax zoveel mooier

Maar je kan het dus niet vergelijken door op de ene kant van je motorkap wax 1 te zetten en op de andere wax 2
                            de kijkhoek is anders , de lichthoek is anders , enz ...

Dus zoals ik zei, je kan ze niet rechtstreeks vergelijken !

Comment

Bestaat de A5 8 jaar?
                              Toch niet hetzelfde hoor !
                              Het hangt af waarmee je hem polijst hé !

Je druppels zullen iig niet héél hoog staan

Comment

Bestaat de A5 8 jaar?
                                corrected

Comment

Tiens, zijn er nochtans niet veel merken die op dergelijke manier hun producten proberen te slijten?
                                  Zoals ?

Ik geeft toe dat het verschil niet 5 keer beter zal zijn, maar dat de prijs wel 5 keer hoger ligt.

Maar het verschil is er wel ! En als je het beste wil kan je niet om Swissvax heen imho !

Het blijft ook niet bij de look hé, het gaat ook over gebruiksgemak, beschermtijd, enz.

Comment

Dat deed de mijne ook nog na 8 maanden zonder er iets aan gedaan te hebben.
                                    Dan denk ik toch echt wel dat wij andere betekenissen geven aa het begrip beading

Comment

Oh, één van de merken in je banner?
                                      Ik noem geen merken, ik vind het alleen spijtig dat hun verdeler zich hier niet meer laat zien... in tegenstelling tot een bepaalde periode dat hij eraan kon verdienen.
                                      Idd, moet dringend die banner aanpassen

Comment

Zoals in de eerste post van dit topic (tweede set van de pas gewaxte wagen): http://www.autoforum.be/showthread.p...hlight=beading
                                        Ja, maar nog steeds is beading voor mij waarschijnlijk iets extremer dan het jouwe

Comment

Beading heeft niets te maken met bescherming. Polymeren met een veel betere en langere beschermingsgraa(t)d hebben een sheeting effect.

(edit : had juist vis gegeten)
                                          Last edited by ; 13/05/2008, 17:44.

Comment

Working...
                                          X