Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Exterior Detail] - Custom Car Cleaning - MY'07 VW Golf V GTI DSG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door zwit wart Bekijk Berichten
    Ik ben het eens met exile.
    Welkom bij de club der sceptici.

Comment

Blijkbaar heeft Swissvax Mystery (nog duurder) een sheeting effect en geen beading effect. Wat zal het nu zijn, wat is het beste?
      1991 Audi S2 with Swissvax Mystery. Sorry for the sweating wax...Not 100% correction. This was a demo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk Berichten
        Beading heeft niets te maken met bescherming. Polymeren met een veel betere en langere beschermingsgraaD hebben een sheeting effect.
        Beading geeft een indicatie van de bescherming.

Sheeting is evenmin een maat van bescherming als beading dat is !

Het zijn beiden gewoon een indicator ! Geen middel om de mate van bescherming te meten ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Beading geeft een indicatie van de bescherming.

Sheeting is evenmin een maat van bescherming als beading dat is !

Het zijn beiden gewoon een indicator ! Geen middel om de mate van bescherming te meten ...
          Blij dat we het daarover eens zijn .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk Berichten
            Blij dat we het daarover eens zijn .

Comment

Dit zijn eindeloze discussies ben ik bang..........back on topic maar weer ?

Comment

Pardon?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                  Pardon?
                  Dat zal niet snel gebeuren. Er zijn er altijd die te lui of te onhandig zijn om het zelf te doen. Maar tracht de hobbyist geen rad voor de ogen te draaien en hun onnodige dure producten aan te smeren.
                  Hoe je het ook draait of keert die waxen van Swissvax zijn veel te duur. Daar zit geen enkel ingrediënt in dat die prijs verantwoord, behalve de marketing.

Comment

Ik vind het vrij grof om te zeggen dat wij iemand 'een rad voor de ogen draaien'?

Zoals gezegd is het vaak de keuze van de klant, vanwege zijn ervaringen en eisen aan de kwaliteit / glans. Persoonlijk sta ik wel 100% achter de wax, anders zou ik hem alsnog niet aanbieden. Voor alleer ik iets aanbied heb ik het zelf uitvoerig getest en vergeleken, pas dan kan je iets over een product zeggen.

Swissvax is zeker niet goedkoop, ook ik met hem gewoon betalen net als ieder ander, maar uw beweringen slaan kant nog wal. Vindt u Swissvax te duur / marketing / zijn geld niet waard, dat mag gerust, dat is uw mening en dat is ook uw goed recht. Een feit zal het echter nooit worden, net als mijn mening trouwens, dus dat versta ik onder eindeloze discussie.

Graag terug on-topic.
                    Last edited by ; 14/05/2008, 00:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                      Ik vind het vrij grof om te zeggen dat wij iemand 'een rad voor de ogen draaien'?

Zoals gezegd is het vaak de keuze van de klant, vanwege zijn ervaringen en eisen aan de kwaliteit / glans. Persoonlijk sta ik wel 100% achter de wax, anders zou ik hem alsnog niet aanbieden. Voor allereer ik iets aanbied heb ik het zelf uitvoerig getest en vergeleken, pas dan kan je iets over een product zeggen.

Swissvax is zeker niet goedkoop, ook ik met hem gewoon betalen net als ieder ander, maar uw beweringen slaan kant nog wal. Vindt u Swissvax te duur / marketing / zijn geld niet waard, dat mag gerust, dat is uw mening en dat is ook uw goed recht. Een feit zal het echter nooit worden, net als mijn mening trouwens, dus dat versta ik onder eindeloze discussie.

Graag terug on-topic.
                      Marlboro staat ook achter zijn producten.
                      Dit is on-topic, het gaat over een wax die hier gebruikt is.

Comment

Is dit de auto van Bjorn?

Comment

@Exile: Mijn mening en ervaring over het product heb ik toch kenbaar gemaakt? Ik vind het wel een prima product, beter dan vele andere waxen en ik bied het optioneel aan, en soms wil de klant niets anders dan Swissvax. Een kwestie van een gevraagde dienst ook kunnen leveren.

U vindt dat niet zo, wat ik ook zeg zal uw mening niet doen veranderen en dat hoeft ook niet. Mijn mening en visie zal daarintegen ook niet veranderen. Zie precies niet in wat er nog veel over en weer over gezegd moet worden. Respecteer ieder zijn mening en laat elkaar in zijn waarde.

Voelt u niets voor een bepaald merk, ik ./ wij dringen u niets op, u bent vrij om te gebruiken wat u wilt. Klaar, einde discussie voor mij.

@RRD: Geen idee eerlijk gezegd hoe de beste man nog eens heette......in ieder geval uit Nederland

Comment

Een Limburger van rond de 30, met een stukadoorsbedrijf?

Comment

Nopes, wellicht een look-a-like

Comment

die kon dit zeker gebruiken, amaai zennen

mooi zo bart

Comment

Working...
                                X