Indrukwekkend resultaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Custom Car Cleaning: MY '07 Audi A8
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
Klein vraagje hoe heb je die strepen tegen de achterkant van die zetel gekregen? Ik heb hetzelfde onderaan de deurbekleding door mensen die niet oppassen bij het uitstappen en ik krijg het er echt niet af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk BerichtenIz Nice.
Klein vraagje hoe heb je die strepen tegen de achterkant van die zetel gekregen? Ik heb hetzelfde onderaan de deurbekleding door mensen die niet oppassen bij het uitstappen en ik krijg het er echt niet af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenSpecifieke interior cleaner, of APC (all purpose cleaner).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichtenik zal toch eens wat productjes moeten bestellen uit je webshop. Het enige wat me tot nu toe tegen houd is het gebrek aan kennis over het gebruik van de producten. Wanneer moet je welk product gebruiken,Hoeveel, hoe aanbrengen, enz... . Een kleine curcus voor de echte beginners zou dus wel handig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHou 25 Juli dan alvast vrij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHou 25 Juli dan alvast vrij
25 juli is zelfs herexamenvrij.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHou 25 Juli dan alvast vrijOorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk BerichtenStaat genoteerdOorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenZet mij maar op lijst van deelnemers.
25 juli is zelfs herexamenvrij.Oorspronkelijk geplaatst door big boom Bekijk Berichtenik heb ook wel veel interesse bert, is er nog een plaatsje vrij?
Comment
Comment