oogverblindend resultaat!! die man komt zeker terug!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Custom Car Cleaning: MY '07 Audi A8
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWat blijft de A8 toch een knappe verschijning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenWeer prachtig werkHij ziet eruit alsof hij nieuw is!
Comment
-
Ten eerste iedereen bedankt voor de toffe commentaren, doet goed!
@Simoni: Bepaalde producten (zoals de APC / Last Touch en de polijstmiddelen) vind ik fijn om mee te werken, maar zeker geen "Meguiar's fan" hoor
@Wax-it: Maak uw borst maar alvast nat Bert en leg de woolpad maar al klaar. Nee zonder gekheid, het was best een erg harde laklaag om correcties in uit te voeren. De oppervlaktes zijn overigens wel fijn recht en strak om te polijsten. Ik twijfel ik er niet aan dat het allemaal terug netjes in orde komt
Over prijzen e.d. laat ik mij niet uit. Dat zijn afspraken tussen de klant en mij, en ik kan me voorstellen dat mensen die privé willen houden. De prijs hangt tevens af van het soort auto (qua grootte), de algehele staat, specifieke wensen of aandachtspunten en de gekozen afwerking. Lastig te zeggen dus.
Een dergelijke detail is zeker niet goedkoop, maar je krijgt er natuurlijk ook wel iets voor terug. Het resultaat wordt immers niet behaald uit een tijdelijk product wat na 1 maand verdwenen is. Daarnaast, voor nog geen één procent van de nieuwwaarde (of zelfs aanschafwaarde) je auto terug in deze (nieuw)staat laten brengen.....vanuit die hoek wordt het doorgaans niet bekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEcht heel knap resultaat gezien de staat waarin die zich bevond
Wat had die met het interieur uitgestoken?Nu gelukkig weer in goede staat.
Maar het is zeker geen A8 MY '07, die hebben reeds het SFR en deze dus niet. MY 04/05 zal eerder kloppen.
bart heeft dat nog eens goed gedaan, zeker ook het interieur
Comment
Comment