Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] - Wax-it - Alpina Roadster S ‎

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

mooi werk afgeleverd bert, als het de mijne was, zou ik zeer tevreden zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
      Hoera, nu is de appelsienstructuur nog wat beter te zien !

Neen, knap resultaat op een knappe wagen.

Alleen wat jammer van 't slechtere spuitwerk dus, maar tegenwoordig wordt dat algemeen aanvaard.
      Kan je als consument niks aan doen, vrees ik.
      Je kan er wel iets aan doen, wetsanden en terug opblinken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Je kan er wel iets aan doen, wetsanden en terug opblinken
        Of geen bmw kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toto Bekijk Berichten
          Of geen bmw kopen.
          Grapjas, elk (Europees) merk heeft er last van... En zelfs anderen ook

Ligt aan de nieuwe Europese wetgeving rond het lakken. Alle verf moet op waterbasis, maar verf op waterbasis moet geleidelijker aangebracht worden, en droogt trager. Jammer genoeg hebben de constructeurs geen geduld (time is money) waardoor je dus die appelsienenhuid krijgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
            Hoera, nu is de appelsienstructuur nog wat beter te zien !

Neen, knap resultaat op een knappe wagen.

Alleen wat jammer van 't slechtere spuitwerk dus, maar tegenwoordig wordt dat algemeen aanvaard.
            Kan je als consument niks aan doen, vrees ik.
            Orangepeel veel eigenlijk nog mee hoor.

De wagen is gespoten bij Alpina zelf en de orangepeel is zeker de helft minder dan de laatste bmw's die ik gedaan heb !

Dus al bij al viel het goed mee. (maar tegenwoordig zijn we snel tevreden op dat vlak hé )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Grapjas, elk (Europees) merk heeft er last van... En zelfs anderen ook
              Nog niets van gemerkt op mijn wagen.

Comment

Opnieuw HEEL knap werk geleverd. I envy your skills
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oogverblindend!!

Toch steeds knap om te zien hoe je met enkele producten en wat tijd & werk
                  je een auto er weer als nieuw kan laten uitzien.

Hopelijk ziet mijne er straks ook zo uit...

Comment

ha...hier staat die bijdrage Wax-it...sorry, ik moest effe zoeken

=> Bert dikke merci om te willen langskomen....van service gesproken!! TOP!

ik ben een dikke leek, no-ob, dummy, rookie op het gebied van car cleaning, productjes, wondermiddeltjes, shampoos en poliermateriaal => ben dus zéér blij dat er mensen zoals Wax-it bestaan.

Een auto van 2 jaar oud, wekelijks gewassen => ik dacht dus dat dat zou meevallen voor Bert...niet dus...zo zie je maar!!! Aangezien ik weinig tijd heb en zelf wassen haat, ben ik alle weken naar een hand car-wash gegaan (zo waar een stel gemotiveerde mannen met een schapevel uw auto onderhanden nemen )...de auto was alle weken proper, maar met de tijd zag ik de lak minder en minder blinken...die gasten gebruiken te lang hetzelfde water hé ...vorig jaar had ik al es een auto bij Wax it laten doen en ik was op de hoogte van z'n kunnen (al was daar de karwei nog veel groter dan bij deze hoor )

Onder hot motto "wat je zelf doet, doe je beter" zal ik vanaf nu de auto iets minder frequent wassen (wel afspuiten met gedestilleerd water), maar het wel zelf doen op de manier die Bert voorschrijft.

Ik ben zéér tevreden van het resultaat....natuurlijk! De auto blinkt weer als weleer en kan er weer effe tegen.

Wat de opmerkingen over de appelsien en herspuiten betreft...tja, het is nu eenmaal zo maar het valt allemaal heel goed mee hoor...Bert vertelde me nog een paar straffer stoten, dus ik mag eigenlijk ni klagen.
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

Comment

Mooi mooi - ik kan al niet wachten om mijn lime prime boven te halen nu zaterdag
                      Qua orange peel - mijn eins heeft er ook last van, de vorige wagen (Mercedes C200) had er last van, de Opel Corsa daarvoor ook, etc. - niet te vermijden. Collega-detailer heeft het ook op zijn Alfa, volledig geschuurd en gepolijst, nog niet goed en terug geschuurd totdat hij door alle lak zat, laten herspuiten en nu heeft hij terug orange peel.. =/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomClaessens Bekijk Berichten
                        Qua orange peel - mijn eins heeft er ook last van,
                        Sorry, maar,

Ik vind da nogal lachwekkend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Ik vind da nogal lachwekkend
                          proficiat.

Comment

Schoon resultaat
                            Zodra mijn karreke herspoten is ga ik ook es bij Wax-It of zo langs
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

De Alpina blinkt als nieuw...schitterend resultaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                Schoon resultaat
                                Zodra mijn karreke is herspoten ga ik ook es bij Wax-It of zo langs
                                ik zou juist denken dat je dan weer een tijdje zonder wax-it voort kan.

Comment

Ah nee he

Ik heb mijne auto daar binnengestoken toen em een week oud was

Ge gaat het hout van uw tuinhuis toch ook ni pas behandelen als het al 4 jaar in weer en wind staat he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Ah nee he

Ik heb mijne auto daar binnengestoken toen em een week oud was

Ge gaat het hout van uw tuinhuis toch ook ni pas behandelen als het al 4 jaar in weer en wind staat he
                                    Nice one, die moet ik onthouden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      subliem!!

vraagje, gebruik je ook producten voor de kap enzo?
                                      wax-it?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        wax-it?
                                        Die heeft ie allesinds, maar of die gebruikt zijn bij deze weet ik niet

Comment

Ik heb daar zelf een set voor van ragtopp.
                                          Maar dat is een héél werk en gebruik ik enkel op aanvraag.

Normaal was ik de kap gewoon met shampoo en dress ik hem met 303 aerospace protectant.

Ik ga kijken om die 303 in stock te nemen. Had die vroeger, maar mijn leverancier kon het toen niet meer leveren.

Comment

Working...
                                          X