ok bedankt, vroeg me af wat voor een producten met daarvoor gebruikte
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] - Wax-it - Alpina Roadster S
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAh nee he
Ik heb mijne auto daar binnengestoken toen em een week oud was
Ge gaat het hout van uw tuinhuis toch ook ni pas behandelen als het al 4 jaar in weer en wind staat he
hij zou nu beter een grondige beurt krijgen om hem ietwat mooier te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenik zou wel verwachten dat de wagen reeds behandeld is nadat hij uit de spuiterij komt.
hij zou nu beter een grondige beurt krijgen om hem ietwat mooier te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNa het spuiten wordt hij idd gepolierd. Maar zet hem even in de zon, je zal in 90% van de gevallen de gevolgen zien hoe je NIET moet polieren
Nooit dat topic gezien op DW? Een kerel had een auto (weet niet meer welke) binnen gedaan bij een carrosier. Hij liet iets spuiten (bumper ofzo dunno) en als extraatje hadden ze zijn auto even gepolierd. Er stonden voor en na foto's bij
Ervoor stond de auto er echt prachtig bij, erna echt een bufertrail paradijs2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten...
Ge gaat het hout van uw tuinhuis toch ook ni pas behandelen als het al 4 jaar in weer en wind staat he
'k heb geen tuinhuis.
StoeferPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk heb daar zelf een set voor van ragtopp.
Maar dat is een héél werk en gebruik ik enkel op aanvraag.
Normaal was ik de kap gewoon met shampoo en dress ik hem met 303 aerospace protectant.
Ik ga kijken om die 303 in stock te nemen. Had die vroeger, maar mijn leverancier kon het toen niet meer leveren.
Comment
-
Comment
Comment