Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] - Custom Car Cleaning - MY '04 Mercedes C55 AMG
@Autopoetser.be: Rondom de type aanduidingen allemaal handmatig en met vele brushes / kwasten en kleine pads om er zo goed als mogelijk tussen te komen.
@ScoobySimon: Als het goed is zou de eigenaar hier nog een reactie achterlaten, hij had deze thread gezien
@Simoni: Persoonlijk wilde ik ook meer resultaat betreft de uitlaten, maar de uitlaten leken het op een gegeven moment zo wel goed te vinden Vanalles geprobeerd, van mild tot zeer grof, maar echt veel beter kreeg ik ze niet meer
Hoe reinig je dit eigenlijk?
Meg heeft de gold class leather cleaner & conditioner.
Moet je dat er gewoon opsmeren of hoe werkt dat?
(insmeren / laten intrekken / afvegen??)
ik ben de eigenaar van deze auto. Ik had via internet wat werk van Bart gevonden, en was daarvan al onder de indruk. Hij heeft ook op mijn auto geweldig werk geleverd! De donkere lak heeft weer een diepe glans gekregen, en is ongelofelijk glad. Het interieur ruikt en ziet er weer uit als nieuw.
@Greggiee Meguiar's Leather Cleaner and Conditioner is een twee in één product, dus het reinigt (neemt vuil af) en conditioneert (brengt voeding in)......en dat alles in één handeling. Not the way to go om het deftig te doen IMHO
Als de bekleding echt vuil is neem ik deze altijd eerst af met een lichte APC verdunning. Daarna de cleaner en dan de conditioner. Hoe je deze moet gebruiken hangt soms af van welk type / merk, maar meestal komt het op hetzelfde neer (staat meestal ook achterop). De reiniger opwrijven / zacht borsteltje en daarna met een vochtige doek afnemen. Daarna de conditioner inmasseren.
Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car CleaningBekijk Berichten
Bedankt nog allemaal
@Greggiee Meguiar's Leather Cleaner and Conditioner is een twee in één product, dus het reinigt (neemt vuil af) en conditioneert (brengt voeding in)......en dat alles in één handeling. Not the way to go om het deftig te doen IMHO
Als de bekleding echt vuil is neem ik deze altijd eerst af met een lichte APC verdunning. Daarna de cleaner en dan de conditioner. Hoe je deze moet gebruiken hangt soms af van welk type / merk, maar meestal komt het op hetzelfde neer (staat meestal ook achterop). De reiniger opwrijven / zacht borsteltje en daarna met een vochtige doek afnemen. Daarna de conditioner inmasseren.
Met andere woorden; de Meguiar's Leather Cleaner and Conditioner is weggesmeten geld??
Mwoah, zo crue zou ik het niet willen zeggen. Ik heb hem destijds getest en ik persoonlijk vond het niet goed genoeg (ben sowieso meer van twee aparte applicaties). De flacon heb ik toen aan een goede klant van me gegeven en die is er hartstikke tevreden van.
Het ligt er natuurlijk aan welke eisen u stelt. Sommige mensen worden bijvoorbeeld al moe als ze er enkel aan denken dat ze twee stappen moeten doen om het leer te reinigen en te voeden, dan is dit product een alternatief
Comment