Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] - Custom Car Cleaning - MY '04 Mercedes C55 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ziet er weer top uit.
    vraagje, hoe reinig jij rond type aanduidingen?

Comment

Prachtig resultaat!

Comment

Mooi resultaat. Al denk ik dat die uitlaten wel nog beter kunnen?

Comment

Bedankt nog voor jullie leuke reacties

@Autopoetser.be: Rondom de type aanduidingen allemaal handmatig en met vele brushes / kwasten en kleine pads om er zo goed als mogelijk tussen te komen.

@ScoobySimon: Als het goed is zou de eigenaar hier nog een reactie achterlaten, hij had deze thread gezien

@Simoni: Persoonlijk wilde ik ook meer resultaat betreft de uitlaten, maar de uitlaten leken het op een gegeven moment zo wel goed te vinden Vanalles geprobeerd, van mild tot zeer grof, maar echt veel beter kreeg ik ze niet meer

Comment

Had een vraagje ivm een leder interieur.

Hoe reinig je dit eigenlijk?
            Meg heeft de gold class leather cleaner & conditioner.
            Moet je dat er gewoon opsmeren of hoe werkt dat?
            (insmeren / laten intrekken / afvegen??)

Bij de weg; een heeeeeeeeeel mooi resultaat!

Comment

ik ben de eigenaar van deze auto. Ik had via internet wat werk van Bart gevonden, en was daarvan al onder de indruk. Hij heeft ook op mijn auto geweldig werk geleverd! De donkere lak heeft weer een diepe glans gekregen, en is ongelofelijk glad. Het interieur ruikt en ziet er weer uit als nieuw.

Heel blij met het resultaat!

groet,

Sander
              Last edited by ; 30/06/2008, 11:39.

Comment

Stinger DSI

Comment

Wat een kar, en wat een resultaat!
                  Die velgen zien er zo goed uit als ze écht proper zijn, niet normaal...

Comment

Bedankt nog allemaal

@Greggiee Meguiar's Leather Cleaner and Conditioner is een twee in één product, dus het reinigt (neemt vuil af) en conditioneert (brengt voeding in)......en dat alles in één handeling. Not the way to go om het deftig te doen IMHO

Als de bekleding echt vuil is neem ik deze altijd eerst af met een lichte APC verdunning. Daarna de cleaner en dan de conditioner. Hoe je deze moet gebruiken hangt soms af van welk type / merk, maar meestal komt het op hetzelfde neer (staat meestal ook achterop). De reiniger opwrijven / zacht borsteltje en daarna met een vochtige doek afnemen. Daarna de conditioner inmasseren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
                      Bedankt nog allemaal

@Greggiee Meguiar's Leather Cleaner and Conditioner is een twee in één product, dus het reinigt (neemt vuil af) en conditioneert (brengt voeding in)......en dat alles in één handeling. Not the way to go om het deftig te doen IMHO

Als de bekleding echt vuil is neem ik deze altijd eerst af met een lichte APC verdunning. Daarna de cleaner en dan de conditioner. Hoe je deze moet gebruiken hangt soms af van welk type / merk, maar meestal komt het op hetzelfde neer (staat meestal ook achterop). De reiniger opwrijven / zacht borsteltje en daarna met een vochtige doek afnemen. Daarna de conditioner inmasseren.
                      Met andere woorden; de Meguiar's Leather Cleaner and Conditioner is weggesmeten geld??

Comment

Mwoah, zo crue zou ik het niet willen zeggen. Ik heb hem destijds getest en ik persoonlijk vond het niet goed genoeg (ben sowieso meer van twee aparte applicaties). De flacon heb ik toen aan een goede klant van me gegeven en die is er hartstikke tevreden van.

Het ligt er natuurlijk aan welke eisen u stelt. Sommige mensen worden bijvoorbeeld al moe als ze er enkel aan denken dat ze twee stappen moeten doen om het leer te reinigen en te voeden, dan is dit product een alternatief

Comment

Zo'n C AMG is echt heerlijk
                          Knap werk ook
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

mooi, steeds hopen dat na zo'n poetsbeurt de eigenaar dat ook steeds een beetje onderhoud

Comment

draad van even terug
                              maar wat een interieur, knap !

Comment

AMG maakt altijd mooi wagens tot in details

en de poetser maakt die details weer lekker zichtbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door insignia-boy Bekijk Berichten
                                  AMG maakt altijd mooi wagens tot in details

en de poetser maakt die details weer lekker zichtbaar

was het nu werkelijk nodig om gisteren in 19 threads van custom car cleaning telkens "mooi werk" te komen posten?
                                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten

was het nu werkelijk nodig om gisteren in 19 threads van custom car cleaning telkens "mooi werk" te komen posten?
                                    So what?

Er wordt ook telkens mooi werk geleverd.

Comment

wel zo is het ook, heb eens alle ccc werkjes zitten bekijken, dat mag toch zeker

heb mij ingeschreven voor een workshopday, en was nieuwsgierig naar al de producten die gebruikt werden en de resultaat op foto

meneer teus of meneer off topic LOL

Comment

had dit nog vergeten,

detail eens uwe vfreke, die verdient dat eens, maar kijk eens naar al deze threads LOL

dit zijn een paar foto's van mijn ducati,

dagske bikersdag op franchorchamps

laatste aanwinst,
                                        Last edited by ; 03/11/2009, 01:39.

Comment

kvind dat Teus gelijk heeft, maar goed.
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X