Kan idd tellen! knap
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] inDetail.be - BMW E39 M5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenNeen, aangezien ik dat nog niet gedaan heb, ik ga eerst oefenen op enkele andere onderdelen, en dan die M5 blokken onder handen nemen.
voorbeeldje: http://www.detailingworld.co.uk/foru...ight=headlight
't valt wel op dat al die detailingen mannen altijd kut 'voor'-foto's nemen en knappe 'na'-foto's posten.
Comment
-
Echt knap werk geleverd simoni! Ik vind vooral de velgen knap gedaan.
Vooral hoe ze er vooraf uitzagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenNeen, aangezien ik dat nog niet gedaan heb, ik ga eerst oefenen op enkele andere onderdelen, en dan die M5 blokken onder handen nemen.
voorbeeldje: http://www.detailingworld.co.uk/foru...ight=headlight
Zit nl met 1 nieuw en 1 steenslagmodel, zou dat graag in orde krijgen op de A6 (nieuwe volledige koplamp is me wat te duur).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenwtf
't valt wel op dat al die detailingen mannen altijd kut 'voor'-foto's nemen en knappe 'na'-foto's posten.
Btw Matthi deze auto was een paar maanden geleden toch al eens schoongemaakt? Af en toe eens stofzuigen kan geen kwaad he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Btw Matthi deze auto was een paar maanden geleden toch al eens schoongemaakt? Af en toe eens stofzuigen kan geen kwaad he.
Natuurlijk maakt Simoni een foto met flash om alles er erger te laten uitzien.
Hoop ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenAls u dat ook kan, stuur gerust eens een pm met de prijs om zo'n koplamp te restaureren .
Zit nl met 1 nieuw en 1 steenslagmodel, zou dat graag in orde krijgen op de A6 (nieuwe volledige koplamp is me wat te duur).
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAl dat stof zie je niet echt met het blote oog hoor.
Natuurlijk maakt Simoni een foto met flash om alles er erger te laten uitzien.
Hoop ik.
Matthi kan trouwens niet stofzuigen, hij heeft geen stofzuiger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMaar vuil was ie wel ja!
Matthi kan trouwens niet stofzuigen, hij heeft geen stofzuiger
Comment
Comment