Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Full Detail] Wax-it - BMW E60 530d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Knap resultaat Bert !
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
      Amai amai, ik zou er niet aan durven beginnen, maar goed ook misschien .

Hoop dat je het niet erg vind dat ik in je topic dit vraag, maar in mijn geval, kan ik met men festool met polishing pad veilig over randen gaan, al dan niet afgeplakt?
      Met de festool mag je daar gewoon overheen hoor !

Comment

Tja, das onze wagen
        Het resultaat mag er echt wel wezen...
        MAAR, sinds de behandeling maken de deuren wel rare geluiden doordat de deurrubbers wrs mee een wax beurt hebben gekregen.
        Echt respect voor wat ge met onze 5 hebt gedaan...
        Last edited by ; 01/08/2008, 19:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          Tja, das onze wagen
          Het resultaat mag er echt wel wezen...
          MAAR, sinds de behandeling maken de deuren wel rare geluiden doordat de deurrubbers wrs mee een wax beurt hebben gekregen.
          Echt respect voor wat ge met onze 5 hebt gedaan...
          Wat voor lawaai ?
          Rubbers hebben zoiezo geen wax gezien.

Ze zijn wel met een specifiek productje behandeld geweest om ze tegen uitdrogen te beschermen.

Comment

Welk kleurtje is dat eigenlijk?

Donkerblauw?

Prachtig werk Wax-It

Comment

Prachtige 530d met prachtige velgen...

Knap werk Wax-It. Met het aanschouwen van deze foto's ben ik zeer blij dat ik Jerez-zwart heb gekozen voor onze M3...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Mooi mooi, zoals altijd natuurlijk. Moet een hele klus geweest zijn . Hoeveel uren ben je eraan bezig geweest Bert?
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

zonder woorden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gregggie Bekijk Berichten
                    Welk kleurtje is dat eigenlijk?

Donkerblauw?

Prachtig werk Wax-It
                    Was een van de laatste e60 in monacoblauw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Prachtige 530d met prachtige velgen...

Knap werk Wax-It. Met het aanschouwen van deze foto's ben ik zeer blij dat ik Jerez-zwart heb gekozen voor onze M3...
                      We hebben ongeveer dezelfde 5 e:p
                      We hebben ook al die problemen gehad met onze idrive, alsk het las daarstraks was het precies een déjà vu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Wat voor lawaai ?
                        Rubbers hebben zoiezo geen wax gezien.

Ze zijn wel met een specifiek productje behandeld geweest om ze tegen uitdrogen te beschermen.
                        Er is zo een gepiep: gekraak in elke deur en op BMW Belux zeiden ze dat het afkomstig was van de deurrubbers of iets dergelijks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          Was een van de laatste e60 in monacoblauw
                          Monaco kan je toch nog krijgen?
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

Comment

Zeer mooi resultaat Wax-It

Maar is dit nu bereikt via excentrisch of roterend polieren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              Monaco kan je toch nog krijgen?
                              Kbedoelde orient, my mistake

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyme Bekijk Berichten
                                Zeer mooi resultaat Wax-It

Maar is dit nu bereikt via excentrisch of roterend polieren?
                                Roterend uiteraard.

De afwerking is wel gedaan met excenter. (Dodo Juice Lime prime)

Comment

Roterend uiteraard.

De afwerking is wel gedaan met excenter. (Dodo Juice Lime prime)

Is hetzelfde resultaat verkrijgbaar met een exentrische machine?
                                  Of gaat er altijd een groot verschil te zien zijn tss een xcenter en roterende behandeling?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyme Bekijk Berichten
                                    Is hetzelfde resultaat verkrijgbaar met een exentrische machine?
                                    Of gaat er altijd een groot verschil te zien zijn tss een xcenter en roterende behandeling?
                                    Exentrisch wordt het moeilijk om tot dat niveau te geraken. Enkel met héél veel tijd zal je in de buurt komen vrees ik.

Ik denk dat je excentrisch 80% van dit resultaat mag verwachten.

Comment

Exentrisch wordt het moeilijk om tot dat niveau te geraken. Enkel met héél veel tijd zal je in de buurt komen vrees ik.

Ik denk dat je excentrisch 80% van dit resultaat mag verwachten.

Achja, het is beter dan niets natuurlijk

Maar heb nog te weinig ervaring om over te stappen naar roterend vermoed ik.
                                      Ik zou ook niet verantwoordelijk willen zijn voor onherstelbare schade

Comment

echt knap werk geleverd,
                                        als ik tijd vind maak ik zeker een afspraak om de MINI een beurt te laten geven

Comment

Working...
                                        X