Knap resultaat Bert !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[Full Detail] Wax-it - BMW E60 530d
Collapse
X
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenAmai amai, ik zou er niet aan durven beginnen, maar goed ook misschien .
Hoop dat je het niet erg vind dat ik in je topic dit vraag, maar in mijn geval, kan ik met men festool met polishing pad veilig over randen gaan, al dan niet afgeplakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenTja, das onze wagen
Het resultaat mag er echt wel wezen...
MAAR, sinds de behandeling maken de deuren wel rare geluiden doordat de deurrubbers wrs mee een wax beurt hebben gekregen.
Echt respect voor wat ge met onze 5 hebt gedaan...
Rubbers hebben zoiezo geen wax gezien.
Ze zijn wel met een specifiek productje behandeld geweest om ze tegen uitdrogen te beschermen.
Comment
-
Prachtige 530d met prachtige velgen...
Knap werk Wax-It. Met het aanschouwen van deze foto's ben ik zeer blij dat ik Jerez-zwart heb gekozen voor onze M3...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Mooi mooi, zoals altijd natuurlijk. Moet een hele klus geweest zijn . Hoeveel uren ben je eraan bezig geweest Bert?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregggie Bekijk BerichtenWelk kleurtje is dat eigenlijk?
Donkerblauw?
Prachtig werk Wax-It
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPrachtige 530d met prachtige velgen...
Knap werk Wax-It. Met het aanschouwen van deze foto's ben ik zeer blij dat ik Jerez-zwart heb gekozen voor onze M3...
We hebben ook al die problemen gehad met onze idrive, alsk het las daarstraks was het precies een déjà vu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWat voor lawaai ?
Rubbers hebben zoiezo geen wax gezien.
Ze zijn wel met een specifiek productje behandeld geweest om ze tegen uitdrogen te beschermen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenWas een van de laatste e60 in monacoblauw----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenMonaco kan je toch nog krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyme Bekijk BerichtenZeer mooi resultaat Wax-It
Maar is dit nu bereikt via excentrisch of roterend polieren?
De afwerking is wel gedaan met excenter. (Dodo Juice Lime prime)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenRoterend uiteraard.
De afwerking is wel gedaan met excenter. (Dodo Juice Lime prime)
Is hetzelfde resultaat verkrijgbaar met een exentrische machine?
Of gaat er altijd een groot verschil te zien zijn tss een xcenter en roterende behandeling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sunnyme Bekijk BerichtenIs hetzelfde resultaat verkrijgbaar met een exentrische machine?
Of gaat er altijd een groot verschil te zien zijn tss een xcenter en roterende behandeling?
Ik denk dat je excentrisch 80% van dit resultaat mag verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenExentrisch wordt het moeilijk om tot dat niveau te geraken. Enkel met héél veel tijd zal je in de buurt komen vrees ik.
Ik denk dat je excentrisch 80% van dit resultaat mag verwachten.
Achja, het is beter dan niets natuurlijk
Maar heb nog te weinig ervaring om over te stappen naar roterend vermoed ik.
Ik zou ook niet verantwoordelijk willen zijn voor onherstelbare schade
Comment
Comment